pátek 8. března 2013

Raňajky

Hezký pátek!
Slovenština je krásný jazyk (zdravím všetky čitateľky zo slovenska! ), protože některá slova zní ve slovenštině mnohem lépe, tak jemněji...a jakoby roztomile - třeba topánky nebo raňajky :D U některých lidí se mi slovenština líbí moc ( a písničky od No Name nebo Elánu by v češtině taky byly o ničem.. ), ale jindy mě u někoho slovenština zase štve - to je ale v případě, když je mi ten člověk nesympatický sám o sobě, to mě naštve i jen to, jak mluví...potom už mě rozčílí každé čiže nebo hocico :D ( A když už jsme u té slovenštiny....halušky jsou vlastně taky zo slovenska! .. achjo, tečou mi sliny :D )
Ale radši dost o jazycích, nebo bych se dostala k pražskému a ostravskému přízvuku a všichni bychom se tady akorát dohádali :D ( jo, my brňáci si namyšleně myslíme, že žádnej přízvuk nemáme :D no nevím...ale slovo TOŽ fakt neříkáme v každé větě, přísahám :D )
Achjo, zase jsem se dostala někam jinam....a to jsem jen chtěla říct, že slovo raňajky je hrozně roztomilý! :D
Takže dneska to bude jen článek plný mých raňajkových fotek, protože jak už asi víte - snídaně je moje nejoblíbenější část dne, a to i když je třeba tři čtvrtě na 6 :D 
Omluvte prosím kvalitu fotek, většina je focená brzo ráno a pan Nikon byl ještě rozespalý :D
Ovesno-jáhlová kaše ( jemné ovesné vločky od Emca napůl s instantní jáhlovou kaší Nomina, uvařené ve 100ml mléka a 100ml vody ) se lžičkou arašídového másla, oslazená sirupem z agáve a na ozdobu banán a Dobrá vláknina kakaová :)
Vícezrnná kaše ( jemné ovesné vločky napůl s vícezrnnou kaší Nomina, uvařeno ve 100ml mléka a 100ml vody ), oslazená datlovým sirupem, a samozřejmě nechybí banán a burákové máslo :D
Kaše Dolce Banana od Mixitu ( nic moc, domácí jsou prostě lepší.ale název je super :D.), tmavý toast s burákovým máslem a banánem :)
Domácí celozrnné loupáčky a Dobrá vláknina kakaová s bílým jogurtem :)
...a zase ty loupáčky a milovaný burákový máslo :D Jsem závislá, přiznávám se!
Mrkvovo-jablečné muffiny z celozrnné mouky ( s oříškovým olejem, cukrem a datlovým sirupem ), posypané chia semínkama :)
Nestává se to často, ale jednou za dlouhou dobu mám ráno chuť na slanou snídani - jako třeba slunečnicový chleba s uzeným tvarohem z Lidlu :)
cizrnové lívanečky - když ne k obědu, tak na snídani! :D
A opět ty toustíky s máslíčkem, to asi nikoho nepřekvapí :D A k tomu bílý jogurt se lžičkou sirupu z agáve...a samozřejmě čaj, hodně čaje, litry čaje...
P.S. Dneska večer jdu na nějakou tu sklenku do města, tak mi držte palce, ať mi snídaně chutná i zítra ráno..:D

42 komentářů:

  1. užij si večer!:)
    a snídaně jsou všechny božííí

    OdpovědětVymazat
  2. taky si budu užívat a doufám že zítra ráno dopadne všechno... v pořádku :D
    a kráásné snídaně!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Slovenštinu taky moc ráda! Jak říkáš, je to takový jemný jazyk a hodně věcí v něm zní tak nějak lépe a roztomileji :)

    A snídaně jsou parádní! Přesně pdole mého gusta :D Dostala jsem chuť na ty celozrnné rozhlíčky...ataky na tu kakaovou dobrou vlákninu, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, jedna snídaně lepší a hezčí než druhá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Slinty, slinty.. :D Snídani taky miluju. Dneska jsem díky ní to vstává v 5:45 přežila ve zdraví. :) Jinak my brňáci hodně říkáme to -ej, ne? Nebo si měníme koncovky (mravencema x mravencama - teď už jen nevím, co je co :D) Slovenštinu mám docela ráda, ale v poslední době mě štve. :D Cpou ji všude. Už i v českém rádiu. Brrr... Kdyby ten chlap mluvil aspoň příjemně.

    OdpovědětVymazat
  6. ten chleba z lidlu jsem si dnes koupila!:D A je nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já chci recept na ty muffiny a lívanečky...:):D
    No a snad ti bude chutnat i zítra ráno! :D

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezký snídaně, nejvíc mě lákají ty rohlíčky a muffiny

    OdpovědětVymazat
  9. teda, takové dobroty:D Už se někdy konečně musím odhodlat k ochutnání burákového másla!!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné raňajky :) hned se z toho těším na snídani :D musím říct, že máme po ránu podobné chutě :D

    OdpovědětVymazat
  11. mňam miluju snídaně ♥ dala bych si ty loupáčky :D:)

    OdpovědětVymazat
  12. Užij si večer a dobrého chutnání k zítřejší snídani :-) Já bych ani jednou z těch tvých rozhodně nepohrdla, i když víme, jak jsem na tom s tím burákovým máslem, že jo :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Teda začínám mít hlad. Všechny tvoje raňajky vypadají lahodně. :D a mě se slovenština taky někdy líbí víc, ale záleží, kdo a jak mluví.

