čtvrtek 11. července 2013

Střípky z kuchyně číslo .... už-nevím-jaké.

Krásný den!
Dnešní článek je na pár dní poslední, a tak jsem se ho snažila nacpat fotkama k prasknutí :D Zítra totiž odlétám na 5 nocí do Londýna, potom budu doma jen jeden den, a hned poté vyrazím s kamarádkou na víkend do Prahy (kde mimo jiné zavzpomínám na "mládí" a na to, jaké to je být pááárty girl :D). Ale potom se můžete těšit na hodně (nejspíš až moc, a asi s tím pak budu i otravná:D) anglických článků - od fotek města přes jídlo až po nákupy.
A dneska jsem si také konečně koupila nový protein, s příchutí vanilky, a tak si ho teď, zaslouženě po fit boxu popíjím - a konečně i ze šejkru, už ho nemusím dělat ve stárbaksové termosce. Šejkr jsem si chtěla koupit růžový (nečekaně:D), ale poté, co jsem obešla několik fitness prodejen a na svalovce za pokladnou, kteří na mě koukali jako na krávu (nečekaně:D)  vždy vybalila dotaz na něco takového, radši jsem to po několikáté vzdala a koupila si nudně bílo-červený :D
Dneska začneme celozrnným kuskusem s cuketou, který je, jak už možná víte, mou nejoblíbenější verzí zdravého a RYCHLÉHO oběda. Není týden, kdy bych ho alespoň jednou neměla - ehm ale spíš vícekrát, mnohem vícekrát :D A většinou, když si chystám na brigádu krabičkový oběd, je to také...velmi nečekaně...kuskus. Protože je hotový během 3 minut, když přidávám i orestovanou cuketu, tak to zabere těch minut tak 5, takže žádné výmluvy na nedostatek času (jak píšu pořád:D).
Ale tenhle kuskus je u mě v kuchyni nový, je totiž ječný. A koupila jsem ho omylem, můj oblíbený (za krásných 25korun:D) zrovna neměli, a tak jsem sáhla po tomhle - a až doma jsem si přečetla, že je ječný a že se musí chvilku povařit. Tak jsem byla nas..naštvaná, protože vařit se mi nic nechtělo, kuskus mám ráda proto, že stačí zalít vodou :D Ale jednou jsem to stejně udělala jinak, než píšou na obale (jsem rebel:D) a zkusila ho jen zalít vodou, jako klasický pšeničný kuskus - a povedlo se, krásně se udělal. Takže žádné vaření, budu ho klasicky jen zalívat...milý návode, jdi se vycpat! :D
A tento ječný kuskus je takový více lepivý, drží více pohromadě ... a to se mi líbí, má takovou víc "kašovitou" konzistenci než klasický kuskus, takže je to zase menší změna a chutí se taky lehce liší - takže jestli ho někdy ve zdravé výživě uvidíte, šup s ním do košíku! :D
A abych nezapomněla, na fotce je s 30% camembertem a sušenými rajčaty...omnomnom.
A tady zase pan kuskus se slečnou cuketou a lehkou mozarellkou.
A co by to bylo za Střípky z kuchyně bez fotky toustů s máslíčkem? Ne ne, to by nešlo, a tak je tady má dnešní snídaně - a povšimněte si nejroztomilejšího cupcakového hrníčku, nečekaně z IKEA :D
Minulý týden byl v Lidlu týden Americký. A asi vás nepřekvapí, že jsem tam nadšeně běžela pro buráková máslíčka - ale nic, nezbylo na mě ani jedno! (konec světa!). Možná si za to můžu sama tím, jak to na blogu pořád doporučuju, a vy, potvory jedny tam potom běžíte taky, a na mě nebude nic! :D
A tak jsem si vzala alespoň americké müsli (vyrobené v Německu:D) s pekanovými ořechy a javorovým sirupem. A bylo výborné - sladké tak akorát, jen ty ořechy tam dlouho nevydržely, a bohužel jsem byla označena za příčinu jejich zmizení :D 
A ano, je zapékané, což je podle dámských magazínů zlo a nástroj ďáblův, ale já na sebe tak přísná nejsem a sladké, klidně slazené müsli si dám moc ráda, protože jak pořád říkám, ráno se může všechno. A taky si potřebuju trošku osladit život, alespoň po ránu. A ne, opravdu mi ze zapékaného müsli špek na zádech nenarostl :D Teď jen lituji toho, že jsem vzala jen jednu krabici.
A taky mám pro vás jeden lidlácký tip. Čokoláda se 74% kakaa za 18 korun? Sem s tím! :D A navíc je taková ta placatá s velkými placatými kostičkami, to blondýna ráda :D
Já, největší milovník slaďoučké Milky už začínám přicházet na chuť i těm hořkým - asi stárnu, nebo co. Před pár lety jsem nechápala, jak může někdo pít kávu - teď jsem závislák. Pochutnala jsem si jen na mléčné čokoládě - a teď si kupuji i hořkou. Teď už jen abych přišla na chuť i pivu, to se mi zatím nedaří :D
Tuhle tabulku jsem koupila na to, abych ji nasekala do domácí zmrzliny Míša, ale zmrzliny jsem ještě nedělala (sestra zase obsadila tvořítka svou jahodovou zmrzlinou, sviňucha jedna!:D) a čokoláda už stejně skoro padla za vlast :D
A zase jeden výtvor mé šikovné sestry - profesionální, napůl celozrnné houstičky. 
Pečivo ani přílohy k večeři většinou nejím, ale jsou i výjimky - třeba jako když přijdete hladoví domů a z kuchyně voní něco takového, to potom jinak nejde :D

A výborná tyčinka ze včerejšího soutěžního článku, nezapomeňte se zapojit. 
Protože jak je něco s příchutí sušenek Oreo, hned si to zamiluju :D
A Cider z obchodu Sklizeno. Dobrý byl, ale pro sebe bych vybrala spíš sladký než polosuchý - ale tohle bylo na oslavu narozenin mého muže, tak by mi sladký neprošel :D Ale jo, cidery, ty já hodně můžu - a beru to jako přípravu na Francii, ciderový ráj :D

A k cideru jsme si dali tyhle "zdravější a dietní" krekry z tohoto prastarého článku. No, lepší než nic, ale chutná to ..... prostě dietně. Jako vzduch ochucený sýrem, smíchaný se vzduchem :D
A jedna z večeří - květákový "mozeček" se sýrem a nějaká ta zelenina.
A tady pro změnu můj oblíbený slunečnicový chléb z Lidlu s uzeným tvarohem a mascarpone sýrem :) Aneb jeden rychlý nestíhací mini oběd :D
A aby bylo jasno, tak v sobotu mám svátek, takže očekávám dary, gratulace a tak!
A sestra je tak hodná, že mi k svátku upekla ovesné celozrnné sušenky s oříškama, mmmm pro nenažranou mlsnou blondýnu ideální dárek! :D
A můj drahý blonďatý muž mě zase obdaroval instantním skořicovým Chai Laté, přesně tím, jaké dělají v mé oblíbené kavárně :) Protože Chai laté je jedna z těch věcí, na které jsem naprosto úchylná (třeba jako na arašídové máslo nebo francouzské buldočky:D). A taky bílou šokolátkou (která je navíc super-bio-fair trade:D). Pan žaludek bude velmi spokojený! :D
ask.fm / facebook 
Tak a to je pro dnešek (a pár dalších dní) radši všechno, tak se mějte krásně, užívejte si prázdniny, a myslete na mě, ať se moc nepřežeru fish and chips a neopiju čajem o páté (nebo ciderem?:D) a není mi pak blbě :D A nebo ať se neztratím v londýnském metru, to bude docela oříšek, protože já jsem schopná se ztratit i v obchoďáku :D
Na dotazy na Ask.fm nebo komentáře v Londýně odpovídat nebudu, počítač s sebou nepotáhnu a občas taky neuškodí odpočinout si od všech těch internetů, takže všechno napravím až po příjezdu :)
P.S. Omlouvám se za případné překlepy nebo chyby, ale už nemám sílu to po sobě číst :D
P.S. 2 Ať už je ráno a můžu si dát Chai Latté k snídani! :D

52 komentářů:

  1. tady např. máš růžový shaker:-) (viděla jsem ho i v intersportu)
    http://obchod.ronnie.cz/s-4854-sejkr-nutrend-ruzovy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      vím, že jsou toho plné e-shopy, ale nechtěla jsem čekat, abych si to mohla míchat hned - jsem netrpělivá :D

      Vymazat
  2. Hezky si to v Londýně užij! Už teď se těším na články :)
    Pro čokošku v Lídlu musím valit, nikdy sem si ji tam nevšimla... A burákový máslo na mě taky nezbylo :D Ale po tom müsli se musím ještě podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. fotky opäť skvelé také mňamkové ;D a rozhodne sa teším na články o Londýne!! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to v Londýně a těším se na další články!;)

    OdpovědětVymazat
  5. Květákový nebo brokolicový mozeček já můžu. :P
    Kombinace kuskus a cuketa by mě nenapadla, takže díky za tip. ;)
    Ten Londýn ti závidím, tak si to tam moc užij. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Utírám slinu a jdu si lehnout. Tohle se dělá na večer? Zlá blondýna :-D
    Přeji šťastnou cestu a už se moc těším na články, takže moc moc moc foť! :) Taky jsem měla letět do Anglie, ale bohužel to padlo, takže si to pořádně užij i za mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mohla bych se zeptat, kde se dá koupit instatntní chai latté? děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam krásné jídlo, ječný kuskus jsem si koupila na dovolenou a docela mi chutnal a taky jsem ho jen zalévala vodou:D:D
    V Londýně si to moc užij a na články se strašně moc těším, na všechny!:)
    A dostala mě věta: Jako vzduch ochucený sýrem, smíchaný se vzduchem :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. tak si oba dva výlety užij!! :)

    mozeček (hrozný slovo :D) jsem měla dneska! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, závist!! :) Moc si to tam užij, blondýnko naše, a na fotky z Anglie se hrozně těším :)
    Úžasná jídla, mňam! Květák třeba nejím, ale od tebe bych si ho hrozně ráda dala, jelikož vypadá naprosto luxusně :D :)
    A popis chuti "vzduch ochucený sýrem, smíchaný se vzduchem :D" mě rozsekal :D Jako tohle mi nedělej, bolí mě břišáky ze cvičení, nemůžu se tolik smát :DD
    Do soutěže jsem se zapojila a taky se chystám ji vyhrát :DD Přeji dobrou noc a krásné sny :)

    OdpovědětVymazat
  11. mňam :) nechceš nám ten šejkr vyfotit? :) kuskus mám taky ráda, ale vůbec nevim jak si ho připravit jinak než jako rizoto :D

    OdpovědětVymazat
  12. Markétko, opět skvostné! Na ječný kuskus se zítra schválně podívám. Tu čokoládu si kupujeme s babičkou a nemůžeme si ji vynachválit. Mozeček mám ráda, ale se sýrem jsem ho nikdy nedělala, takže děkuju ta tip, to se hodí :)
    Sušenky od ségry, stejně tak jako houstičky, vypadají krásně - to ten kuchtící talent má po tobě? :)
    Užij si Londýn, budu se těšit na články :)

    OdpovědětVymazat
  13. Měj se mezi těma anglánama parádně a užij si to! :-) A kup si za mě něco hezkýho v Primarku :-D K článku musím konstatovat, že jsem dostala chuť na kuskus (a housky, čokoládu, nanuka....) a všechno bych to klidně zapila ciderem, ale půjdu to radši zaspat :-D

    OdpovědětVymazat
  14. ¨Tak si to užij, stařešino. Hlavně to mladistvé řádění

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik dobrot! <3 Užij si to v Londýně! :) Hned bych jela s tebou!

    OdpovědětVymazat
  16. Já už mám taky termín na Londooooon xD takže očekávám spoustu tipů, co jsem za těch svých pár návštěv tam zanedbala !!! :D
    Jinak předběžně všechno nej nej nejlepší, od zítra jsem taky pryč, jinak bych ti samozřejmě psala v sobotu v 00:01 ;D
    Jo a vanilkový protein je stejně nejlepší, všechny ty umělotiny typu čoko-kokos mi vůůbec nechutnaj x)

    OdpovědětVymazat
  17. Užij si to v tom Londýně :) ! A já miluji kuskus se zeleninou :D! nejlepší a nejrychlejší jídlo :D A co se týče čokolád tak mám ráda všechny :D po Milku až k té hořké ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Londýn hrozně moc závidím!
    Já mám Lidl máslíčka jen dvě a bojím se že brzy už nebudou :( s tím kafem a čokoládou mám to samý.. ale já už se propracovala i k pivu :P
    Jinak kuskusy jsou spása i pro mě zvlášť když nestíhám :D
    Úplně jsem se v tobě vzhlídla.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. čokoládka Bellarom z Lidlu je moje nejoblíbenější! ;-) Ráda si smlsnu na jedné megavelké placaté kostce vždycky po snídani:)) Všem doporučuji! A moc si užij Londýn, je to tam úžasné, těším se na články a fotky :o)

    Eliška

    OdpovědětVymazat
  20. Snídaňová dokonalost!! <3 Ta čoko se 74% je super! Krásně si Londýn užij, to jídlo je božské!

    OdpovědětVymazat
  21. Ohoho jak to děláš že ty tvoje fotky jsou tak pěkné? .) Kuskus mám taky moc ráda, hlavně že to jde udělat rychle :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tvůj MUŽ? Ty jsi už vdaná? Kolik ti vlastně je let?
    Teda ne že by se nevdávali i mladí lidé, jen je to trochu nezvyklé a v dnešní době se berou lidi čím dál později, tak mě to trošku překvapilo :-)
    Jinak krásné fotky a tipy jako vždy :-D
    A to americké müsli se prodává už s těmi pekanovými ořechy nebo jsi je tam přidala až potom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenee vdaná nejsem a v příštích několika letech to ani v plánu nemám :D Je mi 21 let, a jen to tak někdy říkám :)
      Ty ořechy už tam byly..
      A děkuju:)

      Vymazat
    2. Nó tak to máš ještě čas :-D
      Ale je to pěkné že mu říkáš muž, protože je vidět že ho máš ráda a myslíš to s ním vážně.. teď si vzpomínám že i moje teta ještě než si vzala strýce, tak ho nějakou dobu už nazývala svým mužem, od té doby co spolu začali bydlet.. i když vlastně ještě nebyli manželé :-)

      A to müsli zkusím ještě sehnat, i když už americký týden skončil, snad tam ještě bude :-)

      Vymazat
  23. Samé dobroty! Já mám zálusk na shaker z kulturistika.com mají tam menší 300ml tuším v razící žluté a oranžové. Tak čekám až ho naskladní růžový:D snad se dočkám

    OdpovědětVymazat
  24. Ta čoko, co tu máš je moje oblíbená! Je kvalitní a fakt levná. Dokonce má nějaký certifikát! :) Kupuji buď tu, nebo Fin Carré, taky z Lidlu (ta má ale jen okolo 50% myslím) :)). S müsli to máme stejně, kolikrát jsem si říkala, že to přestanu jíst, ale to se nedá!:D Jsem na tom závislá, jsem schopná sníst krabici během tří dnů (hlavně čokoládového od Emco :D). Ale začala jsem si radši dělat domácí :) A kupované jen sem tam ujídám přítelovi! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj:)Muzu se zeptat jaky mas protein?
    Predem diky za odpoved:) Jana

    OdpovědětVymazat
  26. miluju tvy fotky jidla! pokazde mam hlad:))
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  27. Užij si těch pár dní v Londýně, upřímně ti je závidím! A moc se těším na reportáž, novinky z nákupů a zážitky z Anglie! :) Jinak já taky v americkém týdnu přišla první den do krámu a byl tam jen necelý karton másel, asi jich naschvál objednali málo všude, jak koukám...Hlavně, že ty hnusné dresinky na hamburgery tam mají v padesáti příchutích ://

    OdpovědětVymazat
  28. Mě Londýn jako takový nikdy moc nebral a nelákal...jednou bych tam ale chtěla jet na Wimbledon,,,tak třeba se mi to poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Přesně tenhle cider jsme pily se ségrou na Apetit pikniku a také bych si dala spíš sladký :)

    OdpovědětVymazat
  30. Střípky z kuchyne, a nie je tu tvoj večerový šalát ? :O :D
    podarený článok ako stále :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  31. Safra, že já to müsli v tom Lidlu nevzala, když jsem tam rabovala to máslo.. Snad ho tam ještě budou mít, když ho tak vychvaluješ :)
    Moc si to užij v Londýně a v Praze! A Až se vrátíš, tak by mě zajímalo, kde Tvůj blonďatý skoro manžel koupil to Chai latte! Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak šťastnou cestu, ať najdeš i cestu zpět :-D. Zase krásné inspirativní papání - téda Musli z Lidlu s pekany, tak to jsem prošvihla - když tam jdu totiž nakoupit něco v akci je stejně všecko fuč a to mě nebaví...A cider už už jsem měla jednou v košíku - příště už tam trefí :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sakra dostala jsem chuť na květákový mozeček :D a také by mě zajímalo, kde koupit to Chai latte? :)

    OdpovědětVymazat
  34. Vždycky jak mají v Lídlu americký týden, tak to hned běžím dělat zásoby burákovýho másla. :-) :-) A ty ovesné celozrnné sušenky s oříškama vypadají moc dobře, taky bych si hned dala. :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Miluju tvoje články♥♥!! Samé mnamky a snad mě naučíš jíst i cuketu:D

    OdpovědětVymazat
  36. samé dobroty, děláš mi chtě takhle pozdě když to čtu :D

    OdpovědětVymazat
  37. Máš moc krásný blog :)
    http://bigsh0ts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Mmmm uplně se mi zbýhají chutě na to jídlo :3 :3 :3

    OdpovědětVymazat
  39. Na dovolených si to užij! Do Prahy se letos taky chystám a už se nemůžu dočkat :D Těším se na tvé články o Praze i Londýně :) A já růžový shaker mám heč! Tedy aspoň částečně růžový a je úplně boží :D (tenhle, dostala jsem jej jako dárek od jednoho až moc milého pána :D http://obchod.ronnie.cz/s-4854-sejkr-nutrend-ruzovy.html) Ale závidím ti protein, ten já budu objednávat až tento týden po dlouhé době zase, tak už se těším, až dorazí :)

    Pochválit musím i papání, jako vždy. Cuketu jsem si dovezla v mega verzi od babičky a už je nastrouhaná a orestovaná i se sušenými rajčaty a mozzarellou na zítřejší obídek :D

    OdpovědětVymazat
  40. Miluji tvé střípky! Vždycky si tam najdu něco, co mi pak strašně zachutná! A samozřejmě máš taky úžasný fotky!:)) užij si to v Londýně!

    OdpovědětVymazat
  41. Už s radostí očekávám anglické články, tak snad se brzy vrátíš Markét. Začala jsem si podle tebe dělat kuskus s cuketou a je to dobrůtka.

    Musli vypadá hrozně chutně, a tu tvou doporučovanou čokošku jsem si koupila, když jsem byla náhodně snad poprvé v Lidlu a už je jen prázdný obal...

    Tvoje sestřička má taky úžasný výtvory.

    A muž se do daru jistě trefil, jen na pohled je to lahoda.

    Opožděně ti k svátku přeji všechno nejlepší, ať ti věci vychází tak, jak si ty přeješ :)

    OdpovědětVymazat
  42. květákový mozeček mám ráda a brokolicový také :-) fotky vypadají skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  43. ty krekry také znám a měla jsem jich jednou doma asi deset balíčků a vůbec mi teda nejely :D Přirovnala jsi to naprosto přesně, sýr obalený vzduchem, takové blééé prostě nijaké :D hodně mě to zklamalo, protož eto není zrovna nejlevnější.

    Jinak moc krásné fotky, jako vždy... už se těším, až se budeme stěhovat a budu mít krásnou VELKOU kuchyň, kde si budu moci vyvařovat a hlavně péct, takže už konečně vyzkouším i upéct si vlastní pečivo :))) PO tvém vzoru.

    OdpovědětVymazat
  44. Včera jsem byla v restauraci a při zabroušení do vegetariánských jídel jsem zmerčila jasmínovou rýži s cuketou a kozím sýrem. Úplně jsem si vzpomněla na tebe a tvoje cuketové variace :) Klidně by sis mohla otevřít restauraci :)

    A ten chaiii, mňaaam ;)

    OdpovědětVymazat
  45. Market chybas tesim s na tvoje clanky

    OdpovědětVymazat
  46. Nedávno jsem se byl ptát v jednom fitnes obchodě na protein a připadal jsem si dost nepatřičně :D ten prodavač měl tak třikrát větší ramena než já :D Kvůli první fotce jsem musel hnedka vlízt do lednice pro sušený rajčata (zase, poslední dobou je dávám i do housek :DD). Chai Latte jsem snad ještě nikdy neměl, vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  47. Díky tobě jsem se dozvěděla o arašídovém másle, které teď jím pořád ♥ Díky ti :D
    Všechno vypadá tak krásně! Celozrnné houstičky určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat