sobota 14. září 2013

PRIMARK a moje menší nákupy

Hezký večer!
Tak vás opět zdravím z Vídně, tentokrát poněkud šedivé a deštivé, což mi ale bylo dneska docela jedno, protože jsem stejně den trávila zalezlá ve malé,prázdné a depresivní studovně na kolejích. Jasně, mohla bych se učit i v malém, prázdém a depreisvním pokoji, ale to je pro oběť prokrastinace jako jsem já dost špatné místo - znáte to - počítač, lednička...
Teď večer jsem si byla zaběhat a zítra mě čeká opět učící neděle, je to dost nezvyk, snažit se po tolika dlouhých měsících do té hlavy něco nacpat. V týdnu jsem se byla podruhé podívat do Schönbrunnu, tentokrát s kamarádkou zo Žiliny, jednou slečnou z Dánska a dvěma Dány. A když spolu ti Dánové mluvili, byla jsem nešťastná z toho, že je moje němčina tak mizerná, protože jsem nerozuměla ani jednomu jedinému slovu. Až potom, když jsem to další den říkala kamarádce, jsem byla uklidněna, že jsem nerozuměla jednoduše proto, že spolu nemluvili německy ale dánsky :D (teď nevím jestli by nebylo lepší nerozumět, než vůbec nepoznat jaký jazyk to byl..) Ale stejně jsem o nic nepřišla, což soudím podle toho, že když se mnou mluvili anglicky, bylo to pořád dokola jen že studují law a budou z nich laaawwwyyyerrrrs.
Dneska jsem ale chtěla psát o něčem jiném, a to o všemi milovaném a dobře známém Primarku, který jsem navštívila ve středu.
Není přímo ve Vídni, ale až kousek za městem, v nákupním centru G3, kam jezdí od konečné metra U6 - stanice Floridsdorf autobusy zdarma každý všední den po půl hodině (vždy v celou a o půl) a v pátek a o víkendech po patnácti minutách. Autobusy odjíždí z malého autobusového nádraží regionálních dopravců a zastávku najdete přímo naproti Intersparu, cesta trvá necelou půl hodinu (v přecpaném autobuse).
Jízda byla dost zdlouhavá - kdybych jela z kolejí, které mám na kraji města, bylo by to o dost rychlejší, ale jela jsem ze školy, kterou mám v centru, a tak mi cesta trvala skoro dvě hodiny. Jela jsem ve všední den odpoledne, ale i tak byl autobus do nákupního centra úplně přecpaný, nechci to ani vidět o víkendu. I když možná kdyby tam s sebou každá druhá ženská netáhla kočárek s malým uřvaným ďáblem, bylo by místa o trochu víc. (Tak sakra snad když mám mimino, tak se o něj starám doma a nebo chodím na procházky do parku, a netahám ho po obchoďácích, ne?!!! :D) A taky musím dodat, že jsem byla v celém autobuse snad jediná, co neměla na hlavě šátek. Tedy ne že bych měla něco proti muslimům nebo komukoliv jiné národnosti/ barvy pleti/ náboženství, ale takhle, jediná blonďatá a nezahalená jsem se cítila trošku divně :D
Po půl hodině (kdy jsem byla přilepená na okýnku, pěnila z těch řvoucích dětí a přežila to, jak mi neustále někdo tlačil loktem do žeber nebo taškou do zad) jsme konečně dojeli k nákupnímu centru a musím říct, že mě překvapilo, jak bylo prázdné. Ne že by tam bylo málo lidí, ne, tam nebyl nikdo! Ale to jsem jedině uvítala a hned jsem zamířila k Primarku. I tam to bylo, na primarkovské poměry docela prázdné a klidné - kdo jste zažil třeba Primark v Londýně, tak tohle se s tím vůbec nedalo srovnat. Tento byl sice oproti londýnskému jen na jedno patro, ale i tak tam bylo pěkných věcí za ještě hezčí ceny požehnaně.
A v celém obchodě jsem slyšela jen češtinu nebo slovenštinu :D
O víkendu by to jistě vypadalo jinak, ale ve všední den se díky bohu žádné tlačenice nekonaly..
V klidu jsem si tedy všechno prohlédla, bez čekání ve frontě vyzkoušela (což je na Primark dost neobvyklé) a spokojeně si odnášela velkou papírovou tašku. I když musím říct, že tentokrát byla moje vůle pevná jako ocel jsem se držela a nijak moc neutrácela, i když mě to k tomu opravdu svádělo. (a taky koho by to nelákalo - náušnice za 2eura, trička za 5, šaty za 10). Možná taky proto, že neměli přesně to, co jsem si přála - koženkovou sukni áčkového střihu, která se mi líbila už v Londýně, ale z nějakého záhadného důvodu (ehm že by váhový limit kufru?) jsem ji tam nechala. A taky jsem chtěla pletený svetr, ve světlé starorůžové barvě, ne na knoflíčky ale přes krk, aby nekousal a neměl moc velká oka. No a ten taky neměli - i když, s tak jasnou představou se tomu ani nemůžu divit...ale bylo by hezké, kdyby mi šili na přání :D
Něco z toho, co bylo na mém pomyslném přacím listu jsem ale přeci jen pořídila! Možná to nevíte, ale výrazné náhrdelníky, ty já mám velice ráda (ale moc jich nemám, je to spíš platonická láska :D). A tak se mnou tentokrát v papírové tašce odjeli hned dva krasavci. Přítel sice říká, že v tom vypadám jako princezna Bosana ze Tří veteránů, ale jsem prostě straka a nemohla jsem si pomoct :D A navíc to podle mě vypadá k jednoduchému, jinak nevýraznému až nudnému, oblečení dobře a celé to hezky oživí. K něčemu výraznému bych to samozřejmě nenosila, přeci jen u kolotočů zatím pracovat neplánuji...
Tento, který se dost podobal jednomu, který jsem obdivovala i v Zaře (bohužel ne za tak milou cenu), jsem pořídila za 6 euro..
A jeho zlatý bratříček byl o Euro levnější...
Plus náušnice za 2 Eura..
A konečně mám i své vysněné (je to asi úchylný, snít o silonkách, že..:D) puntíkované a srdíčkované silonky. Jedny za 3 Eura. Ty puntíkované jsem si vzala pro jistotu dvakrát, znám se a vím jak jsem šikovná...
Ale mají tam dost blbé velikosti - buď S/M a nebo L/XL, a tak jsem si vzala u těch srdíčkovaných od každé jednou - podle výšky bych měla mít XL, ale jinak se moc jako XL žena necítím :D
S představou něčeho takového jsem už do Primarku jela, chtěla jsem nějaké kratší tričko s nápisem (ale žádný "Heyyy I love boys") nebo číslem či písmenem, které bych mohla nosit k té.......budoucí kožené sukni :D Tu vysněnou sukni sice nemám, ale naštěstí mám už déle jinou, obyčejnou černou také s vysokým pasem a áčkového střihu, ke které to taky padne jak prdel na hrnec.
A proč W? Třeba jako....Wien!
No a za tři Eura, ohohooo!
A s písmenem jsem si koupila i čepici (už vidím jak se na to tváří sestra Terka, jestli to čte :D), když už se blíží ten podzim.
Tenhle typ čepic mi sice vůbec nesluší a vypadám v ní divně, ale na ostatních se mi to docela líbí, tak ji budu nosit i já, a basta! :D A navíc se jmenuju tak jak se jmenuju, takže mám alespoň záminku, proč jsem si čepici s tímhle písmenkem koupila. 
A další záminka je, že stála dvě eura. A taky se hodí k mé khaki parce. A k vínovým silonkám. A tak!
Velikou radost mám i z těchto sportovních tříčtvrťáků, za krásných 8 euro!
Vypadají hodně kvalitně, jsou z dobrého (takového toho "sportovního" materiálu...prostě elasťáky:D) materiálu, moc příjemné a dole s reflexními pásky, aby mě bylo i po tmě vidět. A mám v nich sexy nožky.
A jsou to moje úplně první, opravdu sportovní kalhoty - vždycky jsem cvičila buď v kraťasech nebo dlouhých legínách (takové, co některé dámy bez soudnosti nosí běžně jako kalhoty....a k tomu leopardí top, uuuuu), ale žádné takové kalhoty jsem neměla. No myslím, že po těch letech (a za tak velký peníz haha) si to zasloužím. 
Tříčtvrťáky jsem totiž nikdy ani na cvičení nechtěla, protože jsem se bála, že v nich budu mít krátké nohy jako Hobit, ale nakonec to tak zlé není :D
A ano, jsem si vědoma toho, že moje ponožky nejsou zrovna ta nejelegantnější věc, co jste kdy viděli.
A moje vykroucená noha taktéž.
A vzala jsem si ještě 3 obyčejná tílka, dvě bílá (to víte, moc tady nemůžu prát, tak ať mám zásobu..:D) a jedno šedé, protože ty jsou vždycky potřeba. Jedno takové bílé už doma mám, a je to to nejlepší bílé tílko, co jsem kdy měla, dobrý materiál i střih i délka (ale doporučuju vzít o velikost větší), a hlavně se nijak nevytahá. No a 2,5 eura je opravdu směšná cena.
A to už je všechno - lákalo mě tam sice mnohem víc věcí, ale peněženka a svědomí řekly NE!
P.S. Asi bych se nad sebou měla zamyslet, protože napsat tolik zamilovaných řádků jen o oblečení a nákupech opravdu není normální :D

