neděle 25. května 2014

Z nákupního košíku

Krásný den!
Letní počasí máme zase zpátky, což znamená (kromě toho, že máte volat sláva a tři dny se radovat) tři věci.
1) Fotky opalujících se stehen na instagramu s hashtagem #relax
1) Teplé počasí znamená blížící se léto. A blížící se léto znamená končící školní rok a semestr. Což znamená trávit dny ve školní knihovně, občas si zanadávat že jsem nezačala dřív, a mimo to také neustále aktualizovat IS, jestli se mi tam už objevila známka ze zkoušky, o které stejně vím že byla neúspěšná. Ale co kdyby. Klik. Klik.
2) Časté změny počasí, jeden den kosa jak vy-víte-kde, další den počasí jak u moře. A to moje blonďatá hlava trpící migrénami těžko nese. A tak se často bolest snažím utlumit dvěma způsoby - prášky nebo čokoládou. Působí to stejně, čili nijak, ale na druhé možnosti si pochutnám víc.
3) S příchodem vyšších teplot se mi v mozku automaticky rozsvítí kontrolka "šaty!" a já potom mám pocit, že jestli si nekoupím další a další, léto nebude moct přijít. 
Momentálně přemýšlím i o maxi šatech a maxi sukni, což se mi moc líbí, ačkoliv mi tenhle střih nijak extra nesluší a vypadám v tom jako jedna velká matrjoška.
Ale kromě oblečení samozřejmě ráda nakupuji i nějaké to dobré jídlo, bez ohledu na počasí. A tak je tu další shrnutí toho, co jsem přihodila do nákupního košíku.

