neděle 26. srpna 2012

Berlín - část 2. -- NÁKUPY A JÍDLO, JÍDLO, JÍDLO

Dneska jsem chtěla přidat článek se svým oblíbeným receptem ( jako vždy nejjednodušší jídlo :D ), ale psaly jste si o článek s nákupama z Berlína, tak je tady, dokud to mám všechno ještě čerstvě v paměti. :) A k vyčerpávajícím nákupům je potřeba se posilnit nějakou tou dobrotou, takže i pár fotek toho, na čem jsme si v Berlíně pochutnávaly. :)
No kdo by neměl rád jídlo a nákupy?! :D

Ráda bych vám doporučila nějakou dobrou berlínskou kavárnu nebo restauraci....ale nedoporučím. Na kafe jsme totiž chodily každý den velice originálně do Starbucks :D Mám to tam prostě ráda, u nás v Brně není, tak je nám to vzácný ( vidlačky ve velkoměstě haha :D ). Nejradši mám soya latté, někdy i s troškou vanilkového sirupu. Normálně se mi to zdá strašně přeslazený, tak jsem vždycky říkala, ať mi dají jen malinko,ein bischen bitte, a tak mi to vyhovovalo. A taky jsem si zamilovala Chai Tea Latte, vždycky jsem na to koukala v brněnských kavárnách, ale odvahu ochutnat to jsem dostala až v Berlíně, a je to opavdu výborný, asi si to zkusím udělat i doma. :)
V Hotelu jsme měly možnost snídaně za 10 Euro, to je dost hodně, tak jsme si snídaně kupovaly vlastní a vyšlo nás to na 10 euro na celý týden :D - měly jsme klasicky krabici musli a kupovaly si každý den bílé jogurty ( který jsme narvaly do minibaru :D ), a jednou jsme si zašly na snídani do Starbucks, kde jsme si se sestrou daly na půl bagel s žervé a napůl mrkvový dort, není nad to hezky začít ráno :))


A jaké jídlo je pro Berlín nejtypičtější ? Jednoznačně Curry Wurst - klobása nebo spíš párek zalitý curry omáčkou s kečupem. Sestra si ho dala k obědu, tak jsem musela ochutnat, a je to opravdu dobrý. Já jsem si ale zamilovala bagely - v jednom fast foodu, kde měli plno sendvičů, a nebo taky v Dunkin Donuts, království sladkých donutů :D Na stánky s jídlem narazíte doslova na každém kroku, dokonce i na každé zastávce metra, všude krásně voní pečivo, preclíky...a všechno to láká k ochutnání. :)
oblíbená svačinka na cesty po městě - knackerbroty s tvarohovým sýrem :) prodávají je i u nás v Česku, ale tady jsou dost předražený...
Bagel s uzeným lososem z Dunkin Donuts, nejlepší oběd!
a další výborná svačinka - smoothie z ananasu, banánu a kokosového mléka - moje nejoblíbenější ovoce pohromadě :)
a výborný Corny musli tyčinky, škoda že je nemají i u nás. Neobsahují žádný přidaný cukr...a jsou růžový, to je přesně pro mě! :D
a nejlepší Milka! Pro kamarádku, přítele...a jedna taky na doma :D Nechápu, proč zrovna tuhle v česku nemají...
a dobroty pro mého mlsného muže :D
moje historicky první nudle z krabičky, vždycky se mi to líbilo ve filmech :D Dlouho jsem neměla nic tak strašně mastýho, ale pochutnala jsem si....a přecpaná jsem byla až do večera :D
velký výběr barevných donutů, co tak miluje Homer :D Třikrát jsem si od sestry kousla, a měla jsem pocit, že už nikdy v životě nebudu mít chuť na sladký, je to šíleně přeslazený :D Ale vypadají taaak krásně! 
moc dobrý musli, není přeslazený, sladký tak akorát...a chutná výborně :) Kdybych neměla tak narvanou tašku, dovezla bych si jedno balení i domů :D 
Ale dost jídla, je čas na nákupy! 
spokojený výraz a plné tašky :D

Jak už jsem psala v minulém berlínském článku, nemohly jsme si nechat ujít návštěvu nově otevřeného Primarku v jednom nákupním centru, bylo to sice mimo z centra města, ale zajet si tam se rozhodně vyplatilo :)
V Primarku zažijete opravdovou nákupní horečku - chcete to vykoupit prostě všechno, protože většina je za docela směšnou cenu :D ( naušnice za 2 eura, trička za 5, svetry za 10... ) Čekala jsem tam velkou tlačenici, ale nic tak strašného to nebylo, akorát u kabinek byla fronta, ale ta šla rychle :) U vchodu do obchodu jsou obrovské nákupní tašky, kam si můžete odkládat oblečení a doplňky. Říkala jsem si, že ji ani potřebovat nebudeme, že tolik toho přeci mít nebudem....no a nakonec jsme si se sestrou musely vzít každá svou :D Snažila jsem se nakupovat s rozumem a jen to co potřebuju....no, můžete posoudit, jestli se mi to povedlo :D 
Takhle pohromadě to vypadá, že jsem největší milovnicí leopardů :D Ale nebojte, nejsem nějaká leopardí žena oblečená do zvířecích vzorů od hlavy k patě, nesnáším, když mám někdo na sobě víc než jeden zvířecí vzor, potom to vypadá strašně lacině...
Koupila jsem si silonky s "jakoby podvazkama", moc se mi líbily, ale uvidíme, kdy seberu odvahu na to si je obléknout. :D 
Pěkného spodního prádla není nikdy dost, tak jsem si různých kalhotek nakoupila celkem asi 8, za 2 Eura by byl hřích je tam nechat :) 
To úplně napravo jsou domácí bačkůrky, nebo spíš teplé ponožky, na domácí válení se skvěle hodí :) 
Leopardí čelenku budu nosit k jednobarevnému oblečení, abych to trochu oživila. Zkoušela jsem si ji, a nějaký dvě němky mi říkaly, že je to süß, tak jsem to dala do košíku :D 
A kytičky do vlasů určitě taky unosím, hlavně k letním šatům :) 
Kruhovou šálu jsem měla v plánu si koupit, jenže jsem se nemohla rozhodnout, jaká barva se mi bude hodit nejvíc...tak jsem je vzala všechny :D Byly každá za 4 Eura, takže nic hroznýho :) 
Krátké šaty nejsou z Primarku, ale z obchodu Coloseum, za směšnou cenu 3 Eura, na podzim je k barevným punčocháčům určitě unosím :)
A teď můžete hádat, která barva je moje oblíbená :D 
Bačkůrky i mikina jsou krásně pohodlné, mikinu budu nosit na doma a nebo na běhání. Taky jsem si koupila obal na mobil se zlatýma cvočkama...je to asi spíš peněženka nebo kosmetická taštička, ale pro mě prostě obal na mobil :D 
Námořnické proužky mám moc ráda, tak jsem si koupila svetřík ( ten nebyl z Primarku, ale taky z obchodu Coloseum, tak jako šatky ). No jo, už myslím na podzim :D 
V Primarku jsem si koupila sadu 3 pásků za 3 Eura, jak vidíte, miluju cvočky :D A taky jsem doplnila sbírku náušnic, ještě jsem si koupila dvoje peříčkové, ale ty jsem zapomněla vyfotit...
Potom mám z Primarku ještě blok do školy a obyčejné bílé tričko s dlouhým rukávem, to jsem ani nefotila...
Za návštěvu stojí i obchod Gina Tricot na Friedrichstraße, mají tam moc pěkné věci, něco ve stylu Bershky, Zary a HMka. Koupila jsem si tam sice jen tričko, ve slevě za 3 Eura, ale líbilo se mi tam toho plno...akorát jsem měla dost nákupů z Primarku. ( a peněženka nadávala :D ) 
Značku Essence mám ráda, navíc je za tak dostupnou cenu....Tak jsem vyzkoušela matující pleťový krém, a je fajn a navíc pěkně voní. Stál asi 2 Eura :) 
HMko je v Berlíně na každém kroku, a dokonce i jako "beautybox", což je malý obchůdek jen se spodním prádlem a kosmetikou :)
V HMku jsem si koupila tohle tričko s lebkou, a hned se stalo mým nejoblíbenějším :) Achjo, že já si vždycky oblíbím ty nejsvětlejší věci, když jsem takový čuně :D Určitě ho mají i v českým HM, ale nemohla jsem odolat a musela si udělat radost hned :D 
omluvte prosím můj křivý úsměv a účes ala Teletubies. :D
Nákupní centrum Arkaden na náměstí Potsdamer Platz, s "loukou" kde lidé odpočívají, dělají piknik...nebo popíjejí místní pivo nebo berlínský cider:)
Tak a to je z Berlína asi všechno, Auf Wiedersehen!


41 komentářů:

  1. Nudle v krabičce! To je božský! :D
    Hezky sis nakoupila. :) Gepardí vzory furt jedou??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co "jede" je dost relativní...ale ano, vzor se stále objevuje i v nových podzimních kolekcích :)

      Vymazat
  2. Tak tohle se mi moooooc líbí! Obzvlášť ta Milka Oreo! Proč takové věci u nás nemáme, kruci?! :/ A o Primarku jsem toho už hodně slyšela. To by byl pro mě sen jít tam nakupovat, asi bych tam nechala majlant a domu bych vezla zpátky dva kufry navíc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Milju jsem si taky jednu přivezla, ale jelikož jsme z Berlína viděly jen jednu ulici, tak u toho bohužel zůstalo....mrzí mě curry wurst a donuty :D Jinak koukám, že jsi v Primarku nakupovala hlavně praktické věci, takže nemáme asi ani jednu věc společnou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý post! Všechno jsi to dala tak hezky dohromady :) Ty nudle z krabičky bych si hned dala, nikdy jsem to neměla a vypadá to skvěle! :D Mám pocit, že tady si je snad můžeš objednat v Sushi Time, tak to někdy zkusím :))
    A ty Donuts..mňam! :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně super článek :-) ... asi vyrazím do Berlína! :-) muselo to stát za to.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, takovejch věcí!!! Moc pěkný kousky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné. Zajímalo by mě to Chai Tea Latte. Už jsem o tom četla,ale vůbec netuším,co to je a z čeho se dělá.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty krabičkový číny se mi taky vždycky líbily ve filmech:D Asi je budu muset konečně ochutnat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Německo miluju, sestra bydlí v Kolíně nad Rýnem a tak mám možnost tam být dost často. Jinak Vitalis musli miluju, vždycky jsem si s sebou brávala krabice domů dokud mi ho naši jednou nedovezli z Tesca :D A viděla jsem ho i v Glogusu :)

      Vymazat
    2. já vím, Vitalis v Česku prodávají všude, ale ne konkrétně tenhle typ s menším obsahem cukru :))

      Vymazat
  9. Milka Oreo?? Tak to jsem ještě neviděla :D. To je super. Jinak moc pěkný věcičky sis nakoupila, taky bych se chtěla podívat do Berlína! :)

    OdpovědětVymazat
  10. primark miluju v Anglii jsem měla chuť ho celý vykoupit! mají tam opravdu úžasný oblečení za směšnou cenu,

    OdpovědětVymazat
  11. Přijde mi, že to vitalis müsli -30%cukru mají všude jinde jen ne u nás :D a to samé s oreo milkama a vanilkovýma colama (ty sem viděla zatím jen v brně v restauraci v Olympii - charlie's streat) :( Ty bagely vypadají velice dobře ;) A byla by ostuda neochutnat v německu mrkový dort a jejich párky (klobásy)! :D V primarku ses vyřádila o dost víc než já, ale ta čelenka je moc pěkná. I ty šaty z Coloseum ;) Ale nevíc se mi líbí ta růžová sukně co máš na fotce ;) Ta co je krátká ve předu a dlouhá v zadu :)

