středa 16. července 2014

Prázdninové výletování: Do kraje vína

Naposledy to bylo o sportu, a tak to dnes pro změnu bude o tom, co dělám ve dny, kdy se mi na permanentku do fitka i dózu s ovesnými vločkami práší.
Mikulov je jedno z mých nejoblíbenějších měst a Pálava podle mě patří k nejkrásnějším místům naší republiky. A tak jsme tam s přítelem opět vyrazili, tento rok už potřetí, ale poprvé konečně na více než jeden den, a mohli jsme si tak užít dva krásné večery nad skleničkou (...v množném čísle) dobrého vína.
Každý den musí začít jak? Jedině dobrou snídaní!
Ovesné kaše sice snídám moc ráda, ale popravdě si taky pořádně užívám, když si takhle na výletech dávám něco úplně jiného, a hlavně pořádně sladkého.
Třeba pudingového šneka, výborný čokoládový jogurt a k tomu nejlepší kokosové latté z Kofi Kofi.
Jo, tohle mi chutná i ve špinavém vlaku!
Dopoledne jsme dorazili do Mikulova, ale ubytovat jsme se mohli až později, tak jsme se alespoň zašli podívat na náměstí, chvíli poseděli na lavičce....a hodně času strávili v místním sekáči. (ano, už zase!)
 A protože už byl i čas oběda, zašli jsme si do kavárny přímo na náměstí, kde mají moc příjemné posezení na dvorku...
A hlavně palačinky!
Výborné pohankové palačinky s náplní podle výběru. Já jsem si dala jednoduchou se šunkou a sýrem a přítel s kysaným zelím a slaninou.
 A potom už jsme se konečně mohli ubytovat.
Tak jako vždy, i tentokrát jsem zařizovala ubytování přes booking.com. Ubytování jsme potřebovali hlavně na přespání, věděli jsme, že tam stejně moc času trávit nebudeme, protože sedět na pokoji by byla škoda.
A tak jsme se rozhodli pro levný Penzion Lidka, kde nás vyšla noc na 350kč pro jednoho.
Samozřejmě to nebyl žádný luxus (a pokoj byl tak retro, jako název sám:D), ale místo bylo skvělé - na náměstí to pěšky trvalo ani ne 5 minut a hned od vstupní brány bylo vidět na zámek.
K penzionu patřil i menší dvorek a zahrádka, což se hodilo ráno, kdy jsme mohli posnídat na čerstvém vzduchu.
A jinak jsme měli vlastní koupelnu, televizi, varnou konvici, fén i nějaké nádobí, takže vše, co jsme potřebovali.
Takže pokud se budete někdy chystat do Mikulova a bude vám stačit skromnější ubytování za dobrou cenu, můžu to doporučit.
A při naší minulé návštěvě jsme bydleli v Pensionu Sebastian, který byl o poznání moderněji zařízený a taktéž za dobrou cenu, ale bohužel je o něj velký zájem a volná místa byla pryč už dlouho dopředu.
Odpoledne jsme se zašli projít na Svatý kopeček, odkud je krásný výhled na celé město i daleko za něj...
 A pak se opět posadili na zahrádku kavárny.
Tentokrát to byla Zdravá kavárna, kavárna spojená s obchůdkem zdravé výživy, kde jsem si objednala řecký jogurt s medem a ořechy (opravdu ten nejlepší, co jsem kdy měla!)a krásně vychlazenou kokosovou vodu.
A další den to samé.
 A co večer?
Dělat na jižní Moravě, přímo v srdci vinařství, něco jiného, než si sednout na vínko by byl přeci hřích. A to bychom nechtěli.
Napřed jsme si zašli k panu Volaříkovi, do nově postavené vinotéky s terasou, přímo nad náměstím, s výhledem na kostel i svatý kopeček.
 Tramín byl výborný a výhled stejně tak, ale z obsluhy jsme byli trošku rozpačití.
Objednali jsme si k vínu sýr, a slečna nám donesla uzenou rolku z Lidlu.
Což by nebyl žádný problém, kdyby...........kdyby nám to nemrskla na stůl přímo v tom obalu, zatavené v igelitu.
No, na to nemám co říct...:D
 Po jedné skleničce jsme se přesunuli o pár metrů dál, do vyhlášeného Dobrého ročníku.
Tuto vinárnu jsme si oblíbily už před dvěma lety, kdy jsme v Mikulově byli poprvé a doporučil nám ji majitel penzionu.
Je to sice o něco dražší, než ostatní místní vinotéky, ale víno mají opravdu výborné a kvalitní (soudím podle toho, že navzdory vypitému množství mě ráno hlava ani trošku nebolela:D) a obsluhu příjemnou.
 K vínu jsme si opět objednali sýry (tenkrát bez igelitového obalu:D). A další víno. A znovu sýry. A......za chvíli nebudou mít v Mikulově co jíst. A pít.
 Další den jsme vstali docela brzo a jeli autobusem do Pavlova, odkud jsme vyrazili na pěší výlet přes pálavské kopce.
A já jsem si pořád musela říkat, jak je ta Morava krásná! Mnohdy není potřeba jezdit tisíce kilometrů daleko (i když i to mě čeká:D), když tak hezká místa máme rovnou za rohem.

V půlce cesty jsme se zastavili v Klentnici na zahrádce nádherné Café Fara na domácí ledový čaj, chvíli poseděli a pak šli zase dál, směr Mikulov.
 Celkem to bylo 12 kilometrů, ale pořád nahoru a dolů a nahoru a nahoru. Kupodivu jsme to stihli ale rychleji, než jsem čekala, za necelé 4 hodiny jsme byli zase zpátky v Mikulově, a tak jsme stihli na zámku i výstavu o víně (ať jsme s tou skleničkou v ruce zase o něco chytřejší..), další řecký jogurt v kavárně, a večer....
 ....velice nečekaně....Dobrý ročník.
Venku začalo pršet a tak jsme si tentokrát sedli dovnitř.
S přítelem jsme zrovna měli 4. výročí (a stále tomu nemůžu uvěřit, že je to tak dlouho!), což si žádalo alespoň nějakou oslavu. A tak jsme si dali pár skleniček, pár prkének sýrů, sušená rajčata, nejlepší nakládané mini papričky se sýrem....a další sýry a....a až nás z toho břicho bolelo.
 Kromě krásných večerů jsem si ale užívala i rána.
Vstala jsem dřív než můj drahý a šla do pekárny. Všude byl ještě klid, ulice prázdné, a tak jsem se procházela po tom krásném městě, užívala si ranního sluníčka, zpátky šla schválně delší cestou, abych se ještě prošla, a hlavně.....
Užívala si čerstvé sladké pečivo k snídani.
Třeba hvězdičku z koblíhového smaženého těsta a šáteček s pudingem, který mi záviděla i paní kočka.
 Nebo ořechový rohlíček a pudingového šneka.
#kamsehrabekase
A na závěr módní okénko.
Ehm tedy....spíše okénko o mé úchylce.
Sekáčové úchylce.
Opět jsem neodolala a i v Mikulově vlezla do místního sekáče.
A vylezla se šaty z Topshopu.
Byly tam jediné, skoro (nebo úplně?) nové, v mé velikosti.
Prostě osud! Jinak si to omluvit neumím.
Přítel původně ani nechtěl jít dovnitř, že počká venku, ale nakonec si to rozmyslel a dobře udělal - čekalo tam na něj nové tričko Hoolister a kraťasy na cvičení Under Amour, oboje za cenu opravdu směšnou. To jsem mu záviděla i já!

A co vy? Byli jste někdy v Mikulově? Jaké vínko je vaše nejoblíbenější?
Snad si užíváte prázdniny minimálně tak jako já!
Mějte se krásně!
P.S. Už nikdy do žádného sekáče nevkročím! Už toho mám tolik, že už tam nesmím ani vstoupit!
P.S.2 V Břeclavi jsem koupila další šaty. A svetřík. A.....už s tím končím!