    OdpovědětVymazat
  14. Raňajky vyzerajú naozaj chutne. ČIŽE by som si dala HOCIČO z nich :) A posielam pozdrav zo Slovenska, každý deň čakám na nový článok a blog pravidelne sledujem. Maťa

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, a kampak pujdeš na sklenku ? Nechtěla by jsi udělat obsáhlejší článek o barech, kam chodíš v brně ? O kavárnách, které ráda navštěvuješ ... co si tam třeba ráda dáváš a tak ..?! :) myslím, že by to bylo zajémavé... pro brňačky i mimo brňačky, co do brna jezdí :) téměř všechny blogerky jsou z prahy a čteme jen o praze, tak by byl článek z moravy fajn ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem o tom taky přemýšlela, někdy ho asi udělám, ale až seberu odvahu tam vytáhnout zrcadlovku a vyfotit nějaký fotky :D protože nekvalitní z mobilu sem dávat nechci

      Vymazat
  16. Jéé užij si večer :) snídaně vypadají všechny naprosto úchvatně :) Miluju Tvé články :) inspirují mě a motivují :) od té doby co navštěvuji Tvůj blog jsem začla jíst zdravěji, cvičit a snídat :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Na snídaně se vždycky těším! A snídám podobné dobroty :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já si taky snídaně vychutnávám - a nejsi sama, já taky bývám vzhůru kolem šestý ačkoliv nikam nejdu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný fotky! :))) snídaně asi miluje každá z nás :)) a musím ti říct,že ty tvoje celozrnný rohlíčky jsou úplně parádní! celé rodině moc chutnaly :))

    OdpovědětVymazat
  20. Ta ovesno-jáhlová kaše mě hrozně zaujala, musím si koupit jáhly!:D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z jáhel by to bylo zbytečně pracný a zdlouhavý, zkus radši instantní jáhlovou kaši, to je hned:)

      Vymazat
  21. Závidím ti moc ty snídaně. Já snídam jak kdy, podle toho jak stíhám. Každý večer si říkám, že se musím ráno pořádně nasnídat, a ne a ne. Každopádně si beru z tebe velikou inspiraci, a pokusím se už konečně pravidelně snídat! :-) Taky děkuji typy na snidane:-)
    http://www.nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné snídaně! Jenom mě ta jáhlová kaše nějak nejede:(.

    OdpovědětVymazat
  23. Právě jsem dosnídala a chutnalo mi, tak doufám že bude chutnat i tobě:)
    Papáš samé dobrůtky a máš to krásně nafocené:)
    Chci se zeptat, ty silikonové zapékací mističky máš z Ikey?:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ano, slovencina je roztomila ale cestina je nakazliva. :D ja hovorim za tie roky ceskoslovensky, vyberam si slova, ktore najviac vystihuju, co ccem povedat z oboch jazykov a mam uz po tej dobe cesky prizvuk aj ked nechcem. :) a neznasam tych hnusnych nonemakov! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuju moc za recept na Vánočku :-) A už teď si přeju aby byla snídaně!!:-)D

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. ty mas nejlepsi ranajkove fotky:))mam na vsechno ted chut:)!

    OdpovědětVymazat
  27. mám chutě :)mě by se ale teda nechtělo všechno tohle připravovat, to musí trvat tak dlouho :D nevím, co bys tedasníala u nás,naši jezdí po práci obvykle nakupovat, večer plná lednice, ale když chci snídat, zbyde tam už jen rohlíky, chleba, v lednici pár plátků šunky, vysočiny nebo eidamu... vše dobré zmizí odpoledne a večer, tak raději nesnídám :D ráno fakt nemám chut na šunku s chlebem.
    ale teda po ráno připravovat lívance,to máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  28. Nádhera, miluju datlový sirup a burákové máslo! Každý večer se těším, až si ráno dám snídani, mívám to dost podobné..na slanou snídani nemám chuť absolutně nikdy :D

    OdpovědětVymazat
  29. Já su hanačka jak poleno a tož říkám taky :D ...a všechno to vypadá báječně, zítra zkusím ty muffiny a někdy se snad dokopu i k těm loupáčkům. Jo a za článek o Brně se taky přimlouvám, když už se tam dostanu, tak nevím, kam jít a obvykle skončím na obědě v Panerii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o Brně určitě udělám, ale musím to nějak vymyslet jak to v těch kavárnách a restauracích vyfotit, stydím se:D
      a Panerie je náhodou dobrá, miluju paniny:D

      Vymazat
  30. Mne sa náhodou viac páči čeština :D neviem, ten prízvuk a všetko... tak pekne to plynie:)
    Aaa tiež by bol super článok o Brne.. síce som takmer stále zavretá na kolejích, alebo som v škole, ale určite by bolo super dozvedieť sa niečo viac kam sa oplatí ísť od originál "Brňačky" (alebo ako nazvať niekoho z Brna:D)

    A raňajky vyzerajú mňamóznee:) Bude to znieť ako provokácia, keď teraz neješ čokoládu, ale dnes som si do ešte horúcich vločiek zamiešala dve kocky mliečnej milky a bolo to FE-NO-ME-NÁL-NE :D z obyčajných nudných ovsených vločiek to spraví luxusné raňajky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ten článek napíšu, když je o něj takový zájem :))
      aaa čokoládová kaše, to miluju! :D

      Vymazat
  31. Kolik gramů vloček dáváš do ovesné kaše? :))

    OdpovědětVymazat
  32. opäť samé dobroty vidno na tvojom blogu :) Ovsené kaše vyzerajú úžasne! Sú mojím obľúbeným jedlom a tie ma neomrzia pozerať hádam nikdy :) Krásne pripravené a všetko máš nádherne prestreté :)

    OdpovědětVymazat