Že člověk není pes, aby se odměňoval jídlem?
To mě asi netrápí, já se něčím dobrým odměním velice ráda. Ve čtvrtek jsem měla zkoušku, za kterou jsem si slíbila javorový sirup, který jsem už dlouho neměla a kupovala spíše levnější z agáve nebo datlový, a nebo si kaše sladila medem. Javorový mi ale stejně chutná ze všech nejvíc.
A zkouška se naštěstí povedla a tak mám do těch kaší zase nějaké zpestření.
V pátek jsem měla zkoušku ještě jednu - za tu jsem si slíbila sportovní kraťásky které už jsem si vyhlídla před nějakou dobou. Ale zkouška se nepovedla.......což je vlastně dobře, protože mi ty kraťasy vůbec neslušely a vypadala jsem v nich jako tučná klobáska.
Tady už je sirup v hlavní roli - jak jinak než v mé tradiční kaši, která nikdy neomrzí.
A jaká část dne je moje nejoblíbenější? Přesně ta, kdy se mi uprostřed talíře rozpouští ostrůvek máslíčka! 
(jak málo stačí ke štěstí....nebo hodně? Spíš hodně, hodně másla)
A když už jsme u těch máslíček, tady je moje aktuální armáda, ve velmi elegantním upatlaném provedení.
Zajímalo by mě, jak hubeňoučká a štíhlounká bych asi byla, kdyby tenhle vynález nikdy nespatřil světlo světa. A jak smutný a prázdný by můj život byl.
- Modrý fešák z Tesca je největší favorit, chuťově na jedničku s hvězdičkou, totožné s tím z Marks and Spencer, ale Tesco mám mnohem více po ruce.
-BIO z Rossmanna je suvenýr z Německa od mého muže. Rozhodně není nejlepší, chuťově dost nevýrazné, podobné vyblitému z drogerie DM......ale je kupováno z lásky, takže je vlastně výborný! :D
-  Grande od Bohemia je černý pasažér. Složení dost bídné, pouhých 70% arašídů. Ale v Bille bylo ve slevě asi za 40 korun, tak jsem si ho koupila na pečení, třeba do nějakých muffinů nebo banánového chlebíčku, kam bych jinak stejně dala klasické máslo nebo olej, takže mi vůbec nevadí, že tohle nemá složení na jedničku. Těch lepších by mi na pečení bylo líto.
A stejně se přiznám.....když je krize, ujede mi lžíce i do tohohle.
- A PEO´s z Kauflandu? Samozřejmě není tak dobré jako třeba z Tesca, ale za těch 30 korun jsem ho koupila do zásoby. Na horší časy. (které se s mou spotřebou rychle blíží!)
A když už jako důchodkyně vykládám o tom co bylo levný a co bylo ve slevě.........tak teda ve slevě v Tescu byly i tyhle Wasa knackerbroty s náplní.
Poprvé jsem je ochutnala před 2 lety v Berlíně, jako malá svačinka je to ideální, třeba na cesty. Za nějakých 25 korun, kolik tu normálně stojí bych to ale nekupovala, ale za 12 už to do košíku letělo.
Ty modré žitné se "sýrem" mi chutnají ale více....i když o tom, jak přírodní ten "sýr" asi je, když vydrží snad rok, se radši bavit nebudeme :D
V drogerii Rossmann nemají jen kosmetiku, ale třeba i výborné čokolády. Třeba tuhle hořkou, 78%. A navíc za sympatických 30 korun.
K mé tradiční tvaroh-banán-ořechy svačině padne jako prdel na hrnec.
A protože mi hořké čokolády chutnají stále víc a víc a den si bez kostky (dvou...a tak...znáte to) neumím pomalu představit, do košíku mi v Bille skočily i tyhle malé od Merci.
V hezkém balení jsou 4 menší čokoládky po 25 gramech, což je taková uspokojující porce. Stačí hodit do kabelky. Ke svačince. Nemusíte nic ulamovat....
No, důvod jak prase.................omlouvá mě ale to, že byly ve slevě (ajajajaj zase je to tady!) za 30 korun.
A největší oblibenci posledních pár dnů! Šmakouni (Šmakounové? Tak jako tak divnej název) s příchutí.
Šmakoun je něco jako náhrada sýra, maličko připomínající třeba tofu, vyrobená z vaječných bílků.
Prodává se jak v neochucené verzi (což je zbytečný, můžu si dát bílky) nebo v ochucené variantě - na slano je to s hlívou ústřičnou a nebo mexico, což jsem měla já. Je to dobře okořeněné, vůbec ne bez chuti. A ve sladké variantě se prodává s meruňkou (bez cukru, je v tom sladidlo sukralóza).
V polovině balení, což je 100g je rovných 14 gramů bílkovin takže svaly jásají.
Kupovala jsem je ve zdravé výživě, meruňkového za 46 a mexico za 48 korun - to není úplně málo, ale balení 200g (4 kolečka) mám na dvě porce.........a taky si to omlouvám tím, že moc nejím maso, které je dražší :D
 A tady už je ten mexický fešák jako součást mé oblíbené (první) večeře. Salát s cottage a jogurtem ochucený kořením bruschetta, k tomu pečená červená řepa a nejlepší solená pražená slunečnicová semínka z Lidlu, která teď pojídám taky ve velkém. (a za tip děkuji Monči)
Prodávají je v Lidlu, 100g za 10 korun a já už vždcky beru radši tři sáčky.
A meruňkového šmakouna jsem si pro změnu nakrájela k dnešnímu obědu, kterým byly batátové lívanečky s tvarohem.
Nedá se nic dělat, zítra musím jít do zdravé výživy doplnit zásoby. 
O ochucené kávě s příchutí kokosového koláče  jsem básnila už minule. Protože ale padla za vlast velice rychle, chtělo to pořídit náhradu. Tentokrát mi nejvíce voněla příchuť Mandle Amaretto, která voní nádherně.....přesně jako Mozartovy koule!

86 komentářů:

  1. Opět mi děláš chutě! :-D Lákají mě hlavně ty čokoládky...ale ani máslíčka nejsou k zahození...a vůbec, dala bych si všechno :-D Javorový sirup jsem ještě neměla, jen jednou karobový s troškou javorového - asi ho budu muset koupit, až dojde agávový. A šmakouna meruňka taky ne, zatím jsem měla jen slanou verzi, až budu doma, musím ho vyzkoušet :-)
    A s počasím je to tady v Cardiffu obráceně - ještě nedávno úplně letní počasí a teď furt prší - ačkoliv dneska už to vypadá mnohem lépe :-)
    Jo a čokoládu na bolest hlavy mi vždycky naordinuje přítel :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Anglii ale máš určitě zase plno jiných dobrot, co musíme my tady akorát závidět :))
      Tak snad se vám tam počasí taky udobří..........a čokoláda je lék na všechno! :D

      Vymazat
  2. tož jak je toto možné, že můj komentář se tu neobjevil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ok, znovu :´) krásné fotky Markét :)) Tescácké arašídové máslo musím vyzkoušet, to z Billy je šíleně hnusné :D ale je pravda, že do koláčů apod se hodí :))

      Vymazat
    2. Jeee tak to nevím, proč ty komentáře zlobí :/
      A určitě zkus, s tím od Bohemia se to nedá srovnávat :)

      Vymazat
  3. Ty malé Merci čokoládičky miluju.. bohužel mi je ale moje spolubydlící na kolejích nemilosrdně sežrala a to bez zeptání.. :-( A tak když jsem se jednou chystala snídat musela jsem čokošku oželet.. snad z toho alespoň přibere.. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Čokoláda při migréně! Simtě, to se přece nesmí! :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, na šmakouny se taky chystám, díky za tip :) Můžu poprosit recept na lívanečky? Náhodou já si kupuju PB z kauflandu pořád a chutná mi strašně moc :D :) Jednou jsem se vypravila doplnit zásoby a oni tam neměli ANI JEDNO! Nejhorší pocit :D :/ Jinak Mozzartovy koule miluju :)) Krásný článek (nejen fotky, ale i text ;). Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na přibližně 3 porce lívanečků to bylo :

      1 větší vařený batát (400g)
      1 hrnek (250ml) celozrnné mouky
      2 lžíce třtinového cukru
      1 lžička prášku do pečiva
      skořice a muškátový oříšek
      hrnek mléka
      2 vejce
      - batát jsem uavřila, poté oloupala a rozmačkala, přidala všechno ostatní a opékala na kokosovém oleji :)

      A děkuju! :)

      Vymazat
  6. Vskutku mě pobavil Anonym výše :D :D
    Tedy...čokoládkám a máslíčku nikdy neodolám, nicméně ty šmakouni/šmakouny/šmakocosi mi prostě nechutnají a asi nikdy chutnat nebudou. To už raději to tofu :) Javorový sirup je klasika, připomněla jsi mi, že si pro něj musím zajít, už dochází, na lívanečky mám děsnou spotřebu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, určitě to není pro každého, ale já mám asi úchylku na tady ty "náhražky masa", chutná mi to všechno a ty ochucené obzvlášť :D

      Vymazat
  7. Tavenýr mě nijak nezuajal teda:/
    Já mám teď stav máslíček nula, už asi měsíc a půl!:D Mám motivaci po zkouškách, ale nevím, já si tak navykla být bez něho,že se bojím, co se pak stane:D Jako,když alkoholik přestane pít..nebo kuřák kouřit, rozumíme si:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten uzenej docela jo, ale teď jsem omylem koupila tady ten klasickej, tak se bojím ...Asi jsem zase byla ve zdravé výživě zaslepená všema těma dobrotama, že jsem pořádně nekoukala na obal :DD

      U mě by taková odvykačka dopadla přesně jako u těch feťáků/ alkoholiků/ kuřáků, znám se...:D

      Vymazat
  8. Wasa nám jednou sponzorovala tábor, hrozně sem se těma růžovejma sušenkama přežrala a už je nemůžu ani vidět :D
    Máš nějaký tip kde koupit javorový sirup za aspoň trochu studenskou cenu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám z Billy za 140 korun, levněji jsem myslím ani neviděla :(
      Ale vydrží to docela dlouho :)

      Vymazat
  9. Tak kešu bych si teď hned dala!! Mmm bože mám na to takovou chuť teď! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, bohužel moje železné zásoby padly za vlast :D

      Vymazat
  10. Já ty tvoje okecávačky miluju :D
    I když si nedokážu představit, že jsi v něčem vypadala jak kus mletýho masa nebo že by ti maxivěci neslušely.
    NEKECEJ!
    A dostala jsem, potvoro, hned chut na čokoládu!
    Mimochodem, víš že v lidlu mají (nebo alespon u nás a ve slevě!) slunečnicová semínka v hořké nebo mléčné čokoládě?
    LALALALA <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem se ještě musela krotit, málem to bylo delší! :D
      Nooo to buď ráda, že si to představit neumíš :* :D

      To jsem snad ani nechtěla vědět, s takovou budu muset zítra do Lidlu! Zase! :D

      Vymazat
  11. Děláš mi chutě! Dneska jsem hrozně nenažraná :D (Beztak to bude tím, že jsem měla malou snídani...:D) Máslíčko z Tesca je nej <3

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem javorový sirup POŘÁD nevyzkoušela :-/ už bych do toho ale měla praštit :D
    Na šaty mě taky užije (a na migrény bohužel tež) a pohrávám si s myšlenkou pořídit si letos i ty maxi (a doufám, že slušet mi budou :D), tak uvidíme, jestli mě nějaké cvrknou do nosa (a taky budou levné, protože při mém počtu šatů už si kupuju další max za dvě stě a stejně pořád přibývají :D)

    OdpovědětVymazat
  13. Markét, mám na tebe zásadní prosbu - potřebuju poradit s burákovým máslem a tebe považuju za odborníka :) Nikdy jsem burákové máslo nezkoušela, ale ráda bych (když si pořád čtu, jak je zdravé, navíc jako oživení mojí ranní ovesné kaše...). Které si myslíš, že je nejlepší na začátek? Trochu se bojím, že mi nebude chutnat... I když ořechy miluju, to zase jooo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD zásadní prosba o volbě prvního burákového másla, tak to zase prrrrr :DDDD, nepřehánějme to děvčata.

      Vymazat
    2. No to si piš, že je to zásadní, jedná se o výrazný milník v mém životě ;) :-D

      Vymazat
    3. Nie som Markétka, ale určite mám dosť skúseností aby som ti vedela povadať, že naj je z Lidlu alebo od Marka&Spencera, a to z Kauflandu tiež chutí dosť podobne :) :) určite neskúšaj na začiatok iné, tie ti chutit nebudú a nepochopíš, prečo sme na tom také závislé :D :D

      Vymazat
    4. Přesně tak, to je důležitý milník života - první pusa, první den ve škole, první kluk.....první máslíčko! :D

      A taky bych doporučila to z MS nebo Tesca (a vlastně i z Kauflandu, zrovna jsem ho otevřela a chutná mi víc než předtím:D), ale u toho z Lidlu se mi zdá že se oproti minulým americkým týdnům zhoršilo...
      A nejlepší možnost jak se do něj zamilovat (:D) je na opečený toust a na to kolečka banánu - rozhodně ho neochutnávej poprvé jen tak na lžičku :)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. Tak teď nevím :-D Asi uvidím, kde mě vítr zavane dřív - jestli do Tesca, nebo do MS :) Díky za rady!

      Vymazat
  14. peo z kaulfandu je podla mna najhnusnejsie arasidove maslo. ma to taku divnu konzistenciu - ako plastelina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) možný jsme měli nějaké _*spešl* ale uz nikdy si ho nekoupim :/ nej je stejně z Lidlu :))

      Vymazat
  15. nomnomnom! ♥ hlavně ta čokoláda z rosmana vypadá skvěle! nikdy jsem si tam jídla nevšimla, zatím ho znám jen v dmku. a až spotřebuju ty poslední z lidlu tak už asi budu jenom n těch tescových, už ani lidl jim nesahá na paty!

    OdpovědětVymazat
  16. Hned bych si to dala! A všechno! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Šmakouna jsem měla jedno a nebyl zase až tak hrozný, ale maso je maso :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty čokolády vypadají nejlíp! :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. šmakoun mi vůbec nejel :( Zato banánová nikdy neomrzí!!

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle javorovej sirup jsem jednou koupila taky ale v porovnani s Alnaturou z DMka mi vubec nechutnal :/ prisel mi chutove jako spousta cukru rozpustena ve vode. Doporucuju vyzkouset tu Alnaturu, to je javorovy nebe <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, já ho mám po sto letech, takže už nemám moc srovnání, ale i tak mi chutná moc:)

      Vymazat
  21. Ach, ach..potřebuju nutně na nákup..pro čokolády (v tom Rossmanu jsem na ní koukala, ale nevzala, takže příště), do Billy a vůbec...miluju tvoje články, takže už aby byl další :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ten šmakoun mě zaujal mmmm, asi ho budu muset vyzkoušet (až našetřím nějaké peníze navíc, život středoškoláka je co se týče kapesného fakt mizerný :'( :D), ale musím nesouhasit s hodnocením máslíček, protože to z Kauflandu od PEOs je podle mě ze všech nejlepší! :D ale to je jen můj názor, co člověk to jiné chutě, že :) Každopádně to z Tesca mám zrovna ve špajzu také a už je ho tam jen tak po dně :( Jak rychle ta máslíčka mizí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už mi to PEO chutná víc, dneska jsem otevřela sklenici....takže se mu omlouvám za škaredá slova :DD

      Vymazat
  23. dneska jsem teda konečně riskla to PEO co mám už pár týdnů ve špajzu... a teda nečekala jsem, že se bude dát jíst. osobně mi víc chutná než to z tesca - to mi příjde takové umělé. takže hned jsem z něj dnes pekla cookies s vločkami a kukuřičnou moukou a jsou moc mňamózní a nejlepší pak ještě pomazané máslíčkem ♥ ale stejně - už netrpělivě vyhlížím každým milovníkem arašídových máslíček oblíbený Americký týden. cítím v kostech, že každý týden bude! býtvá to tak po půl roce, loni byl v červnu, pak v přelom podzimu/zimy, ted nevim, no a myslím, že by měl být červen/červenec :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to PEO teď taky nějak víc zachutnalo, i když Tesco je stále favorit :)

      Ale z Lidlu mi tentokrát nechutnalo tolik jako dřív, přijde mi že chutná jinak (je taky o 10kč levnější než bývalo, takže asi používají jiné suroviny)

      Vymazat
    2. Já jsem na Lidl psala a oni odpověděli, že speciality Americké kuchyně chystají na léto...

      Vymazat
  24. to arašídové máslo z kauflandu mi zrovna moc chutná:)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to teda moc děkuju, chtě nechtě jsem kvůli tobě musela znovu lžící zaútočit na burákové máslo :D Jinak všechno vypadá super, jen příště (doufám, že to bude brzy), prosím, vynech tu ďábelskou fotku :D No, když už jsem u těch máslíček, jak dlouho Ti vydrží? Všichni píší, jakou mají spotřebu, ale podle mě ji nikdo nemůže mít větší než já. V neděli, óóó, jak já ji miluju :D, vždy jedno načnu (proč jen mám Spencer tak blízko) a ve středu už lžíce drhne o dno, a tak si asi dovedeš představit ty abstinenční příznaky :D Tak máslíčkům zdar! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se! :D
      těžko říct, tím že ujídám z několika - ale průměrně tak kolem 10 dní bych řekla? :D (ale občas je samozřejmě krize a mizí rychleji :D)

      Vymazat
  26. Markétko, trošku jsem si oddychla, že nejsem ve slevě, nebo bys snědla i mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor na mě, někdy sním i to co ve slevě není !! :D

      Vymazat
  27. Článěk o hovně...debilní blog

    OdpovědětVymazat
  28. Javorovej sirup je ta uplně nejlepší věc na světě :D souhlasim že 140,- za těch 250 ml je asi nejmenší cena, za kterou jsem ho kde viděla (já teda kupovala ten z Country Life). Ale nesouhlasim s tim, že vydrží dlouho. Ten poslední mi vydržel 4 dny... (ano, v tomto ohledu mám velmi slabou vuli, vím to a pracuji na tom :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to je slušná spotřeba, ale samozřejmě mám pochopení! :D

      Vymazat
  29. Nádhera, nákupy dle mého gusta! Ta Merci čoko vypadá skvěle, takhle naporcovaná, také jí asi koupím, jiank arašídová máslíčka jsou super, šmakouny - přesně jak píšeš, klasické jsou jen předražené "bílky":D
    Ty Wasa tyčky mi moc chutnaly, občas si je také koupím a poslední tečka Mooozart kuličky:D No nemají chybu, já se předevčírem zrovna z Německa vrátila a "kulky" od Mozarta nechyběly ani u mě, mimo jiné i skvělé alspké Milka německé čokoládky! :)))
    Těším se na další článek, tyhle mám totiž vůbec nejradši=)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Luci :)
      A pan Mozart nesmí chybět! :D

      Vymazat
  30. Tu Merci čokoládu jsem měla oříškovou a vážně mi toto balení naprosto vyhovuje. Šmakouna nám dělali čas od času ve škole, jenom toho klasického a v trojobalu. Moc odvařená jsem z něj nebyla, ale s tou příchutí nemusí být vůbec špatný! A solená semínka z Lidlu taky miluju. No co si budem povídat, v Lidlu je spoooousta věcí co miluju. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmakoun v trojobale zní děsivě, ach ta školní jídelna! :D

      Vymazat
  31. Krásné typy a božsky napsané..jsi prostě nejlepší blogerka!!Opravdu mi vždycky Tvé články zvednout náladu..ať jsou o čemkoliv, protože ty dokážeš všechno napsat s takovou grácií, rafinovaný vtipem a s láskou,že krásně zahřejí u srdíčka :)..opravdu jsi nejžádanější a nejvtipnější!!Miluju tvůj inteligentní humor, nad kterým se musím zamyslet a pak,lehnout,smichy ;)..a jenom jsem se chtěla zeptat jestli plánuješ ten vyprošený večeřový článek??Měj se hezky a přeji ať uspěje u zkoušek! věrná čtenářka Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ten chytrý telefon
      ...nemělo by tam byt nejžádanější ale nejlepší.. ;)

      Vymazat
    2. Lindo děkuju moc za tak milý komentář, moc mě to těší :)

      a ty večeře....fotím je, protože vím že jsem to slíbila, ale pořád přemýšlím jestli to zveřejňovat, večeřím totiž spíš méně (mám pak ještě 2. večeři) a lehčí jídla, ne klasická s přílohou jako u oběda, a tak mám obavy, že bych tady potom zase musela číst rady "výživových poradců" jaká jsem anorektička a tak...

      Vymazat
    3. Milá Markét, je hezké, že se snažíš vyhovět a nezapomínáš na své čtenáře ;)
      A teplé jídlo k večeři? To mě teda moc normální nepřijde..oběd má být větší než večeře a já ho mám jako jediné teplé jídlo za den, občas si dokonce místo toho dám i obloženou housku, salát nebo tak..nemusí se mi kouřit z talíře :D
      A myslím, že je také celkem logické, že když se pořádně nasnídáš (což ty umíš ;) ) a vůbec žádné jídlo přes den neodbudeš, tak k večeru moc hlad nemáš.
      A za třetí mi přijde, že nemáš na večeři nijak extra mini porcičky..možná, že se to někomu jen tak opticky zdá-nějaké cornies, to ji zasytí..?Ale celkem bohatě si je obkládáš a když tě čte tolik urýpaných výživových odborníků, tak by měli zajistí vědět, že sýr má výživové hodnoty docela vysoko!!
      Já osobně večeřím (teda podle pár fotek usuzuju) podobně velké porce, a taky na večer nejím pečivo-jen vyjímečně, ne že bych se bála, že mi po něm naroste teřich,ale prostě mi na večer moc nesedne..uberu sacharidů a radši přidám na tucích,které se na rozdíl od sacharidů vstřebávají pomaleji -nějakých šest hodin, takže se pak ráno neprobouzím s pocitem, že musím vybílit celou kuchyň (ale to není důvod to neudělat ..královská snídaně)..také ujíždím celkem na sýrech,většinou si je dávám i samotné, chápu, že to možná zní anorekticky,ale já se neřídím čísly co mi vyplivnou kaloricketabulky.cz ,ale svým rozumem, který mi říká jestli ještě chce a nebo mu to stačí..a mimochodem:pro ty rýpali, moje sýrová večeře je tak odhadnu dvakrát výživnější, než plátek chleba s lučinou..ale ten chleba je v očích mnoha lidí více-a tady taky dělají věčné dietářky chyby-zblafnou na posezení kostku sýra a ještě mají dobrý pocut, že si nedali ty zlé sacharidy obsažené v jednom plátku chleba a kolik do sebe naládovali bílkovin!!!
      TAKŽE bych si být tebou, z těch rádoby poradců a expertů nic nedělala, maximálně tak srandu..ale já tebou (bohužel-taky bych chtěla umět tak krásně psát!!)nejsem a musíš se samozřejmě rozhodnout sama :D
      Linda

      Vymazat
    4. Já vím, nemyslím si že bych to dělala nějak špatně, hlavně že jím tak jak mi vyhovuje, jen prostě nestojím o to, aby tady potom zase nějací chytráci na základě pár fotek rozebírali můj jídelníček (a vlastně na základě pár fotek dělali závěry o celém mém životě:D), řešili jestli jím moc nebo málo.....jak už tady mnohokrát bylo. To je ten důvod proč se mi do takových článků nechce :/

      Vymazat
  32. Tenhle javorový sirup naprosto zbožňuju ;) taky ho mam ale za odměnu, jinak je mi líto dat 2 stovky :D

    OdpovědětVymazat
  33. Tak tenhle článek se mi líbí! Samá čokoládka a máslíčko :D I když možná bych tě za něj měla spíše proklínat, protože ted na to všechno mám chuť :D Jinak teda koukám, že už jsi taky neodolala a odměnila se javorovým sirupem :) Já si jej ted doma taky užívám, do kašiček parádní ♥ Ale třeba šmakoun mi moc nejel ten ochucený. Kdysi jsem ho kupovala, ale mám pocit, že se mu nějak ta chut spíše zhoršila :D Ovšem merunkový jsem ještě neměla a chci zkusit ten. A dneska jsem si koupila na zkoušky ty šmakounové štíhlé nudle :) Jo a taky stejně jako ty plánuji dělat v brzké době batátové lívanečky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty štíhlé nudle (to je ale název!:D) jsem zase neměla já, zatím....ale ten meruňkový byl láska na první ochutnání - a to meruňky normálně nejím :D

      Vymazat
  34. Šmakouna Mexico mám nejradši. ♥
    Ochucenou kávu jsem teď koupila sestřence k narozeninám, příchuť belgické pralinky. Jen ta vůně byla úžasná. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dneska koupila další, odměnu za zkoušku :D Tentokrát bílý nugát :)

      Vymazat
  35. Nad javorovým sirupem pořád přemýšlím, jestli mi bude chutnat... minulý týden jsem se radši rozhodla pro agávový sirup. Ale až bude chvilka na nějakou větší odměnu, tak do něj půjdu. :) Zkusila jsem taky poprvé koupit arašídový máslo (z M&S), první dva dojmy nic moc, ale pak mi začalo chutnat. Šmakouna bych zkusila. Koupila jsem babičce k narozeninám na základě tvého blogu to ochucené kafe a sobě taky... :D Příchuť belgické pralinky, jdu na diplomku, tak si ho v průběhu poprvé udělám.

