neděle 29. června 2014

Tvarohový Oreo "cheesecake"

Krásný den! (nevím jestli krásný pro vás, ale pro mě určitě, když jsem snídala tenhle cheesecake, hohooo)
Můj muž je opět o rok starší, což si samozřejmě žádalo nějaký ten dort.
A jaký dort je nejlepší na světě? Cheesecake přeci!
A jaké sušenky jsou nejlepší na světě? Ano, ano, správně, Oreo!
Kombinace byla tedy jasná.
Cheesecake jsem pekla už mnohokrát. Klasický a úplně poctivý a nejlepší z Philadelphie a mascarpone, tak jak to má správně být. Lehce falešný, z Lučiny nebo lidláckého Paloučku místo té Philadelphie. A nebo taky úplně odlehčený, z tvarohu a zakysané smetany.
A z tvarohu byl i tento narozeninový, proto ty uvozovky v nadpisu. Nerada bych totiž dostala chřestem po hlavě od nějakého zapáleného food blogera, co si to dovoluju takhle nestydatě nazývat cheesecakem.
Na jednu formu plnou radosti budete potřebovat :
2 balení hranatých kakaových Bebe sušenek
100g másla
16 oreo sušenek
2 polotučné tvarohy (klidně i pouze plnotučné, ale jen z nízkotučného bych to asi nedělala) ve vaničce
1 plnotučný tvaroh ve vaničce
1 kelímek zakysané smetany
1 velká lžíce bramborového škrobu (pokud nemáte tak 1-2 lžíce jakékoliv mouky)
2 celá vejce
2 žloutky
100g cukru
Rozdrťte Bebe sušenky na prášek a přidejte k nim ještě 4 Orea nalámané na kousky. Přidejte rozpuštěné máslo a namačkejte to do formy vyložené pečícím papírem.
Šlehačem rozmíchejte tvarohy a zakysanou smetanu s cukrem. Poté přidejte po jednom vejce, lžíci škorbu a nakonec 8 Oreo sušenek, pokrájených na malé kousky. 
Nalijte na korpus a dejte péct na 200 stupňů, přibližně na 40 minut.
Do trouby dejte ještě jinou nádobu s horkou vodou, aby se vytvořila pára a dort tak nepopraskal (jako mně :D).
Po vytažení dort ozdobte zbylými sušenkami, nechte vychladnout a na pár hodin uložte do lednice.
Dort měl velký úspěch (a ještě větší, když jsem řekla, že je v něm přes 120g bílkovin, takže vlastně strašně fitness jídlo, co by se mělo jíst po posilovně:D) a ráno jsme tak měli ideální prázdninovou snídani.
P.S. Kdyby náhodou někoho minulo toto šísakové video, ať to okamžitě napraví :D
P.S. 2 A ze stejného buranského soudku ještě něco smutnějšího.

55 komentářů:

  1. Jéééé ten vypadá báječně! Cheesecake já můžu tak tenhle vyzkouším příští neděli, snad bude mít úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten je nej! určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá božsky! A český prostřeno je holt trága, šisekake! :D Zato Německý "Das Perfekte Dinner" občas i stojí za to (jen si občas přeju, abych uměla německy, a třeba aspoň trochu rozumněla tomu, o čem se ti lidi baví :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyyyblaho, Market to jsi se vytáhla!! Nádhera

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatek: teď jsem se podívala i na druhé video. To je teda hodně velkej brutus.

    OdpovědětVymazat
  6. Ooo bože ♥ Měla jsem v úmyslu dneska upéct brownies, ale spíš to vidím na tento cheesecake :D :)

    http://www.alzbetaslife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. vyzera vynikajuco. urcite si skusim (dam do zaloziek)! :)
    inac tie videa, jeminky. to som nevidela este. velmi sa smejem na nich :D

    OdpovědětVymazat
  8. Že já ten článek vůbec rozklikávala! Jako by mi nestačilo to pokušení na instagramu! :D
    Už si sice moc nevybavuju chuť oreo sušenek, ale určitě musel být božský!.. a hlavně je to fešák :)

    OdpovědětVymazat
  9. Čízký dort vypadá na jedničku :D Hned bych si dala... a těm kravkám z prostřena bych ukopla hlavu. Takhle zmrvit můj nej dezert :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to skvěle! Sestra miluje Oreo sušenky, tak už vím, čím ji překvapím, až se nám po 14 dnech vrátí z tábora ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, asi bych tento šísake snědla na posezení ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá úžasně :). Určitě někdy vyzkouším, díky za recept :).

    OdpovědětVymazat
  13. Ty videa, to je proste nejvíc :D objevila jsem je už nějaký ten týden zpátky díky facebooku, ale musela jsem si je teď pustit znova a dostaly mě uplně stejně! Mazec fakt.
    A tvůj cheesecake vypadá úžasně, muž musí bejt nadšenej, že si ho takhle rozmazluješ!

    OdpovědětVymazat
  14. Dělala jsem podobný, jen nepečený a byl také úžasný. Miluju Oreo :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný chesekake jsi to ale upekla, jsi opravdu dobrá žena! :D
    Já jsem Oreo sušenky měla snad jednou v životě :D, to se docela stydím. Ale teda peče se s nimi kde co, jak jsem tak koukala po různých zahraničních webech. Neplánuješ taky něco dalšího? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se stydět, já jsem je ještě nikdy neměla, ale chci ten cheesecake s nimi vyzkoušet :D

      Vymazat
  16. Viděla jsem verzy cheescake, kde oreo tvořily korpus :D Tohle může být taky velice zajímavá varianta a je přeci tááák fitness! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá naprosto luxusně a oreo miluji, takže se do něj brzy pustím!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak! A už je jasné, jaký dort si přeji k narozeninám O:) Moc děkuji za tip. Vypadá báječně, jsi šikulka. Videa pobavily :D Ivana

    OdpovědětVymazat
  19. Krása, vypadá skvěle - asi ho někdy vyzkouším, brzy taky budu péct narozeninový dort a tento vypadá jako ideální kandidát :-) Akorát tvaroh seženu jen nízkotučný, tak to zas budu muset nějak zkombinovat s mascarpone.
    A ty videa - hrůza :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Markétko, ten vypadá naprosto úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  21. No ty bláho, ten vypadá tak luxusně :-D. Hned si opisuji recept a příteli natajno upeču, snad se podaří :-).

    OdpovědětVymazat
  22. Yumm, hneď by som si dala ♥ úžasný recept a určite ho plánujem vyskúšať. O chvíľu má mamka narodeniny, takže už sa nemusím strachovať akú tortu jej spravím :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to dokonale a jednoduše a moje kamarádka má za dva týdny narozeniny a já zrovna přemýšlela, jaký že dort jí letos vymyslím. Asi jsem na to kápla. :) A protože je hrozné vyžle a potřebuje nutně přibrat, nebudu se obtěžovat s polotučnými tvarohy a hodím tam rovnou ty plnotučné. A neodejdu, dokud ten dort celý nesní .. :D Každopádně moc děkuju za tip, určitě se bude hodit. Snad to nezkazím .. :D
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Oreo jsou na mě dost sladké, ale takhle bych je klidně ochutnala:)

    OdpovědětVymazat
  25. ááááách♥ mnam ! já sice oreo moc nemusím (jenom v milce :D) ale cheesecake bych mohla jíst v jakékoliv podobě od rána do večera!

    OdpovědětVymazat
  26. Páni! Chci tě mít doma :D Vypadá to božsky, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  27. ja som zhodou okolností môjmu chlapovi tiež tento rok robila cheesecake, ale tento s oreo je o level vyššie:)

    OdpovědětVymazat
  28. nechci být zlá, ale moc nechápu co na oreo sušenkách všichni mají mě tak strašně chuťově boží nepřijdou #jsemasijinejgang

    OdpovědětVymazat
  29. Jéé zrovna včera jsem taky měla cheesecake :) A díky za tip, tenhle si asi upeču k narozkám :) Vypadá totiž naprosto dokonale a ty uvozovky bych tam ani nedávala :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mňam...! Asi žiju na jiný planetě, ale Oreo sušenky jsem ještě nikdy neměla, Cider už jsem napravila, takže přidámvám do svého foodwishlist seznamu :D

    OdpovědětVymazat
  31. ještě aby dort neměl takový úspěch! :) Oreo miluju... O:)

    OdpovědětVymazat
  32. mňaaaam :D včera jsem udělala normální cheesecake, tak se asi teď vrhnu na tenhle omnomnom <3

    OdpovědětVymazat
  33. Bože tak ten vypadá úplně božsky! Miluju oreo a teď bych se stála cpala tím zmrzlinovým sendvičem oreo :D děkuju za recept a co nejdříve musím vyzkoušet!!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tak jsem ho včera pekla a dnes se jedl. Příprava byla snadná a chutnal výborně, ani jsem nečekala, že z těch surovin vznikne tak super kombinace. Měl velký úspěch a asi ho budu muset brzy péct znovu. Takže díky za recept, Markét! ;)

    Verča

    OdpovědětVymazat
  35. o proboha
    oo proboha
    umru, to je uzasny, sup s tim do oblibenych <3

    OdpovědětVymazat
  36. jen tak přemýšlím, jak má vlastně vypadat forma? resp. jak by měla být vysoká? a bude vadit, když mám jen hranatou? :D :D

    OdpovědětVymazat
  37. panebože to vypadá báječně! ^^ :O :O

    OdpovědětVymazat
  38. diky za recept dneska jsem ho delala pro rodice, co prijeli na navstevu, dost me prekvapilo, ze jsem na přípravu tento dort vubec neni náročný. A musim říci, že jim všem chutnal ! takze budu i nadale inspirovat tvymi recepty :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ten by potěšil snad každého.♥

    OdpovědětVymazat
  40. Asi před 14ti dny jsem dělala bratrovi na narozeniny. Byl opravdu výborný! :) Chutnal celé rodině, jen se po něm slehla zem :D Máš úžasné recepty, budu zkoušet dál :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj ten korpus vznikne jen z toho másla a sušenek? Špatně tomu rozumím, díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  42. Tyjo :D tak normálně jsem všechno upekla na poprvé, i jiný cheesecake a teď nějak blbnu :D nejdřív jsem ho pekla na vánoce, zapomněla jsem na něj v zápalu úklidu a byl svrchu celý hnědý :D ale i tak výborný ..teď jsem ho upekla znova (akorát dva tvarohy plno a jeden odtučněný, v lidlu jiné nemají) ..a pro změnu jsem ho tam měla nechat o trochu dýl :D i tak opět moc dobrý ..tak snad dotřetice :D

    OdpovědětVymazat
  43. Tak ten zkusím miluju oreo!! Díky za skvělý recept :)

    OdpovědětVymazat
  44. Omg! It looks great!!!! THUMBS UP! :)

    OdpovědětVymazat
  45. Pekla jsem, popraskal mi, byl vynikající! :)

    OdpovědětVymazat
  46. Uz se pece, kamaradka mela vcera narozeniny a zitra je oslava tak doufam ze bude chutnat, vypada vyborne!! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Jdu o ho taky ted pect �� diky za super recept

    OdpovědětVymazat
  48. Včera jsem ho upekla a měl velký úspěch :)
    Díky, super recept!

    OdpovědětVymazat
  49. Najlepší oreo cheesecake aký som kedy mala! odporúčam <3

    OdpovědětVymazat