46 komentářů:

  1. O silonkách s puntíky taky sním.:-) Primark ale bohužel nikde poblíž nemám, takže asi budu snít dál.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi ženská, psát o prádle je normální. :D (alespoň pro nás) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koukam že ten slavny Primark o kterem ctu na miliarde blogu je fakt pekny a levny :D jen skoda ze neni v CR

    OdpovědětVymazat
  4. Dostaly mě věty:
    "Tenhle typ čepic mi sice vůbec nesluší a vypadám v ní divně, ale na ostatních se mi to docela líbí, tak ji budu nosit i já, a basta!" a "Tříčtvrťáky jsem totiž nikdy ani na cvičení nechtěla, protože jsem se bála, že v nich budu mít krátké nohy jako Hobit, ale nakonec to tak zlé není :D"
    Ty jsi prostě číslo. :D Jinak ceny znějí moc příjemně. :)) A ty srdíčkové silonky ti závidím. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ach ten primark ! :D jestli se někdy dostanu do Vídně tak tam musim zajet, na ty přecpané v Berlíně a Londýně už bych asi neměla sílu :D

    OdpovědětVymazat
  6. To o té dánštině mě pobavilo :D..jinak sis koupila skvělé věci a sexy nožky ve sportovních kalhotech opravdu máš!:)

    OdpovědětVymazat
  7. božee ,jak já všem závidím co už tam byli :-D doufám,že letos mi štěstí bude přát a taky se tam dostanu :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Do Primarku se letos poprvé taky chystám, asi tak v listopadu a hrozně se těším!!! Zamilované řádky o oblečení a nákupech celkově naprosto chápu :) A náhrdelníky jsou super, skvěle oživí obyč oblečení, jak říkáš. Letos jsem si koupila hned dva v "Iam", to miluju.

    OdpovědětVymazat
  9. Achjo, někdy, alespoň jednou, bych ráda do Primarku taky zavítala :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já ty tvoje reporty z Vídně prostě žeru xD to je dokonalý xD!!!

    OdpovědětVymazat
  11. vau, ty se máš :)
    líbí se mi moc ty botičky, co máš na první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten první náhrdelník a krátké triko s dlouhým rukávem jsou perfektní! Pěkné úlovky :)

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny ty fotky jsou skvělé :)))
    Bílá tílka jsou skutečně potřeba skoro vždycky, těch není nikdy dost :D :))

    OdpovědětVymazat
  14. :-* Perfektni nakupy, tyhle veci bych brala hned taky :-D ta cepka uuuuu <3 puntikovane silonky jsou u nas docelaa drahe bohuzel :'( naa vyrazne nahrdelniky moc nejsem respektive vubec ale ten druhy je naprosto exkluzivni :-P

    OdpovědětVymazat
  15. Tak musím potvrdiť tvoje domnienky, ja som tam bola včera, teda cez víkend a o pokojnom nákupe sa hovoriť nedalo. A z Primarku sme vyšli takí spotení a unavení, že do ostatných obchodov sme už ani nešli :-D

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem byla v tomto Primarku o víkendu (ne teď :)) ) a byly tam šííílené davy :( Což mě taky odradilo od nákupu pár věcí, protože o zkoušení v kabinkách se nedalo mluvit, byly tam až moc velké fronty :(

    ale teda do Primarku bych zavítala hned :))

    OdpovědětVymazat
  17. To je ve Vídni jen jediný Primark jo? :O to jsem teda dost v údivu. A já myslela, že je někde v centru a když pojedu na vánoční trhy, tak že ho navštívím :(

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně jsi nakoupila! :D A sexy nožky v těch tříčtvrťácích máš! :D Já mam z takového materiálu šortky, kalhoty a na jaře jsem si pořádila právě i ty tříčtvrťáky přes net od New Balance za 299 - NEKUP TO :D.. to je pak dilema ráno když se jde běhat nebo na kolo.. "přece si nevezmu šortky - zase takový teplo není, ale v kalhotech mi bude vedro" :DD v legínách cvičím jen doma, na veřejnost bych se v nich neodvážila a už vůbec ne je používat jako kalhoty a k tomu krátké tričko :D A když už jsme u těch triček, tak já téměř vždy beru trička a tílka o velikost větší, nemám ráda, když je mám na sobě úplně přilepená :) Snad nejsem jediná :D

    OdpovědětVymazat
  19. Vybrala jsi si moc hezké kousky, já když byla v primarku před 4 lety tak tam takovéhle krásné věci neměly :X

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. přesně tyhle "cvičební" tříčtvrťáky jsem si koupila v Primarku v Berlíně na začátku prázdnin a jsou boží :) tahám je skoro každej den (když se pere, tak naštěstí rychle schnou :D) a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné kousky! A ty ceny!:O :)
    Doufám, že se tam taky někdy aspoň jednou podívám.:)

    OdpovědětVymazat
  22. Primark bych ráda navštívila :) ! A skvělý kousky sis koupila !

    OdpovědětVymazat
  23. Teda tu cestu bych asi nepřežila :D Já fakt zatám na děti nejsem stavěná a ze všeho nejvíc právě nesnáším kočárky v MHD a ještě nejlíp ve špičce, kdy v pět hodin všichni jedou z práce. Takže pro mě je podmínka k dětem prostě řidičák...ale těšim se, až za deset (už????) let budu mluvit jinak :D Jinak teda Primark (poprvé!) nezávidím, protože tam budu už ve čtvrtek, jupí :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já chci do Primarkuuuu! :D Koupila sis krásné věci :) Také sním o těch puntíkatých silonkách :D

    OdpovědětVymazat
  25. Primark bych chtěla také jednou otestovat! :)

    Zvu Vás na giveaway: http://thecompany-life.blogspot.cz/2013/09/giveaway-colorful-scarf.html

    OdpovědětVymazat
  26. Hned bych se podívala do Primarku. Závidím ti. Vlastně, bych se podívala do jakéhokoli obchodu..:D

    OdpovědětVymazat
  27. My se chystáme s holkama do Berlína a na Primark se těšíme jako na Vánoce :-D
    Musím tě pochválit, že nás a blog nezanedbáváš !

    OdpovědětVymazat
  28. V Primarku jsem byla v Anglii a bylo to úžasné. Pro holku (možná, že i pro kluky) to je skvělý zážitek nakupovat právě tam. Chtěla bych jet ještě jednou si tam nakoupit nějaké věci, ale tentokrát do Vídně (přece jen je Vídeň blíž než Anglie :D ).

    OdpovědětVymazat
  29. Fakt skvělé nákupy, ty kalhoty na cvičení jsou za tu cenu bezvadné! Osobně jsem v Primarku ještě nebyla, asi bych to měla někdy napravit :D I když zjišťuji, že nákupy oblečení mě až tak neberou. Navíc nemám moc smysl pro módu, takže tak nějak nikdy ani nevím co koupit nebo je to na mě moc drahé nebo bych musela koupit rovnou 3 kousky, aby to k sobě nějak ladilo...no prostě jsem spíš na to jídlo, to je jednodušší :D Ale určitě mě tvé články o oblečení dost inspirují, zakže děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  30. tričko a čiapka sa mi veľmi páčia:)

    OdpovědětVymazat
  31. Ty náhrdelníky jsou úžasné♥

    http://femmefatalebynelly.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Vybrala sis moc hezké věci. Nejvíc se mi líbí to triko a silonky. Zrovna minulý týden jsem byla v Primarku, kde jsem se na ně dívala, ale taky netuším, proč jsem je nevzala...a to jsem ani žádný váhový limit něměla :D. A nezdá se ti, že v Primarku mají obecně menší velikosti podle číslování?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco je o trošku menší, třeba trička nebo tílka mám o velikost větší než normálně....nebo ty silonky :D
      ale naopak sukně nebo kalhoty se mi tam zdají stejné..

      Vymazat
  33. To je krása, já chci taky do Primarku :(:D jako ne že bych záviděla :D

    OdpovědětVymazat
  34. Jediná vec čo ma k tomuto napadá napísať je :). Normálne som sa zažrala do tvojho písania a čítala som až dokonca :D. Ale inak supr čupr. :D :)

    OdpovědětVymazat
  35. Do Primarku bych s radostí taky zaskočila.. ale byl by to sakra velkej skok. :D

    OdpovědětVymazat
  36. aaach
    tak jo, dobře, jedu za tebou a nech mi v rohu místo na plnej balík tašek, hohooo 3:-)

    OdpovědětVymazat
  37. Jezis, ja te zboznuju, Market! :) S danstinou jsem se nasmala, protoze uz vidim sebe za pul roku na Erasmu, jak bojuju s tim stejnym problemem neschopnosti rozlisit jazyk a prizvuk anglictiny :D
    Ale za ty deti bych te bacila...jasne, ze je lepsi jit s detma radeji na hriste, ale jak matka, tak dite potrebuje obleceni a ne kazda ma babicky na hlidani nebo tatinka, co mu konci prace ve tri. A taky neni nekdy spatny vyjit ven mezi jiny lidi nez matky resisici pliny a prikrmy :) Ale brecici decka v mhd taky tezko snasim, i kdyz jsem babylover, takze ti odpoustim :D
    Obleceni sis poridila krasny! Doufam, ze nam ho ukazes na sobe :) Nejvic zavidim ty puncochace, uaaaa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      no to víš, já jsem na malý děti (a jejich matky, který je nechají dělat cokoliv) prostě alergická :D

      Vymazat
  38. Z těch silonek ve velikosti XL si hlavu nelam, nejlepší délka silonek je pro mě 176 a to mám "jen" 164cm.
    Za ty ceny by nakupoval snad každej :D

    OdpovědětVymazat
  39. jéé děkuji moc za tento článek, teda hlavně za podrobný popis, jak se do Primarku dostat, asi si udělám výlet;) z nákupu se mi nejvíce líbí puntíkaté silonky, když si vzpomenu, jaký tam mají vždy výběr a ty ceny..aaach

    OdpovědětVymazat