    Když jdu do zdravé výživy, tak chodím po obchodě (často se mě ptají, jestli něco nehledám) a pátrám po něčem novým, co bych zkusila. Tady najdu vždycky inspiraci na další hledání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se nějaká záminka za co se odměnit najde! :D
      Dneska jsem si zrovna koupila další kávu, bílý nugát, a taky voní krásně :)

      Vymazat
    2. Jestli projde teoretická část diplomky bez větších připomínek, tak si ho koupím. :)

      Šla jsem si pro kafe s tím, že chci irský krém nebo baileys, ani jedno mi moc nevonělo, ale nakonec mi vonělo to, co bych si podle názvu nevzala. Je dobré, že si můžu vzít třeba 50g a zkusit jich víc.

      Vymazat
    3. Jinak mexický šmakouna už jsem otestovala. Mamka mi nevěřila, že jsem do nedochucovala, že sám o sobě trochu pikantnější. Udělala jsem si k němu salát se zeleným chřestem.

      Vymazat
  36. Arašídový máslo mám taky strašně ráda, ale teď jsem objevila novou závislost- pomazánku Lotus. Je to z těch karamelových sušenek, co se dávají ke kafi a je fakt výborná. Prodává se v Tescu a v Albertu, tak až budeš mít cestu kolem, určitě na to mrkni. :-) Akorát teda děsně rychle mizí no :DD K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu znám, je výborná!
      Ale nekupuji si ji, protože u arašídovýho másla si to aspoň můžu obhájit tím, že je plný "zdravých tuků" :DD

      Vymazat
    2. Tu si zakazuju. :D Koupila jsem si ji, když mi vysekávali osmičku, abych měla něco energeticky vydatného, co se dá rozpustit v puse. To se mi stalo poprvé, že jsem po vysekání osmičky přibrala. :D

      Vymazat
  37. ahoj chtěla bych se zeptat jestli si stále kupuješ protein ? Já se totiž pořád rozmýšlím jestli si mám nějaký koupit....a mám zhruba stejnou pohybovou aktivitu jak ty... tak hledám inspiraci na "stejně vlně" :D děkuji za odpověď
    Nikča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki, už dlouho ne :)
      Myslím že ho vůbec nepotřebuji, bílkovin mám dostatek z jídla - takže pokud nemáš ve stravě o bílkoviny nouzi, není to tolik potřeba :)
      Ale hodně lidí ho pije i proto že jim chutná a tak tím třeba nahradí svačinu nebo jídlo po tréninku, ale mně samotný už potom moc nechutnal. Ale na druhou stranu se hodí i třeba na pečení, do palačinek, sušenek a tak, jako takové zpestření :)

      Vymazat
    2. děkuju za rychlou odpověď :) taky mám dostatek bílkovin z jídla, ale vidím, že poslední dobou se o tom píše skoro na každém blogu...jenže já nechodím denně do fitka na tréninky, takže si myslím, že je to pro mě zbytečné :)
      Nikča

      Vymazat
  38. Markétko, moc bych tě chtěla vidět v kraťasech, ve kterých vypadáš jako tučná klobáska, protože to si teda fakt nedovedu představit - náhodou jsi tady totiž minule uveřejnila pár fotek... :-P Škoda té nepovedené zkoušky, ale tu dáš příště (držím palce!) a klikání v ISu znám taky moc dobře, takže i mně na tu nervozitu dost pomáhá i nějaká ta čokoládička. ;-) Jinak moc díky za skvělé tipy.

    OdpovědětVymazat
  39. Máslíčka nemůžu ani vidět. Odvykám si. :( :D

    OdpovědětVymazat