čtvrtek 5. prosince 2013

Vídeň přes filtry Instagramu podruhé

Krásný večer, Guten Abend!
Doufám, že vám Mikuláš za oknem nechal nějaké ty dobroty.
Mně totiž ne. (no dobře, za oknem mi stojí mlíko, ale to jsem tam dala sama protože se nevešlo do ledničky). A vykašlal se na mě i rakouský Nikolaus.
A tak mi nezbývá nic jiného, než zítra nakráčet do Billy a v regálu si nějakou čokoládovou figurku koupit. Sama sobě. Trapně. Ve 22 letech.
Ale prosinec bez ukusování čokoládových hlaviček prostě není prosinec!
Před chvílí jsem ze vrátila z Pratersternu, kde jsem byla vyprovodit mou malou a milou blonďatou návšěvu. A teď jsem utahaná jako deset koťat, i přes množství kofeinu, které by se dalo počítat na litry.
Včerejší večer a dnešní den totiž vypadaly asi nějak takto :
Koktejly-kafe-radler-kafe-kafe-Primark-kafe-nákupy-kafe-cheesecake-nákupy-trhy-kafe-kafe.
Ale radši dost řečí, měla jsem v plánu článek extra krátký, ale plný fotek (tentokrát v kvalitě mobilové čili bídné, ale můžeme předstírat, že je to tak schválně.) Protože jistě i vy jste dnes unavení a nechce se vám nic dlouhého číst. A jestli ne, tak mi to neříkejte.
A tak je tu dnes vysoce umělecký soubor fotek, které jsem pořídila svým telefonem a jejich nekvalitu se snažila zamaskovat instagramovými filtry.
A ne, o smyslu instagramu radši diskutovat nebudeme, žádný totiž není. To ale nemění nic na tom, že tam nahrávám fotky jak střelená, jsem totiž největší fotič, jak moc dobře ví všichni, co mě znají.
Vidět mě bez pana Nikona je téměř nemožné. Ale když už se tak čistě náhodou stane, mám v ruce alespoň mobil a focení hluboce smysluplných záběrů si neodpustím ani tak.
„#jsemtrapna
1) Trhy u Rathausu. Ta budova mi přijde jak z nějaké pohádky. Tak nádherná totiž je! Obzvlášť teď, s těmi kýčovitými světýlky a všudypřítomnou vůní oříšků a různých sladkostí. #navanocnivyzdobujsemuchylna
2) Večrení Hofburg, opět krása. A krása dvojnásobná je to v případě, že se na to koukáte hezky v teple, z okna kavárny (no dobře..je to Starbucks:D), s pořádným kýblem vánoční kávy. #vanocniklise
3) Jsem člověk, co se umí radovat z maličkostí. A jak! Kvůli téhle maličké westíko-formičce na perníčky za jedno euro z Vánočních trhů jsem málem skákala radostí. :D #taptaptap
4) A když už píšu o westících - tyhle vánoční parohy jsem koupila pro naši westíko-slečku Adélku. ať je pod stromečkem vánoční krasavice. No ta bude určitě nadšená. #falesnisobi
1) A teď jídelní okénko. O víkendu jsem tu měla svého fešáka (a ne, výjimečně tímto výrazem nemyslím burákové máslo, croissanty, lahve cideru ani jiné potraviny) a tak jsme si na trzích koupili k snídani tyhle veliké a výborné preclíky. #drahyjakoprase
2) Jestli bych měla vybrat, jaký dortík mám nejradši, vyhrál by to na plné čáře cheesecake. A tenhle s bílou čokoládou a malinami ze Starbucks je král všech cheesecaků! #hubnemedoplavek
3) A fotka téměř totožná, akorát v jiné společnosti aneb dnešní "oběd" s Blonďatou. Tak se pozná budoucí výživová poradkyně. #hubnemedoplavekpodruhe
4) Tento týden jsem se vypravila do Ikei. A tak mi tu teď hezky svítí vánoční světýlka na okně. A hlavně - cítila jsem se tam jako doma v Brně, jelikož Ikea vypadá na celém světě stejně. A i ten uzený losos je tam stejně dobrý. #masovykulickynejim
1) Párty párty. Páteční večer se nesl ve znamení Spritzerů a Aperolů. A bylo veselo. A seznámily jsme se tam s nějakými už-nevím-odkud chlapci - chtěli, ať je naučím nějaké české slovo. Tak jsem je učila vyslovovat "buldoČČČČek".
Nechtěli mi věřit, že to není sprosté. Prý mám neskutečně dirty mind. Tsss! #prost!
2) Párty párty podruhé. Aneb pečivo a některé potraviny jsou tu sice drahé jak to prase, ale když víte, kam na levné koktejly, hned má zase peněženka radost. #budget
3) Čas vytáhnout vánoční sobo-podkolenky. Které jsou zároveň i jedinou věcí, co jsem si pořídila při mé minulé návštěvě přelidněného Primarku. Dnes byl ale všední den a lidí tam bylo méně, tak jsem byla zase úspěšnější a odcházela s plnou taškou. Co v ní bylo ale ví jen Ježíšek. A Blanka. #tajemstvi
4) Když jedu žlutým kočárem domů a projíždíme přes Novomlýnské nádrže, vždy si vzpomenu na film Bobule. A musím si u toho pustit skupinu Kryštof. Teď mě to čeká zase 18. prosince, nemůžu se dočkat! #vsudedobredomanejlip
A to je pro dnešek všechno. Příště to bude zase o něco smysluplnější (a nebo taky ne), s kvalitnějšími fotkami (nebo se o to alespoň s panem Nikonem pokusíme).
Mějte se krásně!
Jo, a abych nezapomněla.....moc bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře co mi k článkům píšete, jste zlatí. A i když na ně často nestíhám (ehm...zapomínám) odpovídat, dělají mi velkou radost. #slzydojeti
P.S. Na tom ďábelském istagramu jsem pod trapnou přezdívkou blondynazlondyna

20 komentářů:

  1. Já bohužel díky trapnému zkouškovému (a prázdné peněžence) do Vídně letos nepojedu, a tak ti ty nákupy v Primarku a rakušácké cheescaky nehorázně závidím! ..dobře, ty koktejly nejvíc! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. já ti tak závidím :)
    Snad se konečně dostanu na vánoční Videň :))

    OdpovědětVymazat
  3. #hubnemedoplavek :D Jsi nejlepší :D Jsem tak ráda, že se do Vídně podívám aspoň na jeden den, a tak budu mít taky možnost vyfotit si něco podobného tvé první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  4. A jeste #coffeaddiction :-*****

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta formička je luxusní! :D O Vánocích ujíždím na těchto formičkách, což mi připomnělo, že bych si mohla nějaké koupit k letošním Vánocům na kolej o.O :D (ten buldoČČČek :D #umírámsmíchy :D )

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj blog mě TAK nalákal, že ještě před Vánocemi neplánovaně pojedu do Vídně. Sice ji miluju kdykoliv, jen v předvánočním běsnění se jí vyhýbám. Když ale ty to umíš tak podat, že to snesu a vrhnu se do víru velkoměsta! :-) Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Báro, tak to mě moc těší! :)
      Ale pokud budeš mít možnost jet sem ve všední den a ne o víkendu, určitě toho využij - protože taková sobotní tlačenice před Rathausem není nic pěkného :D Ale ve všední dny večer je tam docela klid, a na jiných trzích obzvlášť :)

      Vymazat
  7. Tohle se mi náramně líbí. Mám ráda Vídeň, tím spíš, když je ve vánočním kabátku. Potěšila jsi mě a asi se tam rozjedu. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. těším se tam čím dál víc

    OdpovědětVymazat
  9. Mně Mikuláš donesl doplňky stravy, co mi došly, a jsem za to moc ráda, lepší, než tuny nekvalitní čokolády:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Vídeň teď o Vánocích závidím <3

    OdpovědětVymazat
  11. Já už do té Vídně sak*a musím zajet! Už to říkám 10 let a furt jsem trapná)))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  12. Ve Vídni jsem jsem byla několikrát na adventních trzích a pokaždé to bylo krásné i když někdy až moc přezdobené, ale radnice s adventním kalendářem je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  13. V instagramu prostě vypadá dobře všechno, i když Vídeň tyhle úpravy nepotřebuje :) Já se chystám do Vídně na vánoční trhy v úterý, tak doufám, že neumrznu a s kamarádkama si to užijeme :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejsi trapná, taky jsem sama sobě nakoupila mandarinky a čokoládový figurky k Mikuláši :D

    OdpovědětVymazat
  15. jůů :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat