neděle 11. srpna 2013

Přihoďte do nákupního košíku

Krásný den!
Dneska je neděle, a v neděli se nic nedělá. A já jsem to vzala úplně doslova. Celý den nedělám absolutně nic, jediná činnost, kvůli které jsem se zvedla bylo umývání chodby, a hned potom jsem se zase vrátila k ukázkovému nicnedělání. Teda vlastně něco dělám....jím, jím a jím (náhodou dobrá zábava, zkuste to:D). Skoro přemýšlím, jestli bych kvůli tomu neměla mít špatné svědomí, ale v zápětí takové myšlenky hned zavrhnu a odůvodním si to tím, že jsem poslední dny pořád někde lítala, pořád cvičila i přes vyčerpání a bolest celého člověka. A tělo přeci ten odpočinek taky někdy potřebuje, stejně tak jako doplnit zásoby cukru (mmm kde mám tu čokoládu?:D) a energie. Tak! 
Prosím, řekněte mi, že taky někdy máte dny, kdy jste líní jak to nejlínější prase z celého chlíva a nechce se vám vůbec nic, kromě přemýšlení o tom jestli si jít pro bílou nebo hnědou čokoládu :D (bílou, je rozhodnuto!)
A z kuchyně už cítím vůni cheesecaku, který mi peče moje hodná sestřička k narozeninám. Původně jsem si ho chtěla upéct sama, ale naštěstí se Terka vrátila z dovolené a vrhla se do pečení, čímž mě zachránila od toho být tak úchylná, že bych pekla dorty sama sobě. (ale zítra si stejně asi zajdu do Zary a nějaký dáreček si sama nadělím, i přes to jak úchylné to je... Pamatujete si ten díl Mr.Beana, jak posílal sám sobě blahopřání? :D). 
Ale proč to vůbec píšu - samozřejmě že nejde o cheesecake, byla to jen mazaná záminka, jak vám sdělit že budu mít narozeniny a očekávat tak stovky blahopřání a darů :D
Radši už ale ty nesmyslné řeči ukončím, a přejdeme k tomu, o čem tento článek být měl - o nových oblíbencích z kuchyně. A navíc tady tento košíkový článek už dlouho nebyl, tak je na čase to trošku napravit . Jako první jsou to tyčinky Wellness Oats cake od Nutrendu, které jsem si zamilovala. Nejsou to klasické musli tyčinky, spíše něco na způsob flap jacku, ale ne tak máslové a více jsou v tom znát ovesné vločky.
A dokonce je to první zdravější potravina, kterou mě naučil jíst můj přítel, a ne já jeho (nooo hádejte komu vděčí za kuskus, celozrnné pečivo, knackerbroty atd. :D). Prodávají je ve zdravých výživách, 70g za cenu kolem 18-20 korun a je to výborná sytá svačinka, která zasytí, ideální třeba po cvičení když potřebujete rychle doplnit energii a síly. Tedy...výborná svačinka pro někoho, kdo jí celkem vyváženě a má dostatek pohybu - nějakou dietářku, která jen sedí na zadku a počítá kalorie by to číslo 300 možná vyděsilo :D 
Prodávají je v příchutích citron, banán a nebo ledová káva. První dvě jsou VÝBORNÉ, ta ledová káva mě zaujala o trochu méně. A hlavně nechápu, proč jsem si ji kupovala, když nemám kromě samotné kávy ráda nic s kávovou příchutí :D
Na fotce je nenápadně vidět i další z mých oblíbených tyčinek od Nutrendu - ProFigur s příchutí vaječného koňaku. No a ovesné sušenky od Emca...co už je taková cestovací svačinkovací klasika.
A doporučit vám musím i tyhle výborné celozrnné věnečky a žitné keksy. Poprvé mi padly do oka u Monči, ale dlouho jsem je nikde neviděla....až se na mě jednoho krásného dne usmály v naší zdravé výživě. (romantika a láska na první pohled!)
Ty věnečky jsou sladké, žitné keksy naopak lehce slané, což jsem si nejprve nevšimla a pak mě to docela překvapilo, myslela jsem že si domů nesu dva balíčky sladkých sušenek :D Ale nakonec mi to ani nevadilo a zachutnaly mi i keksy. 
A složení je u obou druhů podle mě slušné, takové, jaké by měly "zdravější" sušenky mít :) A konečně jsem našla nové celozrnné sušenky, které nemají na obale toho....ehm.....Havlíčka.
Jako svačinka nebo třeba dobrota ke kávě ideální...a o tom, jak rychle padly za vlast snad ani psát nemusím.
Další dobrota je z mého milovaného Marks&Spencer. 
Rýžové nudle (30 korun-5 porcí), jste mohli vidět už třeba v minulém cuketovém článku. Skvěle se hodí jako příloha nebo i jako hlavní jídlo, třeba s tofu nebo kuřecím masem a sojovou omáčkou, nebo i do polévek. A jejich velké plus - jsou hotové za 3 minuty!
A další z dobrot jsou ovesné vločky na porridge, kterou jsem si oblíbila v Anglii. Myslela jsem si, že je to to stejné jako naše klasická ovesná kaše, jen s vznešenějším názvem, ale Veronika, která je na Anglii (a všechno jídlo celkově:D) mnohem větší odborník než já, mě vyvedla z omylu. Porridge se vaří z vloček, které jsou už jednou uvařené a poté opět usušené, a proto má takovou lehce pudingovou konzistenci.
A přiznávám se, koupila jsem si to částečně i kvůli tomu krásnému obalu :D
Takže pokud máte rádi ovesné kaše a chcete si svůj ranní rituál nenápadně ozvláštnit, vyzkoušejte i porridge :)
A poslední tip je jak jinak než.....na nějakou tu dobrotu z Lidlu! :D
V poslední době jsem největší ořecho-žrout. A tenhle balíček (ehm spíš balík...200g) jsem jako ořecho-odborník shledala velmi chutným. Protože někdy, když si koupím oříšky třeba v Bille - mandle nebo lískové, často jsou to takové chudinky seschlé, bez nějaké chuti....ale tady ty z Lidlu jsou výborné, žádné žluklé nebo seschlé. Je to mix několika druhů - lískové, vlašské (ty vždycky zmizí nejdřív:D), mandle a kešu. 
Za 60-70 korun, a do kaší nebo jogurtů to krásně padne :)
A tady ještě jeden lidlácký balíček, tentokrát plný výborných brusinek. Vypadají sice, že jsou z emerického týdne, ale v nabídce je mají stále. A jsou to ty nejlepší brusinky, které jsem kdy měla, vůbec nejsou seschlé a scvrklé, jako bývají jiné ze supermarketu, ale krásně šťavnaté. 
A ano, jsou proslazované (aaa cože?cukr?), ale to mi žíly zas tak netrhá, protože je stejně používám hlavně při pečení- třeba do nepovedených scones nebo do domácího musli, čili tam, kam nějaké to sladidlo přijde tak jako tak.
Tak a to je z dnešního košíku všechno, mějte se krásně a hezký zbytek líné neděle :)
P.S. Dost často mi chodí vzkazy, že je škoda že jsem si zrušila ASK a na nějaké dotazy se mě tak musíte ptát přímo ve článku. A já jsem hrozná a občas se mi stane, že odpovědět zapomenu, jak je to nepřehledné. Tak jsem uvažovala, že bych si ho opět založila, právě kvůli těmto NORMÁLNÍM dotazům, ne kvůli těm přihlouplým. Ale nevím jestli to má smysl - přeci jen, na ty, podle mě hloupé otázky bych beztak odpovídala dost nepříjemně, takže bych pak byla za zlouna :D A na dalších 80% otázek vám stejně odpoví lépe Google, než já. A hlavně....myslím, že svět může nadále fungovat i bez mých odpovědí.....no...i když....:D
P.S.2. Výhodou toho, mít blog není jen to, že můžete svoje naprosto bezvýznamné myšlenky a kraviny cpát úplně cizím lidem, ale taky v tom, že můžete touhle cestou poznat plno nových lidí. A za mnou ve středu přijede moje oblíbená bloggerka (nemám ráda to slovo:D), se kterou se poprvé uvidím jinak než přes písmenka! juhuu :) Hádejte, kdo to bude? :D

54 komentářů:

  1. Ten mix oříšků vypadá dobře,zrovna mi všechny oříšky došly :(
    S tím askem, soouhlasím s tím obnovením:) a když ti přijdou takové hloupé otázky, tak na ně prostě neodpoívdej (ikdyž vím že je to těžké:D)

    OdpovědětVymazat
  2. joooo, flákací a žrací už mám druhý den a normálně jsem si dneska oblíkala kalhoty, zkoušela jsem si dvoje a oboje mi jsou těsné :DD takže jsem určitě dobře vyživila SVALY, které mi narostly :D jinak ty první tyčinky mi moc nejedou, ale na ty věnečky už jsem pošilhávala (jsou tam chia semínka - sem s tím :D) ... a ořechy jsem si taky oblíbila, akorát že poslední dobou v čokoládě (měli jsme návštěvu, tak to tak postává na stole, no neber si, že jo :DD)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový líný den jsem měla ve středu, kdy jsem se oblekla, že vyrazím do fitka a vzápětí se převlekla zpátky :D
    Máš opravdu hodnou sestru a snad nám ten tvůj narozeninový dortík ukážeš.. gratulace a přání se určitě pohrnou :D

    Jinak s tou kaší jsem to vůbec netušila.. zní to zajímavě a hrozně mě to nalákalo.. já si ji snad koupím :D Na fotce vypadá obzvláště chutně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam všetko z tohto by som zjedla na posedenie asi :D
    Neviem čím to je, ale tiež mám momentálne žrací a ničnerobiaci deň..(alebo druhy, tretí po sebe:D )
    Asi to bude ešte únava z toho tepla, čo bolo...:)

    Adrien

    OdpovědětVymazat
  5. Takových líných dnů mám za poslední měsíc a půl hodně a když říkám hodně, tak myslím opravdu HODNĚ :D a vůbec nic se neděje, naopak hubnu :D, ale už jen chvilku a začne škola a pak budu na tyhle extra líné dny ráda vzpomínat:)
    Jinak to je poprvé, co mě nic z tipů nezaujalo, nebo k nim nemám přístup a možná dobře:D měj se:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a že by za tebou přijela fitfoodmaniačka? :D

      Vymazat
  6. já tipuju Monču:))

    S mámou jsme zrovna uvažovaly o nějakých rychle připravených rýžových nudlích, tak do toho spencera mrknu;) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. skus pisat kratsie prispevky je to straaaaaaasne dlhe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D toto nie je twitter.

      Vymazat
    2. Žádný kratší přispěvky!!!
      Krásný čtení:D
      Nic se zkracovat nebude:D

      Vymazat
    3. přesně:-D žádné krátké příspěvky:-D

      Vymazat
    4. Ved to ma dokopy ani nie 5 strednych odstavcov oO :D
      Knizka by ta asi zabila, ze? Tam ani tie obrazky medzi textom nebyvaju...

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za inspiraci , odzkouším všechno:D
    Byla bych ráda,kdyby sis ASK znovu založila.Tvoje odpovědi mi dost pomohly:)
    Aaa.. tipuju na Blaničku z fitfoodmanic?:)

    OdpovědětVymazat
  10. takový líny dny zažívám taky a pak dochází k oddalování činností, což je nejhorší :D strašně se mi líbí ty nudle z MS jenže bydlim v prdelákově a předpokládám, že to bude strašně drahý :D kdo by neměl rád oříšky a sušený ovoce, každej den se tim cpu:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňamky!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, vidím že také často nakupuješ v Marks Spencer.. já se tam chystám zrovna zítra a tak jsem tě chtěla poprosit o pár tipů co je dobré si koupit.. :-)
    Už jsem se na to ptala i Monči z fitness as a lifestyle ale vím že ty jsi také odbornice co se týče různých delikates takže mi možná poradíš nějaké další tipy :-D Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám zkušenost s burákovým máslem (jak jinak:D), čínskými bezvaječnými nudlemi, musli, "weetabixem"- instantní kaší ve formě takových sušenek, co se rozdrobí. A pak taky s bagely (ale ty mají jen v Praze)....a nebo koktejly v plechovce. Všechno bylo super:)

      Vymazat
  13. to s tou porridge jsem nevěděla ! teď se cítim vzdělanější díky tobě!
    A u mě podobné líné stavy občas trvají třeba i týden a že mi pak dá práce vrátit to do normálu ! :D takže můžeš být naprosto v klidu.. myslím že tělo a metabolismus to jenom ocení :D

    OdpovědětVymazat
  14. Takové dny mám často :DD Prostě se jen válet a papat :D No heleď, všechno to zase vypadá kononale, ale nejradši bych si dala tu porridge :) Mňam! Jinak sušenky krásné, oříšky luxusní a co teprve brusinky .. hmm, děláš mi chutě :) Naštěstí jsem po obědě a už do sebe nic nenacpu, kolik jsem toho měla :D

    OdpovědětVymazat
  15. Neni si sama, čo máš takéto dni ja som ho mala včera,ale nakoniec som sa podvečer k niečomu dokopala... A dúfam, že v ďalšom článku sa pochváliš s fotkou torty :)

    OdpovědětVymazat
  16. ono to všetko vyzerá tak dobre! a porridge by som rada vyskúšala. no a ver tomu že nie si jediná kto má lenivé dni, aj keď cvičím nájde sa potom deň keď sa doslova ani nepohnem a len jem. :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem líná pořád :D ! A taky se poslední dobou jen láduju :D Tu porridge z M&S si musím koupit! Plno lidí co znám říkají, že je fakt skvělá <3

    OdpovědětVymazat
  18. Porridge rozhodně koupím! Přesně podle mého gusta! Super tipy!

    OdpovědětVymazat
  19. na tie sušienky si mi urobila obrovskú chuť :)

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem myslela, že ta porridge v MS jsou jenom pomleté vločky jako třeba ty od emca:D a to jsem si jí i jednou koupila a fakt mi to připadalo úplně stejné, tak nevím

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ty vločky musím mít, na ty jsem hrozně zvědavá:D V týdnu jedu do Prahy, tak se těším až konečně zajdu do M&S, mám z blogů tolik tipů, že to musím jít prozkoumat:):D
    V Lidlu mají oříšky za dobrou cenu, chtěla bych samotné kešů, ale ty pořád nemají:(
    Super tipy, Wellnes oats cake jsem jednou koupila jablečnou a brusinka-jahoda, ale obě snědla mamka:D
    A miluju rýžové nudle, strašně dlouho jsem je neměla:D

    OdpovědětVymazat
  22. Na ty vločky hodím očko! :D
    A tu tyčinku si koupím, banánovou. a přesně, kávu miluju ale co je "kávové" tak to u mě nemá šanci! :D
    Doufám že na cheesecaku si pochutnáte, že v zaře koupíš co potřebuješ a pak se mi hezky pochlubíš! :D :))

    OdpovědětVymazat
  23. Jako vždy perfektní článek,ale radši mlčím,abys nám nezpychla,Markét :D Ty wellness Oats Cake taky miluju jako sváču,když jsem někde na cestách a ty ořechy z Lidlu jsem ještě neměla,kupuju ořecjy v Albertu a s těma jsem hodně spokojená,ale je fakt ,že nějaký 10dkg balíček mi moc dlouho nevydrží,ořechy nesmí chybět v kaši, jogurtu,tvarohu,prostě nikde ! :))

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný nákup :* nejvíc mi dělají chutě ta kaše a žitné výrobky :*

    OdpovědětVymazat
  25. Takový nicnedělací den jednou zač bodne, tak proč si ho nevychutnat, že :) Na ty welness tyčinky se podívám a určitě jednu koupím. Závidím vám v Brně M&S, my tady v Pardubicích máme prd :( :D

    OdpovědětVymazat
  26. tak na začátek samozřejmě VŠECHNO NEJLEPŠÍ! a přání ať si v Zaře něco pěknýho vybereš :DD jo a Brusinky z Lidlu jsou nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
  27. takových dní mám spoustu v měsíci Markétko ;) takže žádný stresy z toho, je to úplně normální.

    kaše vypadá úchvatně...

    OdpovědětVymazat
  28. Stejně na tvůj blog chodím nejradši a i když to jsou někdy články dlouhý jak prase vdycky je přečtu !! :D :D A dneska už mám třetí den kdy si přijdu nejlínější na světě :D Jo a ty oříšky z lidlu jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  29. wellnes oats jsou nejlepší, hlavně teda ten kávový...a myslim, že tyhle výlevy asi baví dost lidí:) proto sem všichni rádi chodíme

    OdpovědětVymazat
  30. mňam všechno vypadá báječně :)
    porridge znám moc dobře, ta kaše je potom trochu do pudinkova :)

    OdpovědětVymazat
  31. věnečky s chia semínky ♥ můžu se po tom utlouct!
    to všichni teď nakupují jídlo z marks&spencru? :D

    OdpovědětVymazat
  32. Super článek, zase díky tobě musím do MS a zdravé výživy :D
    Já teda bez tvých odpovědí fungovat nemůžu, Markét! Fakt jsem měla tvůj ask hrozně ráda a několikrát mi pomohl... Prosím, založ si ho zase časem, až zapomeneš na ty přiblblý dotazy, co ti chodily :D

    OdpovědětVymazat
  33. Hned bych zašla do MS, ale mám to dost z ruky. Někdy se tam musím podívat, jídlo jsem tam ještě nekupovala...

    OdpovědětVymazat
  34. Market,kolikrát do týdne cvičíš?:) ..a kde a za kolik si koupila ty úžasný sešity víš dala na instagram? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, cvičím většinou 5x do týdne, chodím na lekce do fitka (fit box, TRX, body style apod.).
      A ty sešity jsou z Tesca :))

      Vymazat
    2. A za kolik ty sešity byly prosímtě?:) jsou fakt nádherné:)

      Vymazat
    3. jeden za 60 korun :) ale jsou fakt super, s pevnýma deskama a ty růžový jsou navíc rozdělený na několik částí a každá má papíry v jiné barvě, takže se to hodí i na několik předmětů najednou :)

      Vymazat
    4. Děkuju moc:) jsi moc hodná, musím se jít na ně podívat :)

      Vymazat
  35. PRO MĚ NEJLEPŠÍ BLOG NA SVĚTĚ! TVOJE "KECY" MĚ MOC BAVÍ. JEN TAK DÁL! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Kaši z MS mám taky je dobrá, jen jsme čela trošku jinou přípravu.. měla jsme za to, že je instantní..a tím pádem perfektní pro školní dny... ale padla přes prázdniny, takže je to jedno :D Rýžovky zkusím díky za tipy : )

    OdpovědětVymazat
  37. Podla mna take nicnerobenie vie cloveku raz za cas strasne pomoct, aspon ja som potom uplne zrelaxovana. :) Inak ako tak dlhodobo pozeram na tvoje prispevky tak vidim, ze jeme vela rovnakych veci. :D ;)

    OdpovědětVymazat
  38. A porrdige jsi nějak dochucovala, doslazovala, dělala jsi ve vodě nebo v mléce?:)

    OdpovědětVymazat
  39. miluju rýžové nudle :))) jo a já si to nicnedělání užívám už pár měsíců :D a právě se při čtení cpu vícezrnným toustem a arašídovým máslem, mám dnes strašnou žravou a to je teprv 11 ty jo :( :D

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadá to naprosto bezvadně, o porrdige jsem od Tebe slyšela poprvé a až někde poblíž mého bydliště objevím M&S (což bude beztak nejspíš v Praze :D), tak tam pro něj půjdu. :) A do Lidlu se musím stavit pro ten veeliký balíček oříšků, v Bille mě ta nabídka už moc neoslňuje? :/
    A samozřejmě všechno nejlepší k narozeninám, ať se ti hodně daří s blogem a je stále tak skvělý, je pro mě velkou inspirací pro můj nový blog. :)

    OdpovědětVymazat
  41. Do jaké zdravé výživy chodíš? Nevím, kam mám jít..

    OdpovědětVymazat