70 komentářů:

  1. aach ten rozinkový šnek se na mě směje :D
    Já se možná letos do Mikulova podívám poprvé, přece jen ze západních Čech je to dost daleko...
    jsem ráda, Markét, že nejsem jediný sekáčový fanatik :D šaty jsou fantastické, hrozně moc Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Mikulově jsem byla několikrát a souhlasím, že je tam krásně - naposledy jsme tudy projížděli loni na kole cestou z Lednice do Znojma :-)
    A oblíbené víno asi nemám, jsem takový neznalec, rozpoznávám protě bílé a červené... :-D Ale chutná mi portské :-)
    Prázdniny si zatím užívám spíš pracovně, makám do školy, ale už se nám blíží konečně dovolená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek. Mikulov znám a miluji. Ostatně v sobotu už tam budeme taky sedět se sklenkou vína na náměstí. :))

    OdpovědětVymazat
  4. wow, šaty jsou super, nejvíc ti sednou :) Vypadá to, že se máš skvěle, prázdninově :) Pálavu závidím, byla jsem tam naposledy jako dítě a už hrozně dlouho plánuju zajet tam alespoň na pár dní. Snad to vyjde třeba příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky se jen tiše pochechtávám a mnu si ruce, když vidím, že v tom nejsem sama... Marně přemýšlím, kdy jsem naposledy jen tak prošla okolo sekáče, bez návštěvy a odlehčení peněženky :)
    Nebo okolo lahve dobrýho vína.... :)
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ta radost potom! ( jak z oblečení, tak z vína:D)

      Vymazat
  6. No tedy... samé sladké smažené pečivo, tučné jogurty ještě v kombinaci s ořechy a medem, víno a tučné sýry. Všechno ideálně na přibrání a uložení do tuku. Ty se vážně nebojíš, že z toho přibereš? To ti tedy závidím :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, opravdu se nebojím a naopak, těším se, až si to všechno dám zase :)

      Vymazat
    2. Markétko, ty jsi hvezda!:) Ono to proste vypada, kdyz to vyfotis a das vedle sebe, ze je toho hodne - ale to je blbost, a navic jsou to vsechno kvalitni veci, zadne prazdne kraviny. Mej se moc hezky:* Dominika

      Vymazat
    3. Nedá mi to:) Už jsem sice jeden komentář napsala, ale musím napsat ještě jeden. Tenhle komentář o tom přibrání mě fakt pobavil:) To má někdo tak starosti! Jednou za čas to nikoho nezabije, navíc jogurt, ořechy a med nejsou nic špatnýho nebo nezdravýho, navíc pokud jsem si všimla, byl výlet spojený i s pohybem. Tak a ulevilo se mi:)

      Vymazat
    4. Taky mi to přišlo srandovní :)

      Nevím, kolik tuku bych asi tak měla za tři dny přibrat....
      No ať se každý stravuje jak chce, ale já si tedy na výlety vločky a cuketu vozit nebudu :)

      Vymazat
    5. Milá Markéto, můj úvodní komentář byl jen a pouze vyjádřením obdivu, že si tyhle věci s klidem dáš a nepřibereš. Takže v tom opravdu nehledej žádnou zášť. Já totiž takové štěstí nemám. Mám velké problémy se štítnou žlázou, a přestože mám 5x týdně tvrdý trénink, aerobku a stravuju se přímo učebnicově, stačí mi podívat se na dort a mám kilo nahoře. Pokud s tím tvůj metabolismus nemá problém, tak klidně dlabej ;) Kdybych mohla, taky bych dlabala… :(

      A teď jeden vzkaz pro pobavenou, evidentně ne však příliš informovanou „Oli“:
      ANO, řecký jogurt, ořechy a med opravdu nejsou nezdravé. OVŠEM v této kombinaci naprosto ideální k ukládání tuku! Neškodilo by nastudovat si něco o schopnostech inzulínu než zase napíšeš nějakej blábol! Ono totiž třeba ovoce taky není nezdravé, ale přitom není dietní, že… O stravě toho očividně moc nevíš, takže se laskavě uklidni… :D

      Vymazat
    6. Milá anonymní, já v klidu jsem, ale ty asi moc ne;-) Psala jsem to, že někteří lidi mají opravdu zvláštní starosti. Nemůžu z tvého původního komentáře vědět, jaký problémy máš. Odborník na stravování opravdu nejsem, ty možná jo, ale rozhodně bych o někom nenapsala, že jeho komentář je blábol! Krásný den!

      Vymazat
    7. A právě proto, že nemůžeš vědět, jaké má kdo problémy, by ses měla zdržet infantilních posměšků typu "to mě fakt pobavilo"! Nejsou na místě. A můj první komentář patřil Markétě, nikoliv tobě. Tak si příště nedělej "starosti" s tím, co komu píšu a hleď si svého.

      Vymazat
    8. Ale ve tvém komentáři nebyla o zdravotních problémech ani zmínka. A proto si také myslím, že takové komentáře s údivem nad tím, že si někdo jiný, zdravý a bez problémů (s nadváhou ani ničím jiným) klidně dá něco dobrého, nejsou zrovna na místě.
      Víc není třeba to řešit.

      Vymazat
  7. Sleduji tvůj blog pravidelně.. a každý den číhám jaký nový článek se objeví..:D přijde mi, že jsme si v hodně věcech podobné a baví mě číst tvé články a v nich tvé skvělé hlášky.. Všechny dobrůtky, které jste si dopřávali bych si hned s chutí dala.. V Mikulově jsem byla loni a to vínečko, to je lahoda.. S tím oblečením mi mluvíš z duše, vždycky říkám že už nikam nevlezu a ejhle, vždycky se mi to vymkne z rukou..:D ale co žijeme jen jednou.. a musim říct že ty šaty jsou nádherné, strašně ti sluší a opravdu ti sedí dokonale.. hned by se mi takové na mě taky líbily..:D pokračuj v tak skvělých článcích dál.. tvůj blog je super..:)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo, Mikulov! Až se stydím přiznat, že jsem z Břeclavska, ale na Pálavě jsem nikdy nebyla. :-D Pokud jde o vína, jsem zmlsaná taťkovým (skoro permanentní vítěz všech výstav vín v okolí širokém dalekém), ale z popisu tuším, že ten Dobrý ročník a jeho repertoár by uspokojil i mě. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ale musíš napravit! :D
      A tatínek vinař? to by se mi taky líbilo! :)

      Vymazat
  9. Mikulov je opravdu krásné město :) Táta odtamtud pochází, já tam vždycky ráda jezdila a nejvíc jsem se těšila na výšlap kopečku :) No vínko dneska už moc nemusím, ale když mi bylo tak 8 a byla jsem tam s tátou na nějakém koštování, tak jsem prý poctivě dopíjela kalíšky, když jsem nosila zpátky k "baru" :D takže mi asi chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám naopak, vínu jsem přišla na chuť až docela nedávno :D

      Vymazat
  10. Dobrý ročník a jejich italská ledová kávička? Ach, loni jsme tam s kamarádkou byly během jednoho dne 3x jak tomu nešlo odolat! A letos? Neunikne mi! :D Ty tvé fotky mně ještě více nalákaly a už se nemůžu dostat, Pálava je nádherná a sledovat ze Svatého kopečku západ slunce je neskutečná krása! :)
    A ty šaty? Jooo, brala bych je hned! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu jsem tam neměla, ale jestli je tak dobrá jako víno, tak se vůbec nedivím! :D

      Vymazat
  11. Já mám to štěstí, že mám na Palavu krásný výhled asi 3 km do domu, za což jsem opravdu ráda. Mikulov miluju, je to jedno z mých nejoblíbenější měst, zrovna před dvěma týdny jsem tam byla a už se těším, až tam pojedu zase! Je to opravdu kouzelné místo s krásnou atmosférou, výhled jak z Kozího hrádku tak ze Svatého kopečku je opravdu krásný a kavárny jsou taky skvělé. a jestli vám mohu doporučit, tak k´pokud vás zajimá historie židů, tak v Mikulově je známé židovské městečko včetně několika synagog, pohřební místnost ve které je výstava o rituálu pohřbívání a rozlehlý židovský hřbitov. A ty šaty jsou opravdu krásné, já prostě nevím proč já nikdy nemám štěstí na second-handy, nikdy tam nic nenajdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím:)
      Do synagogy jsme se podívat chtěli, ale bohužel jsme to nestihli, bylo už večer zavřeno, tak snad příště. Ale o hřbitovu jsem nevěděla, takže děkuju za tip:)

      Vymazat
  12. To je krásný článek a fotky!:) Gratuluju k tak hezkému výročí a ty jsi neskutečná kočka!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty šaty ti neskutečně sluší! Taky se těším na výlety, furt jen sliby sliby, ale nikam jsme ještě nejeli :D

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek :-)
    Už se těším jak s přítelem budu taky výletovat, zatím chodím na brigádu a moc času na sebe nemáme, ale věřím že to příjde.... Přeju ti k tvému vztahu hodně štěstí do budoucna :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Na víno je úžasný vinařství U Kapličky :)) od tam jsem málem už neodešla :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neznám....tak třeba příště! :D

      Vymazat
    2. Vinařství u Kapličky má dost "babských vín" - sladších (uměle doslazovaných), ale ač to vím, taky po jejich lahvích ráda sahám:D

      Vymazat
  16. V Mikulově jsem byla jako malá a moc si toho teda nepamatuju. já taky na cestách ráda navštěvuju outlety a sekáče, ale doma vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to na super výlet:) Tu ranní cestu pro pečivo jsi popsala tak krásně, že to úplně vidím:) A na tý fotce, kde popíjíš víno, ti to hrozně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  18. Ty šaty tam vyloženě čekaly na tebe! :)
    Všechno vypadá krásně, miluju tyhle články, ale od tebe vlastně uplně všechny.
    Úplně jsem dostala chuť na tu smaženou skořicovou hvězdu! :D Normální koblížky nemám ráda, ale tyhle skořicové nebo donuty.. ononononom :D
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, to je milý :)
      Já jsem jako malá hrozně milovala skořicové suky, ze stejného těsta jako ta hvězdička, to jsem jedla pořád......a teď jsem to měla tak po 10 letech - ale bylo to tak dobrý, že bych to měla jíst častěji :D

      Vymazat
  19. Popravdě když čtu a prohlížím tvůj příspěvek, stydím se, že jsem nikdy nebyla na Moravě. Budu to muset napravit, protože jsi mě těma fotkama nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  20. Opravdu krásné fotečky máš :) Jižní Morava je sama o sobě krásná, tak se to fotí jedná báseň :) V Mikulově jsem byla už hodněkrát, akorát příští týden se tam taky chystám s kamarádkou, tak uvidíme, jak nám to vyjde. Ještě bych ji chtěla vzít na výlet do Lednice, tam je taky krásně :)) A jaké víno je moje nejoblíbenější? No přeci domácí - Pálava :D :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si moc užijte!:)
      Já mám nejradši taky pálavu, a taky tramín. A celkově vždycky dám přednost moravským vínům, přijde mi škoda kupovat zahraniční, když u nás máme tak dobré:)

      Vymazat
  21. Ty šaty vypadají skvěle :)
    A je vidět, že jste si výlet užili, doufám, že i já se na nějaký v srpnu vypravím :) (Zatím bohužel samá práce...)

    OdpovědětVymazat
  22. Fotky jsou nádherný, myslím, že si tam taky uděláme s přítelem výlet, ještě jsem tam nebyla. Jinak ty šaty jsou krásný :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    podívej se na stránky Zdravé kavárny, mají i krásné ubytování!!! Byla jsem tam před 2 lety po svatbě a bylo to super:) stojí 900 na noc pro oba a bylo to krásné:)
    Jaký sekáč jsi tam měla na mysli? hned za rohem od zdravé kavárny?


    Měj se, Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači děkuji za tip, to jsem netušila :)
      A je to za rohem pod náměstím, s cedulí anglický second hand :)

      Vymazat
  24. V Mikulově jsem ještě nebyla, ale plánuji to napravit, bohužel, letos v létě už to nevyjde, tak snad na jaře :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  25. Markétko článek jsem přečetla jedním dechcem.....a kdybych mohla tak sednu na vlak a jedu směr Mikulov :-D loni jsme si tam s přítelem udělali cyklo-výlet a máš svatou pravdu je to tam úžasné tak já doufám ,že letos nám to vyjde a opět se tam podíváme a určitě si zajdu na jogurt :-D a šaty jsou božské a moooc Ti sluší já bohužel neumím nakupovat v sekáčích :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Míšo, a snad se to taky letos poštěstí!:))

      Vymazat
  26. Ahoj Marketko, mohu se zeptat, jakými foťákem (a objektivem) jsou porizeny fotografie?
    Nadhera!

    Diky a krasne léto!:)
    Mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mio, moc děkuji :)

      A mám Nikon D3000 a fotím jen se základním objektivem, který už k němu byl. Jednou bych si ráda nějaký objektiv navíc pořídila, ale zatím bohužel nemám :)

      Vymazat
  27. Na Pálavě jsem byla v neděli a když jsme obráželi vinotéky, tak jsem si hned vzpomněla, že tam taky často jezdíš :D
    Byli jsme tam teda jen na jeden den, a i když to mám z domu asi hodinku cesty, byla jsem tam po první v životě (a celou dobu kroutila hlavou, jak je možné, že jsem na tak nádherném místě nebyla už dřív - už vím, proč všichni moji kamarádi jezdí na Mušov :D ). Ten výhled z Děviček je prostě boží, už teď přemýšlím, kdy se tam zase budu moct vrátit :)

    OdpovědětVymazat
  28. Blondý, to mi řekni, jaký sekáč v Mikulově máš na mysli?! :D Já se tam už několik let snažím najít něco, co by mi padlo do oka, ale je to šílená bída.. Tak je tam asi ještě jeden, o kterém nevím, takže bych celkem uvítala tvůj tip :D

    OdpovědětVymazat
  29. Jo aha, už jsem pročetla komentáře a dozvěděla se to :D Hned si píšu poznámku

    OdpovědětVymazat
  30. V srpnu se tam chystám, tak děkuji za tipy:-)

    OdpovědětVymazat
  31. veľmi skvelý článok :) ďakujem za zlepšenie dňa :)
    http://bytfitjein.blogspot.sk/ určite si skús pozrieť moju giveaway!

    OdpovědětVymazat
  32. Jé, nedávno jsem byla na všech těchto místech, většinou na kole :) A přesně na tu Zdravou kavárnu jsem koukala, hrozně jsem tam chtěla, ale dostala zákaz, že při cyklovýletě se nevysedává v kavárnách :( (no chápeš to? :D)
    Jinak Café Fara v Klentnici je nejkrásnější a mají tam nejlepší borůvkový koláč na světě, to si určitě příště dejte!:)
    Na Mikulovský zámek bych se jednou chtěla podívat v noci, koukala jsem, že nabízejí různé noční prohlídky, musí to být kouzelné:)

    OdpovědětVymazat
  33. Máš úžasné šaty!!! :)
    Pálavu miluju a jednou bych si ji chtěla projet na kole :)...Akorát na Svatý Kopeček dobrou vzpomínku nemám :D..Lezli jsme na něj ve 35°C, slunko svítilo, jak nejlépe umělo a když jsme byli nahoře, tak jsme měli úžasný výhled na bazén v městě pod námi :D...A jelikož to byl školní výlet, tak jsme tam pak samozřejmě ani nešli se zchladit :/ :D...

    OdpovědětVymazat
  34. Jéé ten výlet zase vypadá tak krásně, ostatně jako každý Tvůj post o nějakém výletě :-) hned mě to nalákalo vyjet do Mikulova, dyby jsme tento víkend nejeli s přítelem do Luhačovic, určitě bychom zajeli semka:-) Na slevomatu zrovna nedávno byla nabídka adventure golfu na Pálavě, tak jsme přemýšleli, že si ten voucher na něj koupíme a zrovna prochodíme Pálavu a mrknem ani do dalších měst okolo:-)

    K tomu vínu, já tedy alkohol moc nechutná a donedávna mi všechna vína připadala stejná, ale minulý rok jsem navštívila vinný sklípek a ochutnala asi nejvíc vín na jednou v mém životě a ttaky našla svou srdcovku - Rubinet! ♥ Zkoušela jsi ho někdy Markét? V popisu má, že chutná jako čokoláda milka v kombinaci s ostružinami a vanilkou, ale mě děsně připomíná i tvarohovýho míšu (kterýho jsem v dětství milovala!.-), takže jestli Tě ten popis taky zaujal, určitš ho něěkdy vyzkoušej. Myslím, že je fakt úplně jiné od ostatních vín a mohlo by se třeba stát i Tvým oblíbeným:)
    tady link na víno:)
    http://vina.heureka.cz/vinarstvi-hradil-rubinet-jakostni-2010-0_75l/specifikace/#section
    Lili*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moje nejoblíbenější víno, kterému jsem stále věrná, je tramín a pálava, ale musím říct, že tohle podle popisu zní víc než lákavě (co může být lepšího než Míša?!), takže děkuji za tip, jestli na něj někde narazím, určitě ochutnám :)

      Vymazat
  35. Článek krásný, šaty jsou úlovek hodný gratulace. Můžu vědět za kolik si je pořídila a hlavně kde v Mikulově?
    Chystám se taky na jižní moravu a jak čtu tvé ódy na sekáče, tak památky a módu protnu i sekáčema :)
    Měj se hekzy.
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      A šaty jsou ze sekáče kousek od náměstí, bohužel nevím název ulice (ale jsou tam hasiči:D), ale je to ta která vede od spodního konce náměstí směrem ke Svatému kopečku, je tam cedule Anglický second hand - stály 180 kč, což je na sekáč hodně, ale nemohla jsem si pomoct :)

      Vymazat
    2. Děkuju za info, google už si s tím poradí.
      Cena je krásná vzhledem k tomu, jaké jsou to parádní šaty :)

      Vymazat
  36. Ty šaty jsou nádherné ! a Morava je na dovolenou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  37. po přečtení tvého článku jsem si řekla MUSIM TAM JET a taky jsem jela - minulý víkend jsem strávila v mikulove a máš pravdu Cafe Palla maji skvělé palačinky a v cafe Fara neuveřitelný interier a dobrou kuchyni - příště až navštívíš Mikulov MUSÍŠ navštívit restauraci Sojka a spol, nenech se odradit přízemím a zdravou stravou a vystoupej do prvního patra a najdes tam super interier skvělou kuchyni a skvele ceny myslím, že Cafe Fara ma konkurenci :)

    OdpovědětVymazat
  38. Mikulov a vubec Palavu mam moc rada (z Vidne je to kousek a jsem tam relativne casto, i rakousti kamaradi byli vzdy nadseni). Tvuj clanej je skvely, jako ostatne vzdy a pokud budes takhle pokracovat dal, vidim v tobe druhyho Hornicka (a moc v to doufam:) zdravi Lenka

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, přesně do těchto míst se na začátku září taky chystáme a po přečtení článku se těším ještě víc :) prosím tě, ta 15. fotka je úplně úžasná! Je to foceno někde poblíž Mikulova?
    Petra

    OdpovědětVymazat