    OdpovědětVymazat
  12. super článek, nalákala jsi mě na Berlín :)
    a kde jsi koupila ty nudle v krabičce? musim si je tam taky koupit pokud tam pojedu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají je úplně všude, na každém kroku tam jsou asijské stánky s občerstvením a restaurace :) i na zastávkách metra:D

      Vymazat
  13. aaaaa chceš mě zabít?
    a do primarku se těším do londýna, to ho tam zničím! :D

    OdpovědětVymazat
  14. ty nákupy! <3 krásné... no úžasné věci sis koupila! a to jídlo :D <3 doopravdy skvělý článek :) :D

    OdpovědětVymazat
  15. Dostala jsem strašlivou chuť na ty nudle v krabičce, taky mě vždycky ve filemch lákaj:D
    No fotky krásný, taky bych se do Belrína chtěla někdy podívat, nemám to ani moc daleko:)

    OdpovědětVymazat
  16. Sladký sice nejím, takže v tom nejsem moc zběhlá, ale tuhle Milku podle mě mají v Tescu:) Protože vím, že kamarádka jich právě kupovala asi 10 a vezla to teď do Ameriky svejm americkejm kamarádům, protože v Americe ji nemají :D

    OdpovědětVymazat
  17. Paráda - na jídlo bych se mohla dívat pořád. Závidím ti ty dobrůtky. A snad ještě více ty nákupy. Opravdu skvělé ceny a všechno je moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  18. téééda, ty sis tam musela náramně užívat co :) nakoupila sis parádně!
    ty nudle v krabičce jsme si dávali ve Vídni, to byly tehdy taky moje první a poslední nudle v krabičce - jedla jsem je na dvakrát a vždycky jsem z nich byla přejezená! njn, číňani a jejich porce!

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, z těch donutů by teda měl Homer radost :D Mě se taky moc líbí :D Bagely mám taky ráda, ještě mi zahchutnalo panini, který si dávám s mozarelou, parmskou šunkou a rajčatama v Olympii, mmmm :D A Primark je jeden z nej obchodů! Byla jsem tam minulej rok, když jsem byla v Londýně, strávila jsem tam snad 2 hodiny, byla tam miliarda lidí, strašný fronty, ale zase všechno za super ceny, tak jsem to přežila :D Ty leopardí věcičky vypadají skvěle, já mám se stejným vzorem šaty, kabelku a boty, ale dohromady to taky nenosím, bych vypadala jak bych zdrhla z bordelu :DD A na fotkách ti to moc sluší, škoda že ti nevidíme i do očí :) :D

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotečky !:)
    A samozřejmě sleduji ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. krásné fotky, chutné jídlo a úžasné oblečení. hned bych také jela! :)

    OdpovědětVymazat
  22. aaaa!:D tam chci okamzite taky jet! perfektni clanek, vsecko miluju! a chci ty nudle ted - vzdycky zavidim Mirande v Sexu ve meste, jak je ji kazdej vecer:D (ano, zvladla bych to nanejvys tyden, ale to vubec neni podstatny!:D)

    OdpovědětVymazat
  23. nemám tě ráda...navnadila jsi mě na tolik věcí, které u nás stejně neseženu :) drsná provokace :)))

    OdpovědětVymazat
  24. Páni takových věci jsi koupila. Všechny jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  25. krásnej článek , toho jídla mnam!Ten bagel vypadá opravdu božsky :) Z oblečení me nejvíce nadchnuly ty silonky :)

    OdpovědětVymazat
  26. skvělý článek! :)) to jídlo, no mňamka a tobě to sluší, jsi kouzelná <33

    OdpovědětVymazat
  27. SUper článoka parádne fotky :) Milujem fotky jedla :D horšie je , že potom mám na všetko chuť :)
    A keď tie fotky vidím, tak mám pocit, že začnem uvažovať nad nejakým podobným výletom ! :)

    OdpovědětVymazat
  28. myslela jsem si, že jóga s Jill bude spíše odpočinková, protahovací. jenže to jsem se hodně spletla. pro svalstvo je to taky dost zabíračka. ani na druhý pokus jsem to nedocvičila do konce, je to opravdu těžké! snad to ale napotřetí už konečně docvičím!

    OdpovědětVymazat
  29. Berlín! Nákupy! A sushi!
    Nevím, co je lepší. Ale společně je to ta nejlepší kombinace. Jak já vám závidím. Sushi se tam dá sehnat děsně levně, třeba hned u Fridrich Strasse. No prostě jsem se zase rozohnila:-D

    OdpovědětVymazat
  30. ne, já nezávidím! ne, prostě ne! :D :D ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj :))
    plánuji také nákupy v Berlíně, ale až po Vánocích na ještě větší slevy, tak se zatím snažím posbírat informace, aby můj výlet byl co nejvíce plodný :D a aby stál co nejméně peněženku :D Byla jsem vloni nakupovat v Drážďanech, bylo to super, nakoupila jsem dobře, ale teď chci do Berlína hlavně kvůli Primarku do kterého jsem se zamilovala v Londýně a Edinghburgu :)) Myslíš, že bys mi zodpověděla pár dotazů?:)
    1)Můžeš doporučit nějaký hotel kde jste bydlely?:) popř. za kolik byl? A v jaké oblasti?:)
    2)Kromě Schlosse strasse center, kde je Primark, můžeš doporučit nějaký obchoďák, popř. ulici, kde měli opravdu dobrý výběr, resp. i slevy atd.?
    3) K přemisťování jste používaly bus, metro nebo vlaky? Já mám v plánu tak jet busem a vyhodí nás to na autobusovém nádraží a odtamtud se dá dostat k Primarku jen vlakem, tak se toho trošku děsím... :D

    DÍKY MOOC ZA ODPOVĚĎI!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bydlely jsme v tomto hotelu : http://www.booking.com/hotel/de/energiehotel-berlin.cs.html?sid=40cda18f1dc4ad1de1a6c48dd4283603;dcid=1, hned u hlavní třídy Kurfürstendamm, hotel byl opravdu nádhernej, krásný pokoje a za dobrou cenu, na to že to bylo v centru Berlína :) Hlavní nákupní ulice je právě Kurfürstendamm ( ale hlavně jedna její část, ta co je nejblíže k hotelu je plná drahých butiků jako LV a Gucci, aleo kousek dál už jsou obchody jako Zara a HMko ), a taky ulice Friedrichstrasse, tam je například obchod Gina Tricot, kde mají moc pěkné věci. Jezdily jsme metrem nebo spíš S-Bahnem ( příměstský vlak, něco mezi tramvají a metrem ), a nejlépe vyjde koupit si celodenní jízdenku která stojí kolem 6 euro. K Primarku jezdí S-Bahn, je to pár minut jízdy z centra, a vystoupíš přímo v nákupním centru :)
      Kdyby tě ještě cokoliv zajímalo, tak se ptej:))

      Vymazat
  32. Berlín je supr, ale rozhodně bych tam nechodila do Dunkin Donuts nebo Starbucks. A taky bych určitě nejedla currywurst s hranolkama - humus. To můžu zůstat v Praze...doporučuji čtvrť Kreuzberg- není třeba kupovat nudle v papíru- můžete si je dát za supr cenu normálně na talíři...

    OdpovědětVymazat
  33. Krásný článek :)
    OREO MILKU a dokonce i DAIM MILKU, měli jednu dobu v Globusu, ale stáhli to, nevím proč. Daimka je nejlepší. :-)

    Jo, a máš moc krásné bílé šaty. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Curry wurst milujem ! Super článok :)

    OdpovědětVymazat