pondělí 28. dubna 2014

Z nákupního košíku

Z nákupního košíku? To jako vážně Markéto?!
Nadpisy a názvy článků mi nikdy nešly. A tento berte opět s rezervou.
Žádná z věcí které vám ukážu se totiž snad ani v žádném košíku nenesla. Já si totiž zásadně košíky ani vozíky na nákupech neberu. Přeci nebudu ztrácet čas tím, abych vtáhla peněženku, vyndala z ní pětikorunu a vzala si vozík a všechno si do něj pohodlně naskládala. To radši budu pobíhat po obchodě s plnýma rukama, všechno mi bude padat a já pak budu nenápadně krást krabice od banánů nebo jogurtů, abych v tom vůbec mohla dopravit svůj nákup k pokladně.
Pět bodů pro Nebelvír za logiku!
Kdysi dávno jsem často přidávala články Přihoďte do nákupního košíku s tipy na jídla, co jsem vyzkoušela a zaujaly mě. Teď už tady ale pěkně dlouho nic takového nebylo - holt se to dělá těžko, když má někdo takovou úchylku, že nakupuje pořád dokola to samé. (cizrna? hořká čokoláda z Lidlu? flap jacky? sem s tím!)
Pár nováčků se ale přeci jen v naší kuchyni objevilo. A tak rovnou začnu tím, z čeho jsem si doslova sedla na prdel.
Od té doby, co Terka dostala k Vánocům moka konvičku na přípravu kávy už rozpustnou nepijeme. Myslela jsem si, že takovej ignorant na kávu, co rozděluje jenom na hodně mléka=chutná, bez mléka =nechutná rozdíl mezi kávou nepozná, ale světe div se, dokonce ani já už teď rozpustnou nechci a radši si udělám v konvičce, což je jen o maliličko pracnější.
Zatím jsme měli jen obyčejnou kávu, ale jakmile jsem objevila praženou zrnkovou kávu s různými příchutěmi/vůněmi, věděla jsem že ji musím v konvičce co nejdřív mít! 
A tak jsem se dneska stavila na české do Neroli, kde mají veliký výběr čajů a i právě tady těch káv, a po dlouhém očichávání a vybírání mezi všemi lákavými příchutěmi (skořicoví šneci, baileys, belgické pralinky, havajský ořech, creme brulee...) odcházela se sáčkem s nápisem Kokosový dort.
Kávu mi namleli přímo na přípravu do konvičky a já jsem musela celou cestu v tramvaji nenápadně otevírat sáček a strkat do něj nos. Elegantní dáma.
Tolik radosti za 70 korun!
Pro všechno kokosové mám prostě slabost, od Malibu až po sprchové gely, a tak bylo jasné jaká vůně mě zaujme nejvíc. A na obalu jsem si potom přečetla, že je to s příchutí jamajského rumu s kokosovou notou. Hmmm, to bude možná taky ten důvod. 
Prostě to voní jako ráj. Ráj plný kokosů a pina colad! 
Tyhle knackerbroty už se tu objevily několikrát, akorát s jinou příchutí. Tuhle jarní zeleninu jsem objevila teprve nedávno, ale hned si ji zamilovala a teď jiné knackerbroty (ještě kromě oblíbených Cornies) ani nejím. Voní totiž jako brambůrky s příchutí jarní cibulky! :D
A dobré jsou i co se složení týče - rýže, kukuřičná trhanka, hrách, cibule, směs zeleniny, bramborové vločky a sůl.
Je to moje oblíbená večeře, pořádně natřít lučinou, bohatě obložit šunkou a sýrem, a jsem spokojená.
Kupuji je v Bille, stojí kolem 20 korun, ale myslím že je budou mít snad ve všech supermarketech.
Další člen máslíčkového království.
Od mého drahého muže, suvenýr z cesty do Německa. Je vidět, že mě zná docela dobře.
Jak je vidět, je koupené v Rossmannu, protože v Německu tam mají i jídlo (a víno!:D), ale u nás zatím ne.
Chuťově je docela málo výrazné, rozhodně ne tak jako moje nejoblíbenější z Tesca nebo Marks and Spencer, ale i tak bych se měla stydět za to, kolik od včerejška zmizelo :D
O mé oblibě Cornies s hořkou čokoládou už jsem psala, a nedávno jsem objevila ve zdravé výživě podobné kukuřičné chlebíčky, akorát od jiné značky a v praktickém balení po dvou (za 10 korun), což se jako mini-pidi-svačinka hodí. Protože ať je balení velké jakkoliv, sežeru všechno do posledního kousku, což je tady naprosto v pořádku. A ještě k tomu mi chutnají i více než Cornies, tyhle jsou více křupavé a je na tom o trošku víc čokolády.
Marks and Spencer a žluté cedulky?
Na to jak normálně, už i s čočkami, docela špatně vidím, v těchto případech mám zrak jako ostříž!
Normálně jsou potraviny v MS dost drahé (ale máslíčko ne, juhuu!), ale tentokrát jsem ve slevě ulovila třeba tohle musli, které normálně stojí myslím 80 korun.
Celkově mám mnohem radši zapékané než sypané (to je jedna velká nuda) a tak mi chutnalo i tohle, s kousky jablek, s lupínky a hlavně s lupínky v jogurtu, ty mám nejradši!
Ale abych byla upřímná, je to prostě dobré musli, ale ne až natolik dobré abych z toho padla na zadek a pravidelně vytahovala z peněženky 80 korun.
O ochucené syrovátce ze sýrárny Orrero kam chodíme hlavně pro sýry Gran Moravia jste tu už určitě četli, na tu brusinkovou pěji ódy více než často. A výborná je i vanilková. A teď konečně zase měli i čokoládovou, kterou jsem ochutnala poprvé, a rozhodně ne naposledy.
Stojí 27 korun za litr, sladká je podle mě tak akorát (3% cukru, což není žádné cukrovkové peklo) a mám ji ráda třeba jako součást pořádné královské snídaně.
A syrovátka je i velice zdravá.
Tak!
Buvolí mozarella z Lidlu, kde byla součástí nějakého luxusního týdne. Už dříve jsem měla buvolí mozarellu i ze zmiňované sýrárny, a musím říct že s tou z kravského mléka se to nedá vůbec srovnávat.
Chuť je jiná, mnohem výraznější a i konzistence je taková mazlavější. A prostě výborná.
Do mých klasických jídel jako je kuskus nebo těstoviny či cizrna mi bohatě stačí ta obyčejná, klidně i v light variantě, ale třeba večer k vínku ta buvolí rozhodně stojí za to.
Tyčinky Quest bar, poprvé jsem je viděla u Haňule a v poslední době se na mě smějou z každého druhého blogu i instagramu, všude jsou chvalozpěvy na tenhle zázrak. Ještě aby ne, mají nejlepší složení ze všech tyčinek - 20 gramů bílkovin a jen jeden gram cukru. Ale hlavně ta chuť a tolik příchutí, aaaaaa!
Ale jako všechno, i tohle má háček - sice jsou neskutečně chutné, tak že krásně nahradí jakoukoliv sladkost a se super složením, ale za nekřesťanské peníze.
A tak mi bohužel peněženka ani svědomí nedovolí denně kupovat tyčinky za 60 korun, ale jednou za čas je potřeba se odměnit. No ale kdybych měla doma pořádnou zásobu, vůbec bych nepotřebovala čokoládky ani nic sladkého, tohle by mi ke spokojenosti naprosto stačilo. A to je co říct! :D
A další nevýhoda je i to, že se neprodávají v kamenných obchodech ale jen na e-shopech, já jsem měla z Aktinu. Sice jsem si je vyzvedla v brněnské pobočce a neplatila poštovné, ale i tak je potřeba objednávat dopředu.
Po dlouhém přemýšlení jsem vybrala příchuť Peanut butter a Cinnamon roll, a překvapivě mi ta skořicová chutnala mnohem více.

A na závěr jedna černá ovce. Vyvrhel. Zloduch. Padouch. Neřád. A tak.
Neboli největší propadák ze všech tyčinek, co jsem kdy měla.
Říká se sice "nesuď knihu podle obalu", ale tady podle obalu klidně soudit můžete - jak hnusnej je obal, tak hnusná je i tyčinka.
Koupila jsem si ji u nás ve fitku, když jsem po cvičení musela na brigádu a věděla jsem, že obědová pauza bude až za dlouho a chtěla si dát něco dobrého, co mě zasytí. A tohle mě zasytilo. Což bylo tak jediný a kdybych nebyla tak hladová, mrskla bych to do kanálu.
Chutnalo to jako smradlavá gumová podrážka a příchuť banán by v tom neodhalil ani ten nejbystřejší účastník AZ Kvízu.
P.S Zase nestačím žasnout nad tím, kolik slov moje ruka vyťukala do klávesnice jen o jídle :D
P.S.2 A děkuji moc za tolik milých reakcí u posledního článku, moc mě to potěšilo. A to jsem dokonce přemýšlela, jestli něco takového vůbec zveřejnit, jako vždy :D

79 komentářů:

  1. slevy ve Spencerovi jsou nejlepší! Já tam vždycky vykoupim čaje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejradši MS v Praze, tam je vždycky plno pečiva, ale to u nás v Brně není vůbec:(

      Vymazat
    2. Škoda, že já ty slevy nikdy nevychytám :D ..a to jsem z Prahy :) Ale zase tam nechodim tak často, to je pravda...

      Vymazat
  2. U té kávy zkus někdy i příchuť " belgické pralinky", budeš také pořád strkat noc do pytlíčku s čerstvě namletou kávou :-).. a chutná výborně, mně ze všech těch příchutí nejvíce. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta voněla taky krásně, zkoušela jsem ji, ale zvítězil kokos, pro ten mám slabost :D Ale příště třeba přijdou na řadu pralinky :)

      Vymazat
  3. U nás ve Spencerovi by se Ti líbilo, takovou řadu vín z celého světa ( a některé láhve vypadaly fakt lákavě) přelepené ŽLUTÝMI :-) nálepkami, jsem už dlouho neviděla..Lidé brali po více kusech..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vína měli ve slevě i u nás v Brně, docela mě to svádělo :D
      Ale jak jde o vína, jsem docela vlastenec a nejradši kupuju moravský, přímo ve vinárně (do plastové lahve:D) kde to mají přímo od vinařů a moc dobrý, přesto že dost levný :)

      Vymazat
  4. Další super článek, ty nám ty bránice teda moc nešetříš :D
    ..,,nejbystrejší účestník AZKvízu.." tak to mě totálně dorazilo!
    Jsi jednička a to několikrát podtržená :)
    Bea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beo děkuju moc, ty mě vždycky tak potěšíš!:)

      Vymazat
  5. Název článku je pro mě občas taky peklo :D musim se podívat po těch knackerbrotech, ty se mi moooc líbí. A kávu nepiju, ale mám strašně ráda tyhle čaje s nějakou vůní a nejradši vanilku a taky bych jí mohla mít všude :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je ochutnej, jsou výborný :) No a vanilka, to je můj favorit, ve všem! Teda hned po kokosu :D

      Vymazat
  6. Tu kávu musím mít! :-D No a vlastně to ostatní taky :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Po těch kávách s příchutí vždycky koukám u nás! Mně voní třeba ty belgické pralinky, ale paní mi řekla, že ve finále ta káva po nich nijak extra nechutná, tak jsem je tam nechala. Jak moc to z ní ve finále cítíš ty? :-) A co to máš za konvičku? Protože mně nikdy moc překapávaný kafe nechutnalo, ale na druhou stranu je škoda takhle drahý kafe sypat do našeho kávovaru, ze kterého si naše rodina denně udělá třeba 20 kafí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pralinky se mi taky líbily :) Ono je to spíš aroma než příchuť, na chuti to moc znát není, ale voní to i z té kávy po uvaření moc hezky, ale tak jemně, není to nijak výrazný a umělý (jak se může z toho sáčku zdát :D)

      A konvičku máme tady tuto : http://eshop.tescoma.cz/napoje/priprava-caje-a-kavy-konvice/paloma/647006-kavovar-paloma-6-salku, mně to z ní chutná moc, ale nejsem žádnej znalec, celej život jsem si doma dělala rozpustný :D

      Vymazat
  8. Ta skořicová Questa Barka byla luxusní :) Musím po výplatě koupit další :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle jsou pro mě novinky, jsem barbar, neznám... Díky za inspiraci!! Markétko, ten HRNEK, ten je úžasný. I mně padá nákup z podpaží, protože jsem tvrdohlavá a krabici si přece nevezmu, když jsem byla tak přesvědčená, že to zvládnu bez tašky. Někdy s sebou teda nááááhodou mám svou oblíbenou hadrovou tašku z režné bavlny. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kamčo, ten hrníček mám z IKEA (39 korun! :D) a je můj nejoblíbenější, ale bohužel už je trošku otlučenej, chtělo by to náhradníka :D

      Vymazat
    2. Mám tip, jestli se ti líbí sovičky, tak v Albertovi teď mají sovičkový, taky moc hezký. Já ho třeba dostanu k svátku. ;-)

      Vymazat
  10. Ahoj Markét, včera jsem si koupila římské placičky, které jsem viděla u tebe na blogu, ale za boha nemůžu najít článek kdes ukazovala s čím si je jedla :D Dáš mi sem odkaz nebo napíšeš mi jak je jíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, a máš tu sladkou nebo slanou variantu? :)
      Ty sladké jím pokaždé v mé oblíbené kombinaci, bílý jogurt nebo tvaroh a na to kolečka banánu, a ani už ničím nesladím, protože v té směsi trochu cukru je :)
      A ty slané jsem měla se sýrem, který jsem si na ně nastrouhala když byly ještě teplé :)

      Vymazat
    2. Jeeee diky :-) slane jsem si koupila, meli je v kaufu v akci :-)

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Takže říkáš hnus jako moruškovej moštík, jo? :-D Teda takový voňavý kafíčko může být žůžo labůžo... Tuhle mozzarelu jsme si jednou v Lidlu s mamkou taky koupili, jak si uděláme sváteční caprese a byla dost pofidérní, taková měkká a smradlavá, že putovala do koše a do košíku házím teda radši tu obyč, ale hrozně bych ji už chtěla kloudně ochutnat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ještě horší než moruše s jelenem dohromady:D
      Však až přijedeš na návštěvu tak ti udělám! Ale bude teda už asi z jinýho balení, tohle bude za pár dní pryč :D

      Vymazat
    2. Tak jooo, pojedu po čuchu za vůní kokosu :-D

      Vymazat
  13. Corniers a knackerbroty jsou supr! To balení po dvou, by se mi taky líbilo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší by bylo balení tak po třech, dva jsou málo, ale sežrat celý balení najednou taky není tak ideální (že Markéto!!!!:D)

      Vymazat
  14. ty quest bars! ty já chci hrozně ochutnat.. ale ty peníze!! achjo :D

    OdpovědětVymazat
  15. Na quest barky se taky chystám už dlouhou dobu, každý je tak chválí, že je prostě musím ochutnat. Co ta druhá příchut s arašídovým máslem? stojí za to nebo nee?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá byla, ale asi ne až tak abych si ji koupila zase, čekala jsem výraznější chuť máslíčka (ale to je možná moje chyba:D), ale tu skořicovou bych si koupila hned znovu! Ale výběr mají tak veliký, že jsem se hodně dlouho rozhodovala, lákala mě třeba i cookies, lemon pie nebo strawberry cheesecake:)

      Vymazat
    2. strawberry cheesecake ma sklamala :-// ale biela čoko s malinami bola top! aj cookie, aj kešu kokos :))))) aj škorica je super :D

      Vymazat
  16. Žluté cedulky miluji nejvíc! I když danou věc nepotřebuji, tak ta cedulka mě mnohdy přesvědčí o opaku :D A tu svačinku ve stylu "cornies" bych taky potřebovala. Já si totiž vždycky koupím mé oblíbené v Lidlu, ale tam je problém, že v balení je 6 kousků. A já stejně jako ty ho nedokážu nesníst celé :D No...každopádně samé pěkné typy. Ty questky už chci taky zkusit...až mi nebude líto vyhodit tolik peněz a budu třeba něco z aktinu objednávat :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak nejvíc mě pobavilo "a příchuť banán by v tom neodhalil ani ten nejbystřejší účastník AZ Kvízu":) Já osobně mám tyhle články moc ráda, protože se snažím jíst zdravě, takže už jsem se tu kolikrát inspirovala. Díky.

    OdpovědětVymazat
  18. Tu syrovátku znám a moc mi chutná, zatím jsem měla ale jen jiné příchutě va nilku a mango, obojí moc dobré. Dlouho jsem ji neměla, díky za připomenutí zajdu si ji koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, vůbec nekafíčkuju, ale všechny ty příchutě, co uvádíš... hmm, zní to skvěle! A moc se mi líbí ten hrneček :-) A už delší dobu mi děláš chutě ochucenou syrovátkou, ale u nás se tohle nikde nedá koupit, což mě teda fakt štve...

    OdpovědětVymazat
  20. S tim nadávánim na tyčinku z fitka si mě fakt pobavila :DD syrovátku jsem nikdy neměla, nějak se toho bojím :( stejně tak jako jsem se bála kefírového mlíka a před týdnem jsem zjistila, jak je super :D a jídlo z MS miluju, škoda, že je tak drahé :(

    OdpovědětVymazat
  21. Ta káva musí být vážně skvělá. Co je kokosové, to beru. :D
    Po quest bars už také dlouho pokukuju, ale zatím úspěšně odolávám. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Kávu nepiju (ale věci s příchutí kávy můžu, to jo), ale takhle musela být opravdu úžasná! Zapékané musli z M&S jsem měla sušenkovo-karamelové a to byla opravdu lahoda, takže fakt doporučuju koupit, pokud bude také zase někdy ve slevě ;) . Quest bars mám moc ráda, ale kupovat si je pořád, to bych přišla na mizinu :( . Nejlepší z těch, co jsem měla byla asi malinová s bílou čokoládou a obyčejná čokoládová, ale už se chystám taky na tu Cookies and cream :) .

    OdpovědětVymazat
  23. Juhuuuu:))) děkuji za tipy!!! Ta káva by se mým chuťovým buňkám moc líbila!!:))) Škoda, že si musím zatím vystačit pouze s tou rozpustnou:((( a ty Questabar tyčinky bych vážně chtěla vykoušet! Ale už jen za to vyzkoušení se mi ty peníze nechtějí dávat:( achjo...proč je nezlevní?? Nebo by měl nějaký konkurent vyjít s něčím podobným, ať hezky cenově soutěží!:D Tak a je to vymyšleno:D

    OdpovědětVymazat
  24. Jeee, to jsem ráda, že si k tobě quest barky našly cestu :D za to kafe bych vraždila, i když bych brala asi spíš baileys ^^ a čokoládovou syrovátku jsem v sýrarné ještě neviděla, sakryš sakryš, hned tak běžím, až se vrátím, a budu se jí dožadovat :D

    OdpovědětVymazat
  25. Kávu nemůžu, ani mi nechutná, ale poslední budou mi začala krásně vonět, té tvé bych se asi učichala. :3 ♥
    Po slevových nálepkách pokukuju v DM, protože tu M&S nemáme. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Sakra, ty quest bars musím už taky konečně vyzkoušet! Jen kdyby za to nechtěli takový nekřesťanský peníz :(

    OdpovědětVymazat
  27. Ty knackebroty mám hrozne rada, kupuju si je furt ;) a ty drahý tyčinky teda vidím poprvý ale docela si mě na ně na lákala teda :D ale 60 Kč za jednu tycku? To přehnali teda :D

    OdpovědětVymazat
  28. Jo, když jsem poprvé před rokem a půl ochutnala kávu Irisch Cream z Oxalisu, přeměnily se všechny rozpustné káva (tedy to jediné co jsem pila a jedině s velkým množstvím mléka) v neskutečný humus! Teď kávu nepiju tolik, ale když ano, jdu si vždy pro novou příchuť a piju neslazené, bez mléka a chrochtám si blahem! Teď tu mám taky zrovna kokosový dort (je skvělej), ale co ho porazilo byly křupavé mandle (ty už tu nemám a to jsem si kávy kupovala ve stejný den :D) - ta má totiž skvělou vůni a opravdu i tu chuť! Takže za mě doporučuji! :))

    A ty knackebrotty, říkáš žádná pšenice? :D To bych je mohla vyzkoušet! :D
    A ty Questy na mě taky čumí úplně všude, stále jsem se ale neodhodlala je vyzkoušet :D A ačkoliv mám Brno za prdelí, tak projet 70 korun, abych si to vyzvedla, to se mi asi nechce nebo co :D

    No a mozzarelu musím konečně vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem dneska v Bille a musela tu Jarní zeleninu vyzkoušet! Díky za tip! Nebylo to naposledy! :D

      Vymazat
    2. To mě moc těší! :))
      A ta mandlová káva mě láká, hned bych si dala, i tu moji kokosovou, kdyby nebylo tak pozdě:D

      Vymazat
  29. Hele to chci taky někdy vychytat takový slevy! :D Já na to prostě nikdy nemám štěstí :(

    OdpovědětVymazat
  30. Úplne najlepsie su prave produkty, ktore dostneme ako darceky zo zahranicia. :) Niekedy zavidim ludom zo zahranicia, ze maju taku obrovsku skalu sortimentu, ktora u nas niekedy chyba. Top arasidove maslo a quest bar - ktore som este nikdy nemala :D

    OdpovědětVymazat
  31. Neeee, proč jsi si zrušila instagram? :((( Miluju tvůj život a ráda ho s tebou přes internet prožívám a teď už se nemám kam chodit dívat, jaký jsi zase měla den :) :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezrušila, pořád ho mám, jen jsem ho zamčela, ale jenom na chvíli, zase to nechám veřejné :)

      Vymazat
    2. Doufám, že bude zase veřejný i pro "neinstagramáky". Strašně ráda jsem si prohlížela tvé fotky ;) (neber si to tak, že tě chodím očumovat :D) Ale tvoje fotky a hashtagy jsou bezkonkurenční :)) I.

      Vymazat
    3. To je milý :) Určitě bude :)

      Vymazat
  32. Jé ty máš tak skvělé věci vždycky!! Strašně mě láká ta káva, ale trochu se bojím, že to je něco na styl rozpustných douwe egberts (oříšková atd)...ty my ze začátku chutnaly a momentálně když si na ně vzpomenu, chce se mi zvracet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je mnohem lepší, z těch rozpustných se chce zvracet i mně, voní mnohem uměleji než tahle :)

      Vymazat
  33. Ježišmarja, během většiny článku jsem si připadala, jako kdybys prezentovala můj nákupní košík:D Závidím to máslo z Německa!

    OdpovědětVymazat
  34. V MS jsem se byla nedávno podívat a ty ceny jsou teda neskutečný. Jak a to tak koukám, tak se hecnu a ty questky budu muset vyzkoušet, když na ne všichni pějí ódy :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Téda, to je seznam! Kampak chodíš pro ty chlebíčky s čokoládou? Kávou jsi mě naladila a asi se v Neroli zastavím ;-) Taky totiž miluju všechno kokosové, naposledy si mě získalo tělové mléko z Yves Rocher, ach... bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z této zdravé výživy : https://www.facebook.com/branakezdravi?fref=ts :)

      Vymazat
  36. ahooj, predvčerom som si začala čítať tvoje články z Viedne (a nemohla som sa od nich odtrhnúť :D) a čím viac som čítala tak som začala rozmýšľať či sme sa náhodou nestretli :)
    Nemala si náhodou nejaké prednášky z hudby?
    Inak skvelé tipy, aj na výlety, aj kam sa dá ísť dobre najesť.. za ten čas čo si tu bola, si toho pobehala dosť, ja sa po roku a pol žitia vo Viedni môžem hanbiť, že o niektorých veciach čo si písala som nemala ani tušenia..ale teším sa, že aspoň mám inšpiráciu kam sa pozrieť :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsme se určitě musely vidět! :) Chodila jsem na dost hudebních přednášek (no dobře, ze začátku, pak už moc ne:D) protože mě přiřadili na Musikwissenschaft, takže jsem v kampusu byla denně :)
      Třeba Volksmusik Japans nebo Musik in Brasilien, a pak taky nějaké základy hudby a další předměty, na které jsem přestala chodit jakmile se tam objevily noty, protože ty já neumím a na hudební vědě jsem byla proti mé vůli :D

      Vymazat
    2. ááno, ja si pamätám, vy ste boli dve - obe blonďavé, raz som sa vám prihovorila, tuším to bolo po Volksmusik Japans - haha sranda :D a čo študuješ normálne, keď ťa priradili na Musikwissenschaft?
      Tak to áno, niektoré predmety sú také, že keď človek už niečo s tou hudobnou teóriou nerobil tak nemá šancu.. veď ja mám tiež niekedy ešte problém a to som ju mala 7 rokov na hudobnej škole :D

      Vymazat
    3. Pamatuju si to! :) to je dobrá náhoda :D
      Jsem na Interaktivních médiích, ale u nás to spadá pod katedru Hudební vědy, i když to nemá s hudbou nic společného, tak jsem se docela natrápila, navíc německy :D

      Vymazat
  37. Doporučuji ještě ochutnat kávu Barbados!!! Taktéž luxusní zaležitost :)

    OdpovědětVymazat
  38. Markétko, vím že je to uplně mimo mísu :D ale nechtěla bys napsat článek s nějakými tipy na sekáče v Brně. Přišlo mi, že bys je mohla mít projité..často mi totiž přijde, že v sekáči mají dražší věci jak v normálním obchodě a nebo jsou to opravdu hnusy po 10Kč :P Byla bych ti opravdu moc moc vděčnáá! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhoda, zrovna dneska jsem si koupila krásnej námořnickej svetr za 50! :D V nějakém článku se o nich zmíním :)

      Vymazat
    2. Taky se přimlouvám ke článku na téma sekáče v Brně. ;-)

      Vymazat
    3. Sekáče! Prosíííííím! :D

      Vymazat
    4. Taky jsem pro :D

      Vymazat
    5. No já nevím jestli prozradit takový tajemství, aby tam na mě pak něco zbylo!! :D

      Vymazat
    6. Markét, ty máš teda námětů :D večeře a sekáče!!Hlasuji pro oboje ;) S.

      Vymazat
  39. taky mi ty zapékaný musli z marks and spencera nepřijdou o moc nic víc, než jiný... a arašídové máslo-mňam! mě taky asi nejvíc chutná z tesca a z marks and spencera, ale někdy si koupím i Jori ze zdravé výživy:)

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. názvy článků? náhodou dobrý, já ze začátku psala článek č. 1 č. 2 skončila jsem naštěstí asi hned u trojky :-D jinak samý dobroty, mňam

    roo.rachel.1987@gmail.com
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  42. s vozíkem to mám podobně. zásadně neberu. to když hrozí vážně velký nákup...a pak se mi třeba vykydne tvaroh na podlahu..

    taky jsem questbarky zpozorovala u hanči, ráda bych je brzo ochutnala, ale ta cena je malinko odrazující..i když když to vidím...

    OdpovědětVymazat
  43. V pátek jsem si objednávala skořicový Questbarky a v úterý mi volali, že už je maj vyprodaný!
    Tak ti teda díky! :-( :D

    OdpovědětVymazat
  44. Questbar vypadají tak skvěle! Určitě si je musím objednat!:-) Jinak jako vždy super článek, ty vlastně ani jiné články neděláš než super!:-)

    OdpovědětVymazat