středa 24. dubna 2013

Květákové placičky pečené v troubě

Dnešní recept je na pečené květákové placičky...nebo spíše jednu velkou placku. Inspirovala jsem se u Lucie a její květákové "pizzy", akorát jsem si to udělala bez oblohy a přidala parmezán.
Na 1 větší porci : 
Půlku nastrouhaného květáku
1 mozarellu light, najemno nakrájenou
kousek nastrouhaného parmezánu (čím víc, tím líp!:D)
1 vejce
sůl, pepř a koření podle chuti
Květák nastrouhejte a dejte na 8 minut do mikrovlnky, tak se z něj vypaří přebytečná voda. Poté smíchejte všechny ingredience a na plechu z pečícím papírem vytvořte tenčí placku. Pečte na 200 stupňů přibližně 30 minut. A výborná večeře je na světě!

48 komentářů:

  1. Jé mňam, to zkusím, takové věci mám ráda:)
    Akorát nemám ten květák:D

    OdpovědětVymazat
  2. Květák, moje láska na zapékání a pečení :)) ale udělat z toho "pizza chleba" je supr čupr nápad !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, ty mi ale děláš chutě! Určitě zkusím! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jé jsem ráda, že jsi vyzkoušela. Bezva musí být i bez přílohy, s parmazánem je dobrý všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mnamiiii !!! Na prvý pohlad to veru vyzerá uplne ako pizza :) Toto si určite urobím :) Bože, ty mi vnukneš stále také skvelé nápady, preto vždy tak rada rozklikávam nový článok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach kurnik, vedela som, že som niečo zabudla kúpiť.. květák! :D Ale vyzerá to nádherne, hneď by som sa zahryzla ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt to vypadá moc hezky, šíleně se mi nechce strouhat ten květák, ale asi do toho půjdu :D
    Jinak já na večerní sacharidy nehledím. Vždycky se totiž navečeřím v sedm, že to bude tak akorát když půjdu spát v 11, a nakonec jdu stejně vždycky kolem jedné, takže nebýt mé vydatné večeře tak se budu muset zase v 10 nadlábnout a to už bych nerada :D

    OdpovědětVymazat
  8. Květák mám ráda, ale jeho chuť mi nepřijde tak výrazná, takže bych v tomto případě asi sáhla spíše po brokolici. :P

    OdpovědětVymazat
  9. Já květák miluju, a tohle vypadá jako strašná dobrota!

    OdpovědětVymazat
  10. Teda květák miluju, šla jsem dnes pro něj do Billy a když na mne vybaflo 55 kč, tak jsem si řekla, že to si můžou strčit do prdele :D takže až bude nějaký levnjěší, určitě vyzkouším, miluju s ním květákový mozeček... mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozný zloději no :D Taky se nestačím vždy divit:/

      Vymazat
    2. ty ceny jsou fakt hrozný no :/ já jsem ho měla z lidlu za 25, ale už tam v akci stejně není (achjo, zase jsem jak duchna!:D)

      Vymazat
  11. Mňam, mňam...to vyskúšam :-)

    OdpovědětVymazat
  12. My doma vždycky děláme květákové placičky, ale tohle teda vypadá dost dobře.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Opět povedený recept :) Květák mám ráda a podobné placičky už jsem taky kdysi dělala. A ty tvoje taky vypadají parádně :)

    OdpovědětVymazat
  14. To určitě zkusím! :) miluji květák. Škoda, že jsem líná večer něco kuchtit :-D stejně vždy skončím u pečiva.

    OdpovědětVymazat
  15. No fuj jablko po večeři :-D že se nestydíš :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Já kvĕták mixuji v mixeru a taky dĕlám podobnĕ jako ty.

    OdpovědětVymazat
  17. Na toto se chystám už dlouho, pořád na tento úžasný recept zapomínám. Děkuji za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  18. "to by mě dietářky hnaly" :D Mě by možná i ubili za to co jsem schopná snísst navečer :D A tím nemyslím jenom ovoce, když si dávám "ovocnou mísu" tak to považuju to za zdravou věc :D Tohle vypadá fakt moc super :) Zbožnuju květák :)

    OdpovědětVymazat
  19. To vypadá skvěle, vždycky z květáku tvořím nějaké novoty, protože vařený už mě nebaví :) tak moc děkuji za nápad!

    OdpovědětVymazat
  20. skvělý tip na véču! :) až budeme mít květák, tak si to ukuchtím :)

    OdpovědětVymazat
  21. mňam! květák mám moc ráda, určitě to bude dobrota

    OdpovědětVymazat
  22. Mňamka, květák mám moc ráda akorát v zimě jse ho neměla, stál u nás před 50 korun! :D
    Musím počkat na sezónu! ;)

    OdpovědětVymazat
  23. to vyzkouším :)
    sacharidy večer neomezuju :) zkoušela jsem to a vždycky jsem měla hrozné chutě :/

    OdpovědětVymazat
  24. vypadají skvěle, dostala jsem na ně chuť ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělý! Miluju květák ♥ Recept už mám zapsaný ve svém zápisníku. Těším se až ho vyzkouším. Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  26. Bezva nápad jak zužitkovat květák, vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
  27. Jen počkej, ona se zase vrátí naše cuketová a květáková sezóna a budeme si pískat, cuketky a květáčky se budou nosit z trhů od českých pěstitelů! A cuketu si plánuju dát na zahrádku, takže doufam, že bude plodit ve velkym :D Stejně tak s pórkem, nedavno jsem viděla kilo za 99, takže taky pěkný.
    Vypadá to strašně chutně, já mám takováhle jídla strašně ráda a sacharidy na večer taky moc nejím (myslím přílohy), ale občas mi příjde chuť takhle večer před spaním na kousek jablka a prostě si dám :D. Špeky aspoň pěkně přes noc narostou :D, žejo

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
  29. Milujem karfiol, receptik ukladam :)

    OdpovědětVymazat
  30. parmezán jsem ještě neměla a ani nevim jestli ho vůbec u nás seženu, snad možná v tescu :D určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  31. Květák mám ráda, pamatuji si na květákové placičky smažené na oleji z mého dětství...:D Tyhle rozhodně vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  32. To vypadá skvěle! Určitě ozkouším :-)... já už dělala jednou placku z květáku a mocnedržela, tak snad tenhle pokus bude úspěšnější :-D

    OdpovědětVymazat
  33. to je ted mozna uplne stupidni dotaz, ale cim nahradit tu fazi v mikrovlnce, aby se vyparila ta voda? mikrovlnku nemame, tak aby to nebylo moc vodnate :) jinak to vypada zase skvele :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, normálně ten květák uvař ve vodě .. akorát to bude trvat déle :)

      Vymazat
  34. Vypadá to dobře, ale asi by mi to nechutnalo, květák nemám ráda:(

    OdpovědětVymazat
  35. :-) vypadá to perfektně a jednoduše :-) takže děkuju

    OdpovědětVymazat
  36. Tak tohle je perfektní recept!! Dneska jsem zkoušela a fakt boží! Vzala jsem si jen půlku a do prostřed dala plátek sýru a zavřela. Opravdu vynikající!

    OdpovědětVymazat
  37. Taky jsem dneska zkoušela a chutnal. A nejenom mně :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, jen mám trošku technický dotaz ;D. Myslíš, že bych si tvůj recept mohla maličko poupravit a nahradit květák brokolicí ? Mi doma totiž momentálně máme jen tu a já už se zkrátka nemůžu dočkat až tento tvůj skvěly recept vyzkouďím ;D. Kdyby to šlo, neodhadla bys kolik gramů brokolice bych měla přibližně použít?:) A myslíš, že by postup zůstal stejný mám na mysli hlavně to strouhání a zbavování vody v mikrovlnce ;DD. Předem moc děkuju za odpověď :)!! A omlouvám se, že ti to chci takhle znervořit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jasně že můžeš, nemám na to autorská práva:D
      určitě to půjde, akorát to bude úplně jiná chuť, přeci je květák a brokolice chutnají úplně odlišně, ale špatné to nebude :) dala bych to množství stejné, i ten postup s mikrovlnkou a strouháním :)

      Vymazat
    2. Vážně moc děkuju :))! Chystám se to vyzkoušet zítra k večeři, tak ti pak napíši jak to dopadlo ;D

      Vymazat
    3. Ahojky, tak to bylo SUPER ;)! Určitě taky tuhle zezeleněnou verzi vyzkouušej ;D!

      Vymazat
  39. včera jsem zkoušela a jsou pecka :)

    OdpovědětVymazat
  40. Dělala jsem, potřela jsem domácím kečupem, na vrch zeleninku a mňam :)

    OdpovědětVymazat