neděle 3. března 2013

Obědová inspirace

..i když možná poněkud neinspirativní, jelikož obědvám stále dokola to samé. (lenost vítězí nad fantazií ) Jediné mé požadavky na to, co si dát k obědu jsou : RYCHLÉ, jednoduché a zdravé. Ráda bych napsala i to, aby při tom vznikl v kuchyni co nejmenší nepořádek, ale to v mém případě bohužel možné není - jsem schopná zašpinit kuchyňskou linku i když si jen namažu krajíc chleba lučinou. :D 
A tak tady pro vás mám pár mých oblíbených obědů. ( bylo by jich více, kdybych nebyla tak nenažraná a všechno nesnědla během pár sekund - pan Nikon holt neměl šanci to zachytit :D )
Zdenda Polreich by nad tím vším asi ohrnoval nos - žádná kulinářská kouzla nečekejte! :D V kuchyni opravdu moc zručná nejsem, a tak to jsou všechno jídla, která by si zvládla uvařit i průměrně inteligentní cvičená opice. Takže se nebojte, nic co byste nezvládli! :D
Celozrnné těstoviny ( z DM ), sušená rajčata a uzený tvaroh z Lidlu. To nejrychlejší a nejjednodušší co může být, a přesto moc dobré :)
Kuřecí maso opečené na olivovém oleji s nivou a k tomu celozrnný kuskus. Maso s plátkem sýra mám moc ráda - ale naopak přímo nesnáším maso se sýrem a broskví (aaa, úplně se mi vybavilo trauma ze školní jídelny! )
Tady jsem se inspirovala u Lucie - pečená cizrna. Plechovku cizrny jsem zcedila, promíchala s lžičkou olivového oleje, přidala koření a dala na plech s pečícím papírem a strčila na půl hodiny do trouby. A abych neměla jen samotnou cizrnu, hodila jsem k tomu pár plátků krůtí šunky. Neskutečná dobrota!:)
Joo, tohle už je moje stálice, která mi na stole nechybí žádný týden. (ehm..nebo spíše třikrát týdně :D ).Celozrnný kuskus, cuketa, sušená rajčata a mozarella light. 
Celozrnné těstoviny ( z DM ), lžička olivového oleje, italské koření a proscuitto. (nevím jestli jsem to napsala správně, prostě taková ta šunka, no..:D ). 
Maso od maminky, kuskus s cuketou od Markétky :D
Celozrnné těstoviny, Hermelín Figura, cuketa a lžička zakysané smetany. Om nom nom!
A zase ten kuskus s cuketou - říkejte mi cuketová královna! Tentokrát ještě s párkem (80% masa - z Lidlu)
A co by to bylo za obědový článek, kdyby tu chyběly moje nejoblíbenější cizrnové palačinky! Ty mám také skoro každý týden, s banánem a bílým jogurtem. A je jedno, jestli je ráno nebo poledne, i jako snídaně poslouží skvěle :D

48 komentářů:

  1. sakra, uplně jsem z toho dostal hlad :D (a to jsem měl oběd před hodinou!!) Něco z toho určitě zkusim, sušená rajčata jsou nej! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem nemohla vidět,jak to pořád dokola jíš a koupila si všechny suroviny...včetně sušených rajčat! :D...(které všihni z mojí rodiny nenávidí,ale já,já jdu proti nim! :D)..akorát se mi nechtěly vařit těstoviny :D.tak jsem vařené brambory pokrájela na hranolky,spolu se sušenýma rajčatama,zbytkem Heinz kečupu,adžikou (koření) a místo nesehnatekníé cukety jsem tam prdla tenké pláty okurky (ale bez toho vnitřku,bez těch semen a toho všeho :D-to už by nebyla okurková cuketa :D) opekla na pavičce,potom přidala tavený sýr (já vím,ale musel se dojíst! :D) a byla to jahoda lahoda!..sušené rajčata už budu kupovat pořád! (a počkej na sezonu cuket-potom se uvidí,kdo je tady cuketová královna! :P)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to vypadá nádherně! Určitě něco zkusím! :D Mám z toho akorát hlad!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, zrovna na zítra jsem chtěla dělat těstoviny a nějak tam zakomponovat sušená rajčata. A ten uzený tvaroh už mám taky zrovna doma! Tak možná něco takového stvořím :) A i všechno ostatní vypadá skvěle!

    Mimochodem, už jsi jako cuketová královna narazila na mini kulaté cuketky v Lidlu? Teda nevím jestli jsou i u vás, ale jsou božíí. Zrovna mám jednu doma a taky ji chystám zařadit k obědu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou, všechno vypadá moc dobře a není to vůbec nějaké obyčejné nebo tak, mě se moc tvoje jídla líbí:)
    Máš hodně ráda těstoviny viď?:D Já taky:D
    Mimochodem, odkud máš takovou pěknou krůtí šunku?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky jedlá sú úplná paráda. :) Vedela by som si veru vyberať. Kuskus je u mna v poslednej dobe na prvom mieste :)

    OdpovědětVymazat
  7. hmm, mňam :) nejvíc se mi líbí ty těstoviny s hermelínem a samozřejmě ty palačinky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za inspiraci.
    Zrovna přemýšlím, co si připravím na obědy na příští týden. :))

    OdpovědětVymazat
  9. yummy...mám staršnej hlad! :-))

    T.

    OdpovědětVymazat
  10. všetko vyzerá božsky:) teraz by som si dala tie palacinky:)


    OdpovědětVymazat
  11. Jeežiš, to vypadá všechno tak dobře, určitě se inspiruju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak a teď všichni kvůli tobě mají hlad a půjdou vyluxovat ledničku... :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. Cha, já zrovna asi před 4 dny zjistila, že mi vlastně sušená rajčata chutnají :-D A doma jsem rovnou našla skleničku s nimi, takže je hodlám všechny sežrat :-D Všechny tvoje výtvory vypadají moc lákavě :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jaké jídlo ti mm dřív pochválit? Všechno to vypadá naprosto skvěle Markétko!:) V jednoduchosti je krása a navíc, kdo má vždycky čas nějak extra vyvařovat, že jo?:D;)

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá tovše tak dobře! bohužel já nepřišla na chut sušeným rajčatům, sýrům(sýrovou omáčku ještě snesu, pokud není ze smradlavého sýra:D, stejně tak snesu eidam, jadel,amaaaalinko hermelína), no a dokonce si nelibuji moc ani v cuketě, i když pravda, lepší než lilek, cuketu alespon polknu :D někdy si ale musím udělat jídlo podle tvé kombinace a kdo ví, třeba si k tomu cestičku najdu. přece jen, každá surovina chutná jinak podle toho, s čím se jí.

    OdpovědětVymazat
  16. Moje obědy vypadají taky pořád stejně.. :D nudle s fazolkama, kukuřucí, mrkví a kuřecím masem.. občas místo nudlí kuskus, občas farfale :D a konečně si musím koupit ty sušená rajčata abych si mohla dělat kuskus s nima, vypadá to tak lákavě :) a tu cuketu taky zkusím, mám ji moc ráda..

    OdpovědětVymazat
  17. Najednou mi mé obědy připadají jednotvárné..vypadá to vážně nádherně, jediné, co mi ještě chybí, jsou třeba nějaké bylinky..? :)

    OdpovědětVymazat
  18. tu cizrnu určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tý jo, velká inspirace! :) zaujali mne ty lívance a cizrna...a kuskus vypadá taky báječně, akorát jsem ho jedla jen jednou a moc mne nezaujal, asi jsem to připravila špatně.

    OdpovědětVymazat
  20. Mňam, jsem po večeři a ty mi zase děláš takový chutě!:D
    Jinak já kuřecí s broskví úplně miluju..k tomu sýr a šunku a moje nejoblíbenější jídlo je na světě :D + teda hranolky a tatarka, žejo :D

    OdpovědětVymazat
  21. u těhlech tvých článků se mě vždycky zmocňuje hlad :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo, co sem uviděla ten párek, tak si ani nevzpomenu kdy naposled jsem ho měla.. I přesto že kupujeme kvalitní párky tak k nim mám nějaký ten odpor.. prostě jako bych v tom nestále viděla ty peříčka :D
    Toho tvého favorita by sis měla nechat patentovat :D vypadá totiž skvostně! Takže se ti vůbec nedivím , že žádný týden na stole nechybí.
    A celkově všechno vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  23. mnam!!vsechno vypada moc dobre a nejvic ty palacinky:)

    OdpovědětVymazat
  24. udělala jsi mi neskutečné chutě! Booože!:D

    OdpovědětVymazat
  25. Nééé nedělej mi chutě.. ty první těstoviny..mňamka!! :))

    OdpovědětVymazat
  26. Mňam, to vypadá skvěle!! :)

    http://newayofashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. jé moje cizrna :-) jsem hrozně ráda, že tě taky chytla. Jinak kuskus se sušenými rajčaty taky děláme, cuketu a pršut taky můžu. A musím se vydat na ten uzený tvaroh, zítra du na burákové máslo tak ho přihodím :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Teda u tebe bych se dobře napapala :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ou, s těmi sušenými rajčaty mi pokaždé děláš děsný chutě, že já si je už konečně koupim! :D

    OdpovědětVymazat
  30. sakryš ty dokážeš člověku udělat takhle na večer chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  31. máš hrozně podobný chutě :) pečenou cizrnu vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  32. všetko to vyzerá veľmi chutne !! :)

    OdpovědětVymazat
  33. špatné si tohle prohlížet ve dvanáct v noci :D mám chuť jít vybrakovat ledničku! :DD prostě MŇAM :)

    OdpovědětVymazat
  34. Všechno to vypadá skvěle a ty římské lívanečky už konečně musím někde objevit :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Podobne kuskusove variacie si robim aj ja. :D

    OdpovědětVymazat
  36. Škoda, že kuskus mi moc nejede...:)

    OdpovědětVymazat
  37. Panečku, já slintám! Tak nauvěřitelneě.... jedlé fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  38. většinou vařím rychlovky a "co dům dal" , překvapivě je to moc dobrý :) a taky teda dělám maximání bordel v kuchyni :D zítra zkusím tu pečenou cizrnu :) tak jsem na to zvědavá

    OdpovědětVymazat
  39. Vypadá to skvěle :) Jak prosím Tě připravuješ tu cuketu? Děláš ji na pánvi na oleji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, nastrouhám ji a dělám na oleji, ale stačí maličko, tak jedna čajová lžička:)

      Vymazat
    2. díky:) Už jsem koupila cuketu, tak to vyzkouším :)

      Vymazat
    3. Tak už jsem to s cuketou taky zkusila http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/03/83-nakliceny-patek.html :) Je to dobrůtka :) Jen mi ta cuketa nepřišla chuťově moc výrazná, cítila jsem tam hlavně mungo a rajčata :)

      